| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
tahvo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.06.2008 04:25 Viestin aihe: |
|
|
| Kyllähän nuo mythokset on lyijyä,eli on taitu kusettaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 07.06.2008 04:38 Viestin aihe: |
|
|
Siis jos ja kun tällaista tapahtuu, niin eikös noiden seriffien pitäis siviiliasuisina käydä testaamassa myyjien ammattitaidot ja halukkuudet näiden korvaavien myyntiin; mä olisin ainakin ite kylmästi ladannut haulikkoni noilla patruunoilla kauden alussa ja jos tarkastus tulisi, niin tuskinpa mun selitykset siitä, että ne on myyty korvaavina mitään auttais!??  _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.06.2008 05:33 Viestin aihe: |
|
|
Käys nyt etes vähän "morjestaa" sitä myyjää, ite annoin ainaki kuulua, kun huomasin, että koittivat huijata samalla tavalla. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 07.06.2008 05:42 Viestin aihe: |
|
|
Ei taira paljoo auttaa, ku männäsyksynä joskus loka-marraskuun vaihteessa kävin kyseisessä putiikissa ens kertaa, eikä oo tullut tarvesta sen jälkeen käydä ja kyseessä on sentään Espoossa toimiva aika tunnettukin vapriikki!!
Tietenkin uuren testin vois tehrä ja jos tulos on sama, niin sitten ilmoitus seriffeille! Vois myyjän naama vähän venähtää!!  _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2008 15:08 Viestin aihe: |
|
|
Mitenhän moni täällä korvaavien toimivuuden ja erinomaisuuden nimeen vannovista jahtaajista ampuu todellisuudessa tietämättään lyijypaukkuja, siinä uskossa, että myyjä on sanonut niiden olevan korvaavaa materiaalia ? Onko väki edes perillä, mikä on mitäkin...Vässykät  _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2008 15:33 Viestin aihe: |
|
|
Vässykät ampuu lyijyllä sorsia. Saahan noita teräkselläkin ihan riittämii ja jos itelläni tavote ois saaha rikollisia keinoja kaihtamatta saalismäärää kavatettua, nii ois siihe kyllä palio tehokkaampiaki ja edulisempiakin menetelmiä, ku jotku lyijyhaulit. Kertoo vähän palstan ylläpidonkin säälittävästä asenteesta ko. asiaan se, että muutamia keskusteluja on hyvinkin herkäst poistettu "rikoksiin yllyttävinä", vaikka osassa on ollut kyse lähonnä huumorista, nämä lyijyhauli keskustelut kyllä velloo täällä vuodesta toiseen ihan huoletta, eipäoo kumma jos joku 15v jannu alakaa niitä sitte käyttäämään. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Montsa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2008 15:34 Viestin aihe: |
|
|
| Seee on vain kovin valitettavaa että hyllyihin otetaan sitä terästä mitä sattuu löytymään ekalta maahantuojalta, koska suurin osa käyttää lyijyä. Ampuisivathan kaikki vaikka hevishotilla jos tarjolla ei olisi kuin käyttökelvotonta lyijypatruunaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2008 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Korvaavien hinnat pompanneet niin korkealle ettei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin ostaa teräshaulikelpoinen haulikko ja siirtyä teräkseen.
Esim:12 kal. Kent Tungsten Matrix, viime vuonna-1,60 ja nyt 3,20 kpl.terästä saa vielä alle euron kpl joten panee miettimään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 24271 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 12.06.2008 02:14 Viestin aihe: |
|
|
| Vilperi kirjoitti: | Pakettia kun tutkin tarkemmin, niin missään ei mainintaa että mitä kamaa haulit on!! Eli onks mua kusetettu taas vaihteeks myyjän taholta kun ne on myyty mulle korvaavina??!! Tuossa vielä koodi paketista jos jollain on tietoa?:
|
Aikoinaan kun ostin Mythoksia, niin mielestäni noissa oli ilmeisesti suurella antimonimäärällä tms. seostettu lyijyhauli. Hauli oli väriltään kirkas, mutta ei muistaakseni niklattu.
Eli ihan lyijyä nuo on. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
standard Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2008 04:13 Viestin aihe: |
|
|
Nuorelle tuttavalleni myytiin viimekesänä ihan ilman mitään kertomatta perus 2.75 lyijyä kun oli kyselly paukkuja sorsalle, itse sanoin hänelle että pyydä sorsastukseen korvaavia. Oli sitten vaan unohtanut sanan korvaava ja oli kysynyt sorsatukseen sopivia, ja näin ollen myyjä oli myynyt 2 lootaa perus mettä paukkuja ja sanonu että nämä on sorsalle. Ei sanallakaan ollu mainittu korvaaavista mitään tälle kaverille.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2008 12:50 Viestin aihe: |
|
|
| Punajalaka kirjoitti: | | ...jos itelläni tavote ois saaha rikollisia keinoja kaihtamatta saalismäärää kavatettua, nii ois siihe kyllä palio tehokkaampiaki ja edulisempiakin menetelmiä, ku jotku lyijyhaulit. |
Saalismäärien kasvatuksesta tässä ei kuitenkaan ole ollut kai missään vaiheessa puhe...?
| dxman kirjoitti: | Suomi ei olisi nykyään edes itsenäinen elleivät kansalaiset silloin itsenäisyyden synnytystuskissa rikkoneet voimassa olleita lakeja. Myöskin kieltolaki kumoitui kun sitä ei noudatettu, vaikka joku saattoi pitää lakia mainiona.
Lakia tulee noudattaa jos se on järkevä, mutta muutoin lakia tulee noudattaa noin ohjeellisesti kuin Retuperän vpk:n nuotteja.
Suomalaiset ovat yleisesti ottaen melko helposti ohjailtavaa karjaa ja vaativat ylemmältä taholta tulevaa ohjausta. Milloin Brysselistä milloin Venäjältä. Kyky itsenäiseen ajatteluun tuntuu olevan sangen heikkoa. |
Siinäpä dxmanilta tuli asiaa täyslaidallinen! dxmanin argumentin jälkeen voidaan hyvinkin tiukasti pohtia tuota Punajalan lausetta uudelta pohjalta, että kuka/ketkä lopulta ovat mitäkin "kastia":
| Punajalaka kirjoitti: | | Vässykät ampuu lyijyllä sorsia. |
 _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rire Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Mar 2007 Viestejä: 118 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.06.2008 13:21 Viestin aihe: |
|
|
Nii jos ei uskalla nii eihän siinä sitte mittää...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 12.06.2008 13:55 Viestin aihe: |
|
|
Rehellinen myyjä, mikä se on?!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
standard Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2008 15:00 Viestin aihe: |
|
|
| sellasen jos näkis niin olis se kyllä ihme! kerranki turussa olin ostoksilla ja hiukan yritin tinkailla hintoja satsista, myyjä sitten laski hinnat yhteen ja tokas että reilu kauppa ja 56e kiitos. Onneksi olin itse hereillä ja totesin että hei ei se noin mene että jos hintalappujen mukaa yhteensä on 52e niin mitäs reilua tossa on?? kääntyi muidenkin asiakkaiden päät hyvin äkkiä ja myyjä oli hiljasta poikaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2008 15:01 Viestin aihe: |
|
|
Siinähän sitä onki sitte kauheesti uskaltamista, ootta te rohkeita. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|