OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

GARMIN 60CXS
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Hietala
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 25.09.2009 14:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Putukiffeli kirjoitti:
näätämies212 kirjoitti:
eivät suostuneet ottamaan vastaan, koska erätukun laitteet tulevat muita "kanavia"pitkin..

Minulla taasen autonavi veti totaalisen jumiin, eikä lähtenyt lataamaan akkuaan tai käyntiin vaikka mitä tein, jonka vuoksi vein sen takuuhuoltoon. Laite tuli takaisin selityksin että ei mitään vikaa ja kyseessä oli tarpeeton huolto. Laskua tuli 40 euroa, eivätkä uskoneet kirveelläkään että navi oli kokenut sitten ihmeparantumisen matkalla Verkkokaupasta Garminin maahantuojalle.

Tämä riitti minun kohdallani vältellä Garminia ja etenkin sen maahantuojaa vimoseen asti. Phaskaa palvelua.

Jos sulla on useampaa karttapohjaa yhtä aikaa käytössä, niin saattaa mennä ihan jumiin. Resetointiohjeet löytyy käyttöohjeesta
astalo
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 02.10.2009 11:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei niistä erätukun neuvoista paljon tai no ei yhtään apua,vaan löysin itse tänään ongelmaan ratkaisun.Mulla on noin 5-6v vanha garmin etrex ja siihen kartta cd,asensin sen vanhan sourcen sieltä ja kartan,sen jälkeen asensin tähän sitten tähän topo suomi+:an ja nyt rupesi toimimaan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT - 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa