OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

VAROITUS!!!
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
cowboy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 449
Paikkakunta: pohjois-suomi

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:19    Viestin aihe: VAROITUS!!! Vastaa lainaamalla viestiä

onko muilla luottokortin käytäjillä ollut ylimääräisiä ostoja joita ei ole itse ostanut itse juuri katsoin visa tapahtumia ja yli 2000€ mennyt lentolippuihin osa viittaa englantiin, käytin itse netissä timneyn triggerin ostossa visaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Chillie
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 3325

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olipa halpa liipasin sitten.. Shocked

S
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sarvikuono
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2008
Viestejä: 9694
Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noist luottokorttihuijauksiahan tulee tasaisen tappavaan tahtiin. Itse olen viel toistaiseks välttynyt, mutta eikai se ole kuin ajan kysymys, kun netti ja kortit vuotaa kuin horo.

Eikös tuo ole luottoyhtiön ongelma kun ilmoitat juttusen sinne.
_________________
Video meliora proboque deteriora sequor.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
6mm br rem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2006
Viestejä: 1631
Paikkakunta: Hämeen reunalla

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

siksi kannattaa lähettää luottokortti numerot ja tiedot useassa meilissä.. jos se jotein auttaa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sarvikuono
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2008
Viestejä: 9694
Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meilissä? ei helvetti, ilmankos niitä jatkuvasti nussitaankin, numeroita.

Sähköposti ei ole mikään suojattu tiedonsiirtoväline.
_________________
Video meliora proboque deteriora sequor.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marvin the martian
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Huh 2010
Viestejä: 2463
Paikkakunta: Sirius C3

LähetäLähetetty: 21.06.2010 21:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Omat kortit kun on höylätty tappiin, niin sieltä ei paljoa heru. Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tonto
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tou 2009
Viestejä: 44
Paikkakunta: Autuaat metsästysmaat

LähetäLähetetty: 22.06.2010 03:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse tilasin jenkkilästä tavaraa ja laitoin mailissa nimen ja osoitteen, mut korttitiedot soitin firmaan niin eivät sivulliset nulli niitä...sähköposti ei tosiaankaan oo mikään turvallinen tiedonsiirto muoto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2009
Viestejä: 300

LähetäLähetetty: 22.06.2010 06:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla sama kävi sama setti tuon Timneyn kanssa!!!! Olen tilannut tavaraa ympäri maailmaa kohta 10 vuotta, mutta vasta nyt tämä "suojaamattomalla" heiluttelu kostautui...

Mulla on tililtä mennyt myös jotain junamatkoja ja varmaan ostettu Bulgarian jogurttia Bulgariasta. Onneksi olen laittanut 1000 euron ostorajan, jolloin hurjimmat vingutukset on jäänyt toteutumatta.

Nyt täytyy valmistautua Heinäkuun laskun yhteydessä reklamointeihin noiden haamu ostosten kanssa.

Onneksi on luottokunta tuossa välissä, joten itselle ei pitäisi tulla mitään kuluja!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 449
Paikkakunta: pohjois-suomi

LähetäLähetetty: 22.06.2010 17:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tarkastin timneyn sivuston ostoskorin ja kyseessä on suojattu yhteys joten sen puolesta ei kannata kenenkään ottaa paineita jotka ovat tilanneet tuolta,

asia säikäytti kun juky oli myös varoittanut samasta aiemmin

taitaa jäädä mysteeriksi missä itsellä vuoto on tapahtunut kortti kuoletettu ja odotellaan heinäkuun selvitystä,
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2009
Viestejä: 300

LähetäLähetetty: 22.06.2010 19:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

- Mulla on kone ollut todella hidas ja lopulta jopa kaatuillut viimeisen kuukauden aikana.. Luulin jonkun komponentin tulleen tienpäähän, kun virusohjelmat eivät ole varoitelleet mitään.
- Nyt olen tehnyt perusteellista siivousta erilaisilla virusohjelmilla ja ainoastaan Lavasoft:in Ad-aware on löytänyt jotain.
- Hitaudesta vedin omat johtopäätökset siitä, että koneessani on saattanut olla jokin haisteluohjelma. (En ymmärrä tietokoneista juuri mitään)


