Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
noniin Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Hel 2005 Viestejä: 975
|
Lähetetty: 20.11.2008 10:44 Viestin aihe: |
|
|
nyt on alla Jeep Grand Cherokee V8, korotettuna. Ei voi moittia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
huntikas Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Tam 2006 Viestejä: 795
|
Lähetetty: 20.11.2008 20:06 Viestin aihe: |
|
|
kyydissä istuskeltu on kyllä. ihan näppärältä peliltä vaikutti mutta takana rumpujarrut uudessa autossa hieman kummastutti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Maa 2004 Viestejä: 5989
|
Lähetetty: 20.11.2008 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän ne rumpujarrut takana täytä ihan asiansa. Käsijarrukin on tuolloin yksinkertaisempi ja luotettavampi. Ja etujarruthan sen pääasiallisen pysäytystehon saavat aikaan - siellä sitten levyt... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Hei 2005 Viestejä: 3864 Paikkakunta: E-Savo
|
Lähetetty: 20.11.2008 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Suzuki SX4 outdoor ollut syyskuusta asti, 6 tonnia nyt mittarissa. Ja rumpujarrut, ei niissäkään valittamista
No puolisohan tuolla etupäässä ajelee, mutta oikein näppärä nelarihan tuo on pyöritellä. Bensarosmoksi ei ainakaan voi moittia ja mettäteillä saa hieman huolettomammin puotella. Tänä aamuna pääsi lumesta johtuen ensimmäisen kerran vetämään oikein perinteistä kylykimyyryä, voehan vatanen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 20.11.2008 23:57 Viestin aihe: |
|
|
Joskus ammoisina aikoina minulla oli jahtiautona se kansansuussa nimitelty
"peräpuikko", "kajakkikaksikko", "läskinviipale", "pottukattila"...
Oikealta nimeltään ja malliltaan Saab 96, vm-75, 1500 cm3 koneella, oikeen V 4 eli puolikas V 8.
Vaikka kulkupeli oli jo tuolloin aliarvostettu, niin sillä pääsi moneen moneen paikkaan perille ja takaisin. Korkeat ja kapeat renkaat (15 x 165) antoivat hyvän maavaran, suapin tasainen alusta ei tarttunut kiinni.
Bensaa suapi söi hyvällä ruokahalulla, kunnes asensin siihen käsikäyttöisen ryypyn. Vakuutusmaksut olivat todella halvat.
Jo tuolloin oli suapissa kaatuva takaselkänoja, joka antoi tilaa peräkonttiin.
Ja pellitkin olivat vielä peltiä eikä mitään paperia.
Kabiinissakin lämpöä riitti mukavasti talvisaikaan.
Sellaisen kun vielä jostain löytäisi _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Viimeinen muokkaaja, Puuhapete pvm 21.11.2008 17:00, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hlohi Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Huh 2004 Viestejä: 651 Paikkakunta: Haukipudas
|
Lähetetty: 21.11.2008 13:14 Viestin aihe: |
|
|
PLY kirjoitti: | Onko jollain hyviä ideoita merkistä ja mallista, onko jossain ”henkilöautossa” tunnetusti kohtuullisen korkea maavara tai legendaariset kulkuominaisuudet lumisilla pikkuteillä?
|
2000 luvun taitteessa mittailin maavarjoa muutamista kevyemmän keskiluokan diesel farkuista. Muistaakseni menivät näin:
VW Golf 12 cm
Skoda Octavia 13 cm
Opel Astro 13 cm
Renault Megane 14 cm
Peugeot 306 14 cm
Ford Focus 16 cm |
|
Takaisin alkuun |
|
|
urtzi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 17 Lok 2004 Viestejä: 26
|
Lähetetty: 21.11.2008 20:46 Viestin aihe: |
|
|
Subary Forester,eka syksyä.Saapa nähä miten menee lumessa Niva jälkeen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
quattro Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tam 2007 Viestejä: 433
|
Lähetetty: 21.11.2008 21:37 Viestin aihe: |
|
|
Itellä haaveissa Nisukan king cappi eli avolavahan se nyt mehtuumiehellä pitää olla (kuhan saa ton jämptin pennun hommattua ni pääsee kaikki maholliset kinttupolut sitte yöllä perässä ajelemaan ) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marko J Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Syy 2008 Viestejä: 87 Paikkakunta: Pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.11.2008 21:45 Viestin aihe: |
|
|
....... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
viisasverneri Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Syy 2008 Viestejä: 1355
|
Lähetetty: 21.11.2008 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Tien varteen pääsee vaikka Volvolla, mutta jahtihommissa kuletaan jalan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tärppi Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Mar 2004 Viestejä: 1699 Paikkakunta: Pallas
|
Lähetetty: 22.11.2008 03:37 Viestin aihe: |
|
|
viisasverneri kirjoitti: | Tien varteen pääsee vaikka Volvolla, mutta jahtihommissa kuletaan jalan. |
Juu'u. Maataloustyökone täälläkin.
Hyvinhän tuolla kasipätkällä etenee, varsinkin nyt kun on uudet kiekot alla _________________ Tärpin ja Roopen sympioosi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hoitsu Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 21 Tam 2005 Viestejä: 89 Paikkakunta: keski-suomi
|
Lähetetty: 22.11.2008 12:06 Viestin aihe: |
|
|
Semmonen on hyvä pirssi, minkä saapi makseltua...aivan helevetin hyvä myös mehtuulla..... _________________ hoitamalla hyvää oloa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Akkis Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Syy 2008 Viestejä: 432
|
Lähetetty: 22.11.2008 17:14 Viestin aihe: |
|
|
Paljon parjatulla HR-V:llä on jo pari vuotta ajeltu. Omaan käyttöön lähes täydellinen. Henkilöautomainen, kuitenkin hyvä maavara, tomaatti, kohtuullinen kulutus. Kelkkaa ja joskus mönkijää voi kärryssä vedellä ja joskus traileria, mutta vaunua ei ikävä kyllä paljon viitsi perään laittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hq Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 3688
|
Lähetetty: 24.11.2008 01:02 Viestin aihe: |
|
|
En tiedä onko tätä jo mainittu kun en jaksanut selailla koko ketjua läpi, mutta Subaru Legacy oli aikanaan varsin käypäinen kulkine huonommillakin teillä. Nykyäänhän samalla voimansiirrolla on korkeamman maavaran kanssa Forester, Outback sun muut, mutta tavallisella henkilöautomallilla tuli mentyä samoja kinttupolkuja yhtä pitkälle kuin S10 Blazerilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JassoL Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 212
|
Lähetetty: 24.11.2008 11:16 Viestin aihe: |
|
|
L-200 doublecap 4x4 . Takapenkki pois ja muutoskatsastus pakuksi---> halpa vero. Sit vaneria penkin tilalla ja verkko väliin niin riittää hytissä tilaa useammalle koiralle. Ja lavalle mahtuukin kaikki muu roina... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|