Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pone Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.12.2007 12:12 Viestin aihe: Erätukun lumipuku |
|
|
Onko kellään kokemusta Erätukun lumipuvusta ? Onko miten äänetön ja kastuuko se helposti räntäsateessa ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
Lähetetty: 28.12.2007 13:48 Viestin aihe: |
|
|
Erätukun tuotteethan on tunnetusti huippulaatua. Testattu ääriolosuhteissa ryhmällä, johon kuuluu vain professoreita, astronautteja sekä huippukirurgeja. Niin tälläsen ryhmän testaaman lumipuvun on pakko olla huippulaatua ja vieläpä edulliseen hintaan. Kaupanpäälle tulee tod.näk. hellehattua, sandaalit ja hikinauha.
Buy cheap, buy twice. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
poikateeri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2007 14:50 Viestin aihe: |
|
|
Minä sain joulupukilta.
Hyvä on, ei kastu vaikka makaa pitempään lumikinoksessa.
Kestää kylmää hyvin. (Itse kelkkailin -21 asteen pakkasella, eikä mitään hätää.)
EI kahise ja on hyvä!
OSTA! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
guide Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2007 15:51 Viestin aihe: |
|
|
-Poikateeri- kelkkaillu varmaan vähän pohjoisempana kun noin kylmää nyt joulun jälkeen ollut
Mut ihan käypänen ja hintansa veroinen asu. Ei kahise häiritsevästi ja ainakin nyt parin pesun jälkeen vielä räntäsateet pitää ulkopuolella.Ei paluuta entisiin ohuihin muiden vaatteiden päälle puettaviin asuihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
duster Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2007 16:25 Viestin aihe: |
|
|
On tuo mullakin tämän syksyä ollut ja hyvin on toiminut. Yksikin päivä satoi koko päivän räntää ja tuuli ja vesi tippui puista päälle metsässä kahlatessa. Ei tullut vesi eikä tuuli läpi. Kyllä minä pointsit annan tälle puvulle. Ei kahise pahemmin. Pakkasissa en oo vielä päässyt testaamaan, kun ei niitä oo pahemmin ollut. Ensviikolla sitten. Kaveriks on tulossa kotikutoinen lumikamo- pipo 7-veljeksen villalangasta... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2007 19:51 Viestin aihe: |
|
|
En ole ikinä tilannut !&%¤# tuotteita, enkä tilaakkaan mitä olen muiden juttuja kuullut. Ja olen kaikkia muitakin valistanut jättämättä tilaamatta. Ostin semmosen ohuen takin ja housut, huimat 19 eur, välttää ainakin mulle. _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 28.12.2007 20:04 Viestin aihe: |
|
|
Vonkamies kirjoitti: | En ole ikinä tilannut !&%¤# tuotteita, enkä tilaakkaan mitä olen muiden juttuja kuullut.
|
Onko jossakin haukuttu camoa tai lumicamoa? Ei minulla ole ainakaan pistänyt silmään, että näitä kukaan sellaisen hankkinut olisi suohon ollut sotkemassa. Nuo puvut ovat aivan eri maailmasta, kuin Äly-Tex tai ensimmäinen Air-Tex. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
a.paaaho Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Lok 2005 Viestejä: 237 Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 29.12.2007 10:11 Viestin aihe: |
|
|
^Tuli tuosta mieleen että erätukku myy myymälässään oulussa noita ensimmäisiä kalvokenkiä erittäin hyvin vettä hylkivinä hintaan 29e.
Aika ihmeellinen muutenkin niillä tuo hinnottelu kun netti hintoihin lisää kympin tai kaksi niin siinä on myymälän hinta tuotteelle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 29.12.2007 13:39 Viestin aihe: |
|
|
Itsekin olen vähän silloin tällöin harkinnut tuota Erätukun lumipukua, kun täällä Lounais-Suomessa tuo lumipeitteinen aika on niin tuhottoman pitkä .
Täytyy varmaan myymälässä käydä käpistelemässä, ainakin kuvissa tuo kuosi näyttää asialliselta. Ainakin jos vertaa sitä nykyiseen kokovalkoiseen lumipukuun.
Osaako joku sanoa, onko tuossa puvussa paksukin toppaus (jos vertaa normi airtexinaattor-pukuun) vai käykö jonkinmoisena ”kuoriasuna”?
Ajattelin vaan, että jos Erätukku iskee nuo keväällä supertyrkkyyn. Listahintahan taitaa olla 100e hujakoissa, joka nyt ei mikään ihan ilmainen ole. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
guide Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.12.2007 13:48 Viestin aihe: |
|
|
Puku ainoastaan näyttää topatulta mutta ihan ohut kuoriasu se on verkkovuorineen. Vaatii siten alle lämpökerroksen pakkasilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fspitz Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.12.2007 14:14 Viestin aihe: |
|
|
Perätukun lumicamo naytti olevan 199€ lapun alla syksyllä. Ovat näköjään muuttaneet hinnoittelua. _________________ Minkä sanoin sen voin myös perua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fygy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.12.2007 20:07 Viestin aihe: |
|
|
mä maksoin ainakin ennen joulua 90e tosta erätukun lumikamosta ei ollu pahahinta enään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 29.12.2007 22:59 Viestin aihe: |
|
|
Tuli toisten kamojen mukana, joten hintapolitiikkaan en puutu. Tuote lyhyen käyttökokemuksen perusteella asiallinen, samoin kun tämä varsinainen camoasu. En ole vielä paljonkann moitteensijaa löytänyt! Testi on käynnissä, mutta ne mun testit on aika pitkäkestoisia johtuen vähäisistä käyttökerroista! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
poikateeri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.12.2007 22:37 Viestin aihe: |
|
|
guide kirjoitti: | Puku ainoastaan näyttää topatulta mutta ihan ohut kuoriasu se on verkkovuorineen. Vaatii siten alle lämpökerroksen pakkasilla. |
Itseasiassa ei edes tarvi -20 asteen pakkasella edes työntää tavaraa paljoa alle. On lämmin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2007 11:35 Viestin aihe: |
|
|
poikateeri kirjoitti: | Itseasiassa ei edes tarvi -20 asteen pakkasella edes työntää tavaraa paljoa alle. On lämmin. |
Kyllä varmasti, jos juokset koko ajan!
Kyttää pari, kolme tuntia paikallasi ja kerro kuinka lämmin on. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|