| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.09.2009 14:01 Viestin aihe: |
|
|
| Putukiffeli kirjoitti: | | näätämies212 kirjoitti: | | eivät suostuneet ottamaan vastaan, koska erätukun laitteet tulevat muita "kanavia"pitkin.. |
Minulla taasen autonavi veti totaalisen jumiin, eikä lähtenyt lataamaan akkuaan tai käyntiin vaikka mitä tein, jonka vuoksi vein sen takuuhuoltoon. Laite tuli takaisin selityksin että ei mitään vikaa ja kyseessä oli tarpeeton huolto. Laskua tuli 40 euroa, eivätkä uskoneet kirveelläkään että navi oli kokenut sitten ihmeparantumisen matkalla Verkkokaupasta Garminin maahantuojalle.
Tämä riitti minun kohdallani vältellä Garminia ja etenkin sen maahantuojaa vimoseen asti. Phaskaa palvelua. |
Jos sulla on useampaa karttapohjaa yhtä aikaa käytössä, niin saattaa mennä ihan jumiin. Resetointiohjeet löytyy käyttöohjeesta _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
astalo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2009 11:44 Viestin aihe: |
|
|
| Ei niistä erätukun neuvoista paljon tai no ei yhtään apua,vaan löysin itse tänään ongelmaan ratkaisun.Mulla on noin 5-6v vanha garmin etrex ja siihen kartta cd,asensin sen vanhan sourcen sieltä ja kartan,sen jälkeen asensin tähän sitten tähän topo suomi+:an ja nyt rupesi toimimaan! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|