OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Rollig block-lukkoinen Husqvarna-haulikko
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Mustaruutiaseet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 07.08.2009 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen tehnyt niin,että tuo peitintulppa siihen haulien päälle ja hieman sulaa parafiiniä sen päälle.Sitten vaan sormella pyöräyttää niin,että parafiini jää sinne reunoille,mutta keskellä pelkkä pahvi...vähän vaikea selittää.Noita hylsyjä kannattaa etsiä nettikauppojen varastoista ja tarvittaessa soitella jollei näy listoilla.En nyt muista,mistä itse tilasin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 08.08.2009 16:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin ja noissa messinkihylsyissä on se seinämän paksuus aikalailla ohkaista joten normaalit 16 cal välitulpat ja päätylaput on väljiä.Unan kautta tilasin 14 cal tulppia ja lappuja ja nuo on just oikean kokoisia.Jos joku aikoo tilata,niin tilataan yhtä aikaa,kun ne kuitenkin tulee jostain ulkomailta? ja kestää tilauksen tuleminen aika kauan.Minulla kun oli tuo ensimmäinen satsi sellainen koe-erä ja nyt voisi tilata lisää kun kerran sopivat noin hyvin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
korvestaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Syy 2007
Viestejä: 1145
Paikkakunta: Marttila

LähetäLähetetty: 08.08.2009 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Midwaylta ainakin saa tilattua
_________________
-Kertalaakiyhdistys-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 09.08.2009 12:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

OHO...ompas Midway keksinyt noille korkean hinnan.Muistaakseni itse vuosi sitten maksoin jotain euron pintaan kipale.Asetalo virroilta näkyy myös myyvän alta euron ja midwaylla 25 kpl rasia 44 €...Mites joko korvestaja on hankkinut mustaruutitorrakon?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 11.09.2009 23:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli sitten husokille ensimmäinen "kaato".Pikkasen meni tilanne hätäseksi ja latasin melkein 40 metristä pakenevaa rusakkoa...eihän se siihen jääny vaan vauhti vaan tippu rajusti ja jatkoi matkaa.Onneksi koira nappasi kiinni vajaan 200 m päästä.Ei ollu pyssyn vika vaan ammuin vähän taakse ja osumat jäi takajalkoihin...ja ei tuo muutenkaan tolta matkalta ole järkevää ampua pakenevaa...mut oli kauden eka ja samoin tuolle reeverin pennulle eka...seli seli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Mustaruutiaseet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com