Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Jantteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2005 15:14 Viestin aihe: Mistä tällaiset suomesta? |
|
|
Tällaiset leen pihdit. Valuhommaan?
Tietysti joitain parempiakin voisi katsella, mutta ei tunnu löytyvän. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jetset Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2005 16:26 Viestin aihe: |
|
|
Kattoppa http://www.midwaysuomi.com/
Tollasiin muotteihin, joita irtona myydään, niin pitää hommata erikseen noi kahvat. Luulisi samasta talosta löytyvän. _________________ Laavulla nukkuu parhaiten |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jantteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2005 23:11 Viestin aihe: |
|
|
Midwayltä minä noita olen katsellutkin, mutta en vain huomaa. Täytynee kysyä JPR-companysta.
No löytyihän ne sieltä kun takemmin etsi. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jantteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2005 23:15 Viestin aihe: |
|
|
Vielä sellainen että voiko valaa ilman hanallista sulatuspataa? Vai meneekö sekin hankintalistalle? Entäs voitelu/kaliprointiholkki? Miten se LEE:n versio joka laitetaan tavalliseen prässiin oikeen toimii? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jetset Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2005 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Alotussivun vasemmalla on valikkoja, josta löytyy LOUTIEN sulatuspadat ja valumuotit.
Ittekkin vasta alottelemassa valuhommia. Oon kuitenkin antannu ymmärtää, että se pohjaventtiilinen ois hyvempi. Ei tuu niin paljon paaskia mukaan sinne muottiin. _________________ Laavulla nukkuu parhaiten |
|
Takaisin alkuun |
|
|
äRPee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 01:11 Viestin aihe: |
|
|
Leen holkkia varten kuula rasvataan ensin, dipataan, pannuvahataan tai töhritään neste-Aloxilla tai vastaavalla. Kuukkeli painetaan holkin läpi nenu edellä kilven kanssa jolloin se kalibroituu ja kilpi prässääntyy paikalleen. Isoin vakiokoko moiselle on .457", joten puolituumaista varten pitää tilata custom. Niille maksimi on .575" ja hinta $25 + toimitus. Oma .459" maksoi tehtaalta suoraan $35, eli kympillä tuli kotiin. Kaupanteko sähköpostilla, koska Leen ostoskorihinta kattaa vain maarahdin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jantteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 01:22 Viestin aihe: |
|
|
äRPee kirjoitti: | Leen holkkia varten kuula rasvataan ensin, dipataan, pannuvahataan tai töhritään neste-Aloxilla tai vastaavalla. Kuukkeli painetaan holkin läpi nenu edellä kilven kanssa jolloin se kalibroituu ja kilpi prässääntyy paikalleen. Isoin vakiokoko moiselle on .457", joten puolituumaista varten pitää tilata custom. Niille maksimi on .575" ja hinta $25 + toimitus. Oma .459" maksoi tehtaalta suoraan $35, eli kympillä tuli kotiin. Kaupanteko sähköpostilla, koska Leen ostoskorihinta kattaa vain maarahdin. |
Vaikuttaisi hieman sotkuiselta, mutta edulliselta. Täytynee hankkia sitten tuollainen holkki ja vahaa, kun nyt kokeilee aluksi. Kulut ei tähän kokeiluun onneksi tule vallan mahdottomaksi. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
äRPee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 01:31 Viestin aihe: |
|
|
Saattaisin itse kuitenkin tilata Wessonia varten kaksi satsia, .500 ja .501, jos vaikka tekevät yhden setin kahdella holkilla. Leet ei kuitenkaan satu juuri siihen mihin haluaa, esmes oma .459 on vähän ahdas. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jantteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 01:54 Viestin aihe: |
|
|
äRPee kirjoitti: | Saattaisin itse kuitenkin tilata Wessonia varten kaksi satsia, .500 ja .501, jos vaikka tekevät yhden setin kahdella holkilla. Leet ei kuitenkaan satu juuri siihen mihin haluaa, esmes oma .459 on vähän ahdas. |
juu, no hyvä tietää, itse ajattelin samaa. Saapahan vähän tiukemmaksikin puristettua jos tarvii. Kuitenkin jos hinta on tuo 25$/kpl, niin se ei ole kovin kallis. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|