| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
illinpoika Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.01.2009 11:08 Viestin aihe: |
|
|
| LPJ kirjoitti: | Minulla varsi murtui siitä terän juuresta kun tervaskantoa pienentelin. Kyseessä handysta seuraavaksi isompi malli.
Soitto Fiskarsille ja lupasivat uuden tilalle. Ja niin myös lähettivät.
Tuo Handy on kyllä ihan mitään tekemätön ja rystyset on kyllä vaarassa. |
Tarviko ees lähettää rikkinäistä takasin vai antovatko pelekällä soitolla? Ite ko katkasin varren kesti varmaan 3kk ennen ko sain uuen. Malli oli 600 ja tervaskanto tappo Fiskarssin, sivulle väänsin ja lujasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
LPJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.01.2009 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä ne halusi rikkimenneen sinne. Olisiko puolitoista viikkoa mennyt, kun sain uuden tilalle.
Nolla keli oli minulla ja myös hieman väänsin, kun varsi antoi periksi.
Kirveen kylkiäisinähän tulee jokin Fishkarsin lirpake, jossa on kuva kun traktorilla ajetaan varren yli, kirveen terän ollessa kyljettäin olevan halon päällä  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 13.01.2009 13:53 Viestin aihe: |
|
|
Kestää se muovi/putkivarsi lyödä "kulukulla" paaljon paremmin kuin hikkori- tai muutkaan puuvartiset.
Surkeimpia pakkaskelin kirveitä ovat silmätupettomat ja kaitasilmäiset hikkorivartiset ruotsalaiset...
Hyvä kirveshän se Fiskarssi on. Mulla on yksi kymmeniä vuosia vanha, johon olen vaihtanut varren
kymmenkunta kertaa,mutta terän vain kahdesti..  _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.01.2009 14:14 Viestin aihe: |
|
|
"Mulla on yksi kymmeniä vuosia vanha, johon olen vaihtanut varren
kymmenkunta kertaa,mutta terän vain kahdesti."
Sehän on sitten melkein upouusi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.01.2009 16:42 Viestin aihe: |
|
|
Forssan .itut, Viialan viilat ja Bilnäsin kirveet, on maan kuulua tavaraa  _________________ Voi pihkat |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|