Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
SuomäkiPori Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
maunoahonen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.08.2009 10:35 Viestin aihe: |
|
|
Onkos kellään kokemusta noista Lekan makuupusseista? Ei ole hinnalla pilatut jos meinaisi tuollaista syksypussia hankkia. Painolla ei niin väliä, mutta ovatko lämpimiä? _________________ mä oon pannu tos ladossa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2009 16:33 Viestin aihe: |
|
|
kannattaa varautua siihen että kostuessaan(en tarkoita pussiin lirauttamista) pussi voi alkaa haista aika pahalle. 2 pussia olen ostanut käytettyä ylijäämää ja kummallakin kerralla sama juttu. en ostanut lekasta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 31.08.2009 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan jollain kokemusta noista Hagorin keikkalaukuista?
Näitähän on kaiketi useampaa kokoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
SuomäkiPori Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.08.2009 18:21 Viestin aihe: |
|
|
Kestäviä kasseja, itsellä tosin ei yhtään, mutta usealla kaverilla on reissukassina ja tyytyväisiä ovat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2009 19:54 Viestin aihe: |
|
|
itse ostin n. vuosi sitten. toiminut loistavasti kun vertaa samanlaisiin halvempiin kasseihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 01.09.2009 13:38 Viestin aihe: |
|
|
pikityttö kirjoitti: | kannattaa varautua siihen että kostuessaan(en tarkoita pussiin lirauttamista) pussi voi alkaa haista aika pahalle. 2 pussia olen ostanut käytettyä ylijäämää ja kummallakin kerralla sama juttu. en ostanut lekasta |
Onko ollut miten lämpimiä? _________________ mä oon pannu tos ladossa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2009 23:27 Viestin aihe: |
|
|
maunoahonen kirjoitti: | pikityttö kirjoitti: | kannattaa varautua siihen että kostuessaan(en tarkoita pussiin lirauttamista) pussi voi alkaa haista aika pahalle. 2 pussia olen ostanut käytettyä ylijäämää ja kummallakin kerralla sama juttu. en ostanut lekasta |
Onko ollut miten lämpimiä? |
niissä oli untuvaa sisällä ja syksypussina kävi ihan hyvin. makuupussin pohjaosa oli vettäläpäisemätöntä materiaalia ja etupuolen kangas jotain liukasta tekokuitua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.09.2009 07:01 Viestin aihe: |
|
|
Eikö tuollaiset mahdolliset hajuhaitat saisi poistettua asianmukaisella pesulla ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 02.09.2009 12:56 Viestin aihe: |
|
|
Mikähän noista Lekan pusseista olisi paras syyskäyttöön? _________________ mä oon pannu tos ladossa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.09.2009 16:22 Viestin aihe: |
|
|
igorrock kirjoitti: | Eikö tuollaiset mahdolliset hajuhaitat saisi poistettua asianmukaisella pesulla ? |
ei auttanut toiseen pussiin pesu ja toista en edes viitsinyt alkaa pesemään. varmaan saa jos pesee monta kertaa. kun miettii että armeijakäytöstä poistettu pussi muutaman kerran hikoiltu sinne sisään ja ollut pesemättömänä niin kyllä se lika varmasti on tiukassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harjula Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.09.2009 17:27 Viestin aihe: |
|
|
pikityttö kirjoitti: | igorrock kirjoitti: | Eikö tuollaiset mahdolliset hajuhaitat saisi poistettua asianmukaisella pesulla ? |
ei auttanut toiseen pussiin pesu ja toista en edes viitsinyt alkaa pesemään. varmaan saa jos pesee monta kertaa. kun miettii että armeijakäytöstä poistettu pussi muutaman kerran hikoiltu sinne sisään ja ollut pesemättömänä niin kyllä se lika varmasti on tiukassa. |
Koeta kemiallista pesua ammattipesulassa. Luulisi löytyvän aineet joilla hajut saa lähtemään? Eikä makuupussikaan mene pilalle, kuten usein tuppaa käymään itse pestäessä. _________________ VMP! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 03.09.2009 10:58 Viestin aihe: |
|
|
Teräksisiä patruunalaatikoita 9e kpl. Kolmenollakasin paukkuja sopii latomalla sellainen määrä, että uskoisin kahdella laatikollisella saavan yli kymmenpiikkisenkin sonnin kumoon, vaikka käyttäisi Sakon luotia….
Kahvoissa tyylikkään vihreäksi värjätyt nahkaverhoilut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2009 14:25 Viestin aihe: |
|
|
pikityttö kirjoitti: | igorrock kirjoitti: | Eikö tuollaiset mahdolliset hajuhaitat saisi poistettua asianmukaisella pesulla ? |
Tapa hajut Detrian Natural Killerillä tai katajanversoilla, mistä tuokin uute on tehty. Hajuja tulee elävästä mikrobikannasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ceskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2009 14:42 Viestin aihe: |
|
|
Semmoinen ylijäämä ollut käytössä sekä hirvestyksessä ajomiehen laukkuna että muuten tarvikekassina kuin Ruotsin armeijan viestimiehen laukku. Paksua päivettynyttä nahkaa, iskemättömät työkalut sisällä mm. analoginen vastusmittari ja aito Mora-puukko puukahvalla, ja hyvässä terässä. Sisällä 2 osastoa mutta ne työkaluille varatut kolot eivät oikein sovellu kuin satunnaisille tarvikkeille. Mutta hintaisekseen hyvä, ja vielä sen Moran kanssa! Hintalappuna oli "toe tag".
Tyypillisesti ajomieshommissa sinne meni mukavasti eväät, puhelimen lisätarvikkeet, narut ym. Juomapullon sai klipsillä hihnan kiinnityslenkkiin.
Ceskari _________________ --- Internet tekee kaikista asiantuntijoita... --- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|