| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
hq Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2004 12:50 Viestin aihe: |
|
|
| Anonymous kirjoitti: | | samaa olen ihmetellyt. ilmeisesti kaverilla on täysin väärä lääkitys. |
Okei, te voititte. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hyvinselvä Vieras
|
Lähetetty: 10.09.2004 15:19 Viestin aihe: |
|
|
No selvishän se, Laittoit sit oman kuvan näkyviin.
Oisko takana olevalla Air-tex, en mee takuuseen...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hq Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2004 19:33 Viestin aihe: |
|
|
| Hyvinselvä kirjoitti: | | No selvishän se, Laittoit sit oman kuvan näkyviin. |
Ei olisi edes ääneen tarvinnut kertoa että teilläpäin mongoloidi on "oma kuva". |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 11.09.2004 06:09 Viestin aihe: |
|
|
| Tämähän meni jo kehitysvammaisten pilkkaamiseksi. Mikähän lienee hq:n motiivi? Aika vastenmielistä joka tapauksessa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 11.09.2004 06:53 Viestin aihe: |
|
|
| Nuori ikä, kokemattomuus ja pumpulissa kasvaminen näkyy niin selvästi että aivan pahaa tekee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hq Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.09.2004 07:16 Viestin aihe: |
|
|
| Kettu kirjoitti: | | Tämähän meni jo kehitysvammaisten pilkkaamiseksi. Mikähän lienee hq:n motiivi? Aika vastenmielistä joka tapauksessa. |
Sori, ei ollut tarkoitus loukata kehitysvammaisia vertaamalla heitä tähän, ahem, omasta mielestään tosi filmaattiseen anonyymiin.
Kuva on wanha vitsi useamman vuoden takaa ja kuvaa näiden jo kertaalleen taannoisessa setterithreadissa pompoteltujen yksilöiden mentaliteettia loistavasti; mihin ja mitä ikinä kirjoitankin, löytyy joku heistä muistuttamaan ettei minua kiinnostanut "Oikeiden Setteriharrastajien" ritsapyssyleikit.
Hohhoijaa... olen kauan sitten sanonut että ihminen on vain niin suuri kuin asiat jotka saavat hänet suuttumaan, minkä HKA sun muu kiukuttelijaporukka ovat kerta toisensa jälkeen hiiltymällä osoittaneet edelleen erittäin käypäiseksi määritelmäksi. Nettihuutelu yhden rivin heitoilla on alkanut siinä vaiheessa kun argumentit ovat loppuneet ja "omalla" nimimerkillä on kirjauduttu ulos, että sen "uskottavuus" ei vain menisi.
Niin tyypillistä.
Ehkä tämäkin asia olisi ollut jo loppuunkäsitelty kauan sitten. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 11.09.2004 07:35 Viestin aihe: |
|
|
| hq kirjoitti: |
ja "omalla" nimimerkillä on kirjauduttu ulos,
|
Olisiko sinunkin kannattanut tehdä samoin.......
| hq kirjoitti: |
että sen "uskottavuus" ei vain menisi.
|
Niimpä keltähän se on mennyt........... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lukija Vieras
|
Lähetetty: 11.09.2004 11:37 Viestin aihe: ... |
|
|
Aluksi: tuo kehitysvammaisten pilkkaaminen on todella vastenmielistä ja valitettavaa.
Sitten: isäukko oli oikein mielissään antaessani melkein uuden air-tex puvun hänelle. Sopii hänelle oikein hyvin, koska ei ole hirveän liikkuvaa sorttia. Käyttö tullee keskittymään syksyisiin katiskoiden nostoreissuihin ja satunnaisille iltalennoille.
Itse käytän jatkossa hengittävyyden vuoksi vanhaa käytössä kärsinyttä fjällräveniä (jossa ei ole edes gore vaan joku muu kalvo) ihan hengittävyyden vuoksi. Airtex ei sovi liikkuvalle, sanokaa ihan mitä vaan siihen. Vedenpitävyydestä ei voi moittia.
Hommaan sitten taas uuden puvun kun olen rahoissani, näyttäisi monessa paikassa olevan puvut tarjouksessa, joten saattaapa olla metso-puvun tms. hankinta tulossa. Miksei uusi fjällrävenikin kävisi, merkillä nyt ei ole niin väliä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.09.2004 12:00 Viestin aihe: |
|
|
Kuulehan hq. Olet alittanut riman täällä metsästysnetissä. Kukaan ei ole vielä ollut noin törkeä täällä metsästysnetissä, mitä sinä olet. Toivoisin, että tuo kuva saataisiin poistetuksi, ja pysy myös itse pois täältä. Yritä kasvaa aikuiseksi, mutta se saattaa olla tuollaiselle k...p....e todella vaikeaa. Turha edes pyydellä anteeksi. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maku013 Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Elo 2004 Viestejä: 107 Paikkakunta: Mansester (toimialue: Keski-Savo)
|
Lähetetty: 11.09.2004 15:42 Viestin aihe: |
|
|
| 9.3x622 kirjoitti: | | Kuulehan hq. Olet alittanut riman täällä metsästysnetissä. Kukaan ei ole vielä ollut noin törkeä täällä metsästysnetissä, mitä sinä olet. Toivoisin, että tuo kuva saataisiin poistetuksi, ja pysy myös itse pois täältä. Yritä kasvaa aikuiseksi, mutta se saattaa olla tuollaiselle k...p....e todella vaikeaa. Turha edes pyydellä anteeksi. |
Puhut asiaa! Eikö moderaattori voisi antaa penaltia tälläisille "avautujille"? Toisaalta on nuo "vieraatkin" aikas matalaa tasoa esitelleet tässä samassa kohdassa (rohkeita kun ovat)... pitänee turista enempit uola kahvilan puolella.
Jos huomaat keskustelevasi typeryksen kanssa,
pidäthän huolen siitä,
ettei vastapuoli joudu tuntemaan samoin.
------------------------------------------------------- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hq Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.09.2004 21:21 Viestin aihe: |
|
|
| 9.3x622 kirjoitti: | | Kuulehan hq. Olet alittanut riman täällä metsästysnetissä. Kukaan ei ole vielä ollut noin törkeä täällä metsästysnetissä, mitä sinä olet. Toivoisin, että tuo kuva saataisiin poistetuksi, ja pysy myös itse pois täältä. Yritä kasvaa aikuiseksi, mutta se saattaa olla