Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.12.2010 21:52 Viestin aihe: |
|
|
Me taas pruukaamme käyttää puihin husovarnaa.
Hirvet ammutaan ilman kuulien pomppuja.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
holleloenen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.12.2010 00:37 Viestin aihe: |
|
|
miksi kulettaa metässä husokkia ja asetta ku 9.3x62 hoituu kaikki?
tarvittaessa vaekka läpi sen kuuluisan harmaan kiven.. _________________ Siperia opettaa ja kainuu jatkokouluttaa.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petri r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.12.2010 10:33 Viestin aihe: |
|
|
Kai se kauden päätös oli tässä. Hienoa oli taas....ilman kiireen tynkää ihailla vaaramaisemia ja paistaa makkaraa. Ja sitten pitkä ilta kaminan rätistessä pelata korttia kynttilän valossa
Helmikuun villisikajahteja odotellessa.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tosisorsastaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Tam 2007 Viestejä: 698 Paikkakunta: Posio/Kuusamo
|
Lähetetty: 13.12.2010 12:15 Viestin aihe: |
|
|
holleloenen kirjoitti: | miksi kulettaa metässä husokkia ja asetta ku 9.3x62 hoituu kaikki?
tarvittaessa vaekka läpi sen kuuluisan harmaan kiven.. |
Nytten oon samaa mieltä.
noh mutta eilettäin vasa kellalleen, ja hirven pyynti jatkuun viel, lupia riittää
_________________ Terveisiä sinne Suomeen päin, herroiksi me eletään täällä näin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 14:56 Viestin aihe: |
|
|
Puita ja puskiakos siellä hirvijahdissa ammutaankin? Minä oon taas jahannu vissiin väärällä tavalla, meillä nuo ropsimehtät hoidellaan motolla ja moottorisahalla...Että pitkin puita pittää tuskissaan roiskia jotta jos sen hirven saisi... _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10355 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 14.12.2010 19:04 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | Puita ja puskiakos siellä hirvijahdissa ammutaankin? Minä oon taas jahannu vissiin väärällä tavalla, meillä nuo ropsimehtät hoidellaan motolla ja moottorisahalla...Että pitkin puita pittää tuskissaan roiskia jotta jos sen hirven saisi... |
Vastaan tähän lainaten toveri Junnilan legendaarista lausahdusta, jolla hän kuittasi nillityksen nylkyvajalla: "Ne on erimiehet, jotka niita ruumiita tekkee ja jotka niitä pessee!"
_________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 19:56 Viestin aihe: |
|
|
Noita sattuu silloin tällöin ja ei siinä aina ole kysymys tuskasta sen hirven saamiseksi. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 20:01 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Vastaan tähän lainaten toveri Junnilan legendaarista lausahdusta, jolla hän kuittasi nillityksen nylkyvajalla: "Ne on erimiehet, jotka niita ruumiita tekkee ja jotka niitä pessee!"
|
On noita raatoja tullunna yhtälailla 30-06:lla, 308:lla ja 6,5:llakin, eikä ainakaan minun ole tarvinnut läpi puiden ampua kun malttaa paikat katsella. Omassa porukassa eikä omalle kohdalle ei ole vielä puihin ammuskeltu, tosin saattaahan se päivänä kauniina eräänä sinne livetä, mutta kun malttaa vähän katsoa paikkaa, niin ei tartte yleensä runkojen läpi ruiskia.
Eikä raatojen kanssa tarvii lotrata muuten vedellä ja pestä, joskus ainoastaan jos on vähän suolille käynyt (eikä tällöinkään pitäisi p*skoja vetellä levitellä). _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Benellihunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 20:15 Viestin aihe: |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
vivalem Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 20:46 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | t (eikä tällöinkään pitäisi p*skoja vetellä levitellä). | miehen puhetta ! siinä ei vettä tarvihe, kylet haaskaksi. _________________ marjanpoimija |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2010 22:23 Viestin aihe: |
|
|
Eihän kuppakirveillä voi edes puiden läpi ampua. Eri homma se on vedellä ku on hönkyä luodin takana.Vaikka pinon läpi jos on tarvis. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Suomäki Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2010 13:42 Viestin aihe: |
|
|
kauden päätös, itselleni kolmas kaato tänä syksynä
_________________ Silendo Libertatem Servo |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tommi.r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.12.2010 04:24 Viestin aihe: |
|
|
tommi.r kirjoitti: | Mun jahti on kanssa ohi , vika jahtipäivä oli ja vaskan kellistin... Tapio on ollut antelias,,,, |
Eipäs ollutkaan, 12.12 oli puol lupaa jäljellä ja sitte kauden 3. vasa nurin...
Hauskaa ja lämmintä Joulua kaikille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|