Ps. Voihan se Timneyn sivusto olla suojattu vaikka miten, jos kaikkien luottokorttitiedot on rohmuttu kerralla?!?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Viki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Tam 2005
Viestejä: 118
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 22.06.2010 20:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juky kirjoitti:
- Mulla on kone ollut todella hidas ja lopulta jopa kaatuillut viimeisen kuukauden aikana.. Luulin jonkun komponentin tulleen tienpäähän, kun virusohjelmat eivät ole varoitelleet mitään.
- Nyt olen tehnyt perusteellista siivousta erilaisilla virusohjelmilla ja ainoastaan Lavasoft:in Ad-aware on löytänyt jotain.
- Hitaudesta vedin omat johtopäätökset siitä, että koneessani on saattanut olla jokin haisteluohjelma. (En ymmärrä tietokoneista juuri mitään)


Ps. Voihan se Timneyn sivusto olla suojattu vaikka miten, jos kaikkien luottokorttitiedot on rohmuttu kerralla?!?


Kannattaa asentaa se uusiksi. XP samoin kuin 98 ja 2000 vaativat noin kolmen vuoden välein puhtaan asennuksen pysyäkseen hyvässä vireessä. Koneellasi voi olla myös haittaohjelmia. Monet niistä ovat sellaisia, etteivät virustorjuntaohjelmat huomaa niitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sarvikuono
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2008
Viestejä: 9694
Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään

LähetäLähetetty: 22.06.2010 21:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viki kirjoitti:
Kannattaa asentaa se uusiksi. XP samoin kuin 98 ja 2000 vaativat noin kolmen vuoden välein puhtaan asennuksen pysyäkseen hyvässä vireessä. Koneellasi voi olla myös haittaohjelmia. Monet niistä ovat sellaisia, etteivät virustorjuntaohjelmat huomaa niitä.


XP on pysynyt kyllä hyvin kuosissa kun ei pidä koneella ylimääräisiä ohjelmia, ajelee tasaisin väliajoin erilaisia optimointiohjelmia (regcleaner, ccleaner) ja kakanpoisto-ohjelmia (ad-aware, spybot) normaalin aktiivisen virustorjunnan lisäksi. Muistin tilan seuraamiseen löytyy ohjelmia (XP varaa käyttäessään muistia, kun muisti "vapautuu", XP ei osaa itse sitä tyhjentää. tämän seurauksena kone kirjaa muistiin kovalevylle asioita jotka ei mahdu muistiin. ongelma on hirmuinen varsinkin vanhemmilla koneilla, nykyiset wintoosat kun vievät yksinään jo sen muistin mitä vähemmin varustelluissa koneissa on, saati kun avataan eränetti ja noita erinomaisen raskaita nettilehtiä tms. sivuja, joilla on helvetisti animoituja mainoksia yms. "aktiivista" sontaa pitkin sivua)..

ja loppuviimeks kun ei käytä exploderia niin on elo muutenkin paljon helpompaa Smile
_________________
Video meliora proboque deteriora sequor.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 23.06.2010 08:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parempi on, kun heitätte luottokortit katkaistuna roskiin. Tai ottakaa verkkomaksu-ominaisuus pois kortilta, jos electrooni, kun olette omat nettiostokset tehneet..

Itellä ei ole vielä kertaakaan ollut tarvetta ostaa luottolla mitään, turhan aikaista keekoilua sellaiset ja kaiken pahan alku. Verkkomaksut onnistuu electroonillakin.

Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Villedz
Vieras





LähetäLähetetty: 23.06.2010 16:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep,ei ole luottokorttia eikä tule. Debit kortilla oon hoitanu ja ilman onkelmia.
Takaisin alkuun
sasu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2006
Viestejä: 3487

LähetäLähetetty: 23.06.2010 16:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yli kaksikymmentä vuotta ahkeraa tilaamista, satoja paketteja ulkomailta luottokortilla eikä yhtään oikeaa ongelmaa.

Kaksi kertaa on tullut käyttämästäni kaupasta haamuveloitus, toinen oli ilmeisesti inhimillinen virhe ja palauttivat rahat heti kun lähetin heille sähköpostin, toisessa olivat veloittaneet saman summan kaksi kertaa, koska vahingossa lähettivät tavarankin tuplasti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com