OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

KETTUKAATOJA?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 141, 142, 143  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pystykorvamies
Vieras





LähetäLähetetty: 07.01.2008 23:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinpä kun nyt tuli tätä luntakin tänne suomeenki!
Takaisin alkuun
Fnnclssc
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Kes 2007
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 08.01.2008 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nii näytti tulevan jo ihan mukavasti, ja loppuviikosta tulee vielä lisää Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juego
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Jou 2004
Viestejä: 2598
Paikkakunta: Kuikkapanta

LähetäLähetetty: 08.01.2008 19:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitkästä aikaa sattu tuuria olemaan ja ketun ajosta ammuin, ekaa kertaa sain myös testata remingtonin hevi-shotteja käytännössä, sivuhölkkään repoa kerran poksautin ja heti tehosi. Mittasin matkan gps:llä ja totesin sen olleen "reilu holli" 66m Cool Ennen laukausta oletin matkan olevan +-50m
6 osumaa oli ruhossa ja haulit läpäisseet ketun, 2 löyty nahan alta takapuolelta, 3,8mm oli haulikoko.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21061
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 09.01.2008 00:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Surprised Taisi tulla muutaman hevishotin mentävä aukko meikäläisen lomppsaan jahka kaupoille pääsen!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
standard
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Lok 2006
Viestejä: 510
Paikkakunta: vakka-suomi

LähetäLähetetty: 09.01.2008 10:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

on joo hevi shotissa upotusta vaika muille jakaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pystykorvamies
Vieras





LähetäLähetetty: 09.01.2008 15:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minkä hintasia ne hevi-shotit oikee on?
Takaisin alkuun
mies maailmalta
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Tou 2006
Viestejä: 61

LähetäLähetetty: 09.01.2008 15:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

federal 12/76on ainakin meikäläisen pyssyyn(tikka412s) ihan paras,kaatui ekalla "harmaakin kettu"(60m) . Ja paukussa on hyvä pakkasen kesto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 09.01.2008 17:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hevi shotista oon kyllä paljon kuullu.. lähes pelkästään hyvää. mutta se on aina pääasia et mikä käy omaan aseeseen parhaiten! itse en käytä näitä hevishotteja koska ei käy mun aseeseen niinku toivoisin vaan parempaan kuvioon ja upotukseen pääsee halvemmillakin panoksilla.. mutta jos pitää ampumamatkat lyhyinä (n.20m ja sen alle) on lähestulkoon sama mitä siellä piipuissa on..loppu on kiinni perän takaa..
kalle ne hevishotit on hieman kaupasta riippuen n.3-4€/kpl
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juego
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Jou 2004
Viestejä: 2598
Paikkakunta: Kuikkapanta

LähetäLähetetty: 09.01.2008 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mc-manteli kirjoitti:
hevi shotista oon kyllä paljon kuullu.. lähes pelkästään hyvää. mutta se on aina pääasia et mikä käy omaan aseeseen parhaiten! itse en käytä näitä hevishotteja koska ei käy mun aseeseen niinku toivoisin vaan parempaan kuvioon ja upotukseen pääsee halvemmillakin panoksilla.. mutta jos pitää ampumamatkat lyhyinä (n.20m ja sen alle) on lähestulkoon sama mitä siellä piipuissa on..loppu on kiinni perän takaa..
kalle ne hevishotit on hieman kaupasta riippuen n.3-4€/kpl


Paremmasta upotuksesta jos puhutaan niin epäilen, että löydät halvempia paukkuja, joilla on parempi upotus ku hevishoteilla Wink ja moni kettu jää ampumatta, jos matkan rajaa siihen +-20 metriin.
Totta on, että ei näitä kalliita kannata käyttää elleivät ne pelaa omassa aseessa.
Itse ostin ekan kerran näitä remarin hevishotteja ihan koemielessä rasiallisen. Edelliseen aseeseen ne eivät sopineet, jotenka jäivät käyttämättä, mutten niitä myynytkään. Ase vaihtu vuosi sitten ja kesällä testasin uuteen benellin S90 samoja paukkuja, matkaksi tarkotuksella 50m ja radalta löytyi vanerilevyn pala, joka oli paksuudeltaan 18mm, se luki levyssä.
N. 1mx1m kokoiseen pahviin osui 87 haulia ja jokunen meni siitä vanerista läpi, haulikoko siis 3,8mm, 1/2 suppeasta ammuttuna.
Kalliitahan nuo ovat, mutta kulutus kettu-kauris-hanhimetillä vähäistä, jotenka maksakoot Cool
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 09.01.2008 21:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dubleksin panoksilla ainakin oli parempi upotus mun baikkalissa ku hevishoteilla.. jos menee kettu yli 20 metristä eikä "huonoilla panoksilla" haavakon pelossa ammu niin ei muutaku siirtyy parempaan passiin että se tulis lähempää.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21061
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 10.01.2008 00:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettukelit tuli ja työt alkoi Confused . No on sitä ennen töitä pikkusen keritty aina aamusta harrasteleen. Tänään tuo meitin ajokki otti meikäläisen leimaaman invalidiketun kiinni. Vielä ei uskalla tappaa mutta kiinni jo pikkuisen käy ja sai jo ketulta nenilleen. Itse olin jo töissä ja kuuntelin v*ttuuntuneena ketun seisontahaukkua puhelimen kautta... Aamulla viiden kuuden välissä ylös ja jälkien hakuun sillä kelit vain paranee. Nukutaan sitten kun kelit menee. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jehuli
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Mar 2007
Viestejä: 52
Paikkakunta: p-savo

LähetäLähetetty: 10.01.2008 17:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään amerikkalaisen ajosta, iso uros kettu.
Laughing Pari tuntia hakua ja 1.5 tuntia ajoa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21061
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 11.01.2008 00:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meidän amerikkalaisella 0,5h hakua ja 4,5h ajoa jonka jälkeen jouduin ottamaan koiran pois kiitos töiden. Evil or Very Mad Oli taas sellainen kettu joka ei ole mulla ajolla ollutkaan. Meni niin ihme paikoista ja lähes viiva suoraan n. 15km että sai sillä henkensä pidettyä. Niin haipakkaa mentiin ettei tahtonut perässä pysyä. Toki sen nyt porukalla olisi voinut saada mutta meitä oli vain pari kaveria kuten yleensä. Nyt sitten taitaa kelit taas mennä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 11.01.2008 08:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tänään mennään. parin minuutin päästä lähetään.. pitänee laittaa iltapäivällä kuvia ja kommenttia et miten meni. Razz Razz toivotaan parasta pelätään pahinta Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jersu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: seinäjoki

LähetäLähetetty: 11.01.2008 17:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Meidän amerikkalaisella 0,5h hakua ja 4,5h ajoa jonka jälkeen jouduin ottamaan koiran pois kiitos töiden. Evil or Very Mad Oli taas sellainen kettu joka ei ole mulla ajolla ollutkaan. Meni niin ihme paikoista ja lähes viiva suoraan n. 15km että sai sillä henkensä pidettyä. Niin haipakkaa mentiin ettei tahtonut perässä pysyä. Toki sen nyt porukalla olisi voinut saada mutta meitä oli vain pari kaveria kuten yleensä. Nyt sitten taitaa kelit taas mennä.



Ilmeisesti passimiehistä pulaa Surprised missä päin EP:tä pyyrätte ?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 141, 142, 143  Seuraava
Sivu 28 Yht. 143

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com