OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

TamArms

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Asekeräily
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
EKo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 127

LähetäLähetetty: 04.02.2009 22:10    Viestin aihe: TamArms Vastaa lainaamalla viestiä

15.2. on taas Tampereella asetapahtuma. Onkos väki tulossa penkomaan pöytiä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LÄJÄ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Elo 2008
Viestejä: 297
Paikkakunta: Rekkajonojen maa

LähetäLähetetty: 05.02.2009 00:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En itse tule ainakaan.
Erosin Asehistoriallisesta seurasta viime TamArmssin jälkeen. Jos aamulla lasketaan bussilastillinen ryss*ä ostoksille ennen suomalaisia, vain koska järjestäjät olivat rahanahneita, niin minun kohdallani Tampereet on loppu.

Johan noita tuli käytyä. Ilmeisesti Tampereen seuran miehet menee ihan sekaisin, kun oli tarjottu muutama kymppi extraa. En voi muuta kuin halveksia. Sääli moista toimintaa, messuista kuitenkin tykkäsin joskus. Moraali ei vain enää anna myöten mennä. Ihan tarpeeksi on nöyristelty itään, ja nyt vielä omat miehet sen teki. Rolling Eyes

LÄJÄ
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11352

LähetäLähetetty: 05.02.2009 19:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tekivätkö tosiaan. Eipä härskimpää hommaa juuri voisi olla. Enpä lähde minäkään sinne vaikka suunnitelmissa olikin ensimmäisen kerran käydä kun on tuota ylimääräistä rahaakin kertynyt "repullinen".. Mitenkäs Turus?. Tekevätkö samanlaisia jäyniä. Sinnekin oli tarkoitus mennä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Unforgiven
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2005
Viestejä: 2819

LähetäLähetetty: 05.02.2009 19:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Jos aamulla lasketaan bussilastillinen ryss*ä ostoksille ennen suomalaisia, vain koska järjestäjät olivat rahanahneita, niin minun kohdallani Tampereet on loppu.


Shocked

Onpa tuollut toisinaan käytyä ja ostettuakin jotain. Mutta jos näin on toimittu, niin taidan sitten jatkossa jättää periaatteesta väliin. Etsiköön sitten siinä tapauksessa linja-autollisia aamun jälkeiseksikin ajaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veeteetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2005
Viestejä: 637
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 05.02.2009 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olin itse paikalla aamu kello 06:00 alkaen järjestysmiehenä. Venäläisiä näin heti aamulla, 2 kpl per ostamansa myyntipaikka, samoin kuin suomalaisikin.

Kaikki kauppiaat, kansallisuuteen katsomatta, tekivät kauppoja keskenään jo ennen ovien avaamista yleisölle, eikä tälle ole paljon tehtävissä.

Mitä EN nähnyt oli, että joku olisi rahaa vastaan laskenut bussilastillisen venäläisiä sisään, ohi muun yleisön jonon.

Jos joku näin omin silmin näki, pyydän kertomaan näkemänsä tällä palstalla ja omalla nimellään tai sitten YV:nä, niin pistän asiaa eteenpäin selvitykseen.

Jos tällaista todistushaluista ei löydy, tuomittakoon asia trollaamiseksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LÄJÄ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Elo 2008
Viestejä: 297
Paikkakunta: Rekkajonojen maa

LähetäLähetetty: 05.02.2009 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asiasta on kyselty kattojärjestöä myöten viime vuonna. "Veriveljeni" oli aamulla paikalla, ja kyse ei todellakaan ollut normaalista "myyjien" välisestä kaupankäynnistä ennen ovien avaamista. Tuskinpa sinä asialle mitään voit, ei se kiinnostanut viime vuonnakaan ketään. Joten: en trollaa.

Muualta en ole vielä moista kuullut, tiedoksi TAK85:lle.

Niin, jos nyt joku ei moisen takia enää Tampereelle mene, niin se on oma päätös. Itse vain satun olemaan melko jääräpäinen tällaisissa asioissa. Tavaraa saa muualtakin, ja jos vielä omia aletaan potkia, niin ei kai sinne rahaa vapaassa maassa ole pakko enää kantaa. Ihan sama, kuin kaupankäynnissä.

LÄJÄ



Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Panostaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2007
Viestejä: 1911

LähetäLähetetty: 06.02.2009 10:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LÄJÄ kirjoitti:
Asiasta on kyselty kattojärjestöä myöten viime vuonna. "Veriveljeni" oli aamulla paikalla, ja kyse ei todellakaan ollut normaalista "myyjien" välisestä kaupankäynnistä ennen ovien avaamista. Tuskinpa sinä asialle mitään voit, ei se kiinnostanut viime vuonnakaan ketään. Joten: en trollaa.

Muualta en ole vielä moista kuullut, tiedoksi TAK85:lle.

Niin, jos nyt joku ei moisen takia enää Tampereelle mene, niin se on oma päätös. Itse vain satun olemaan melko jääräpäinen tällaisissa asioissa. Tavaraa saa muualtakin, ja jos vielä omia aletaan potkia, niin ei kai sinne rahaa vapaassa maassa ole pakko enää kantaa. Ihan sama, kuin kaupankäynnissä.

LÄJÄ



Rolling Eyes



Juuri tälläisia periaatteen miehiä minä arvostan. Näitä joojoo ukkoja on joka paikka täynnä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 06.02.2009 10:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös se Sven Duffa ole tunnetuin "periaatteen mies". Vähän yksinkertainen mutta tarvittaessa rohkea kuin leijona. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LÄJÄ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Elo 2008
Viestejä: 297
Paikkakunta: Rekkajonojen maa

LähetäLähetetty: 06.02.2009 23:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Veeteeteelle vielä: kaverini on valmis todistamaan em. asian ihan omalla nimellään, jos tarve vaatii. Piti oikein varmistaa puhelimitse, etten puhu ihan puuta heinää. Joten se siitä trollauksesta.

Nyt vain odotetaan, kuka on kiinnostunut vuoden jälkeen asiaan reagoimaan ja pääseekö tänä vuonna kaksi tuntia ennen ovien avautumista sisälle muutaman euron lisämaksulla ja hoonolla soomella.

Olen puhunut,

LÄJÄ
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Asekeräily Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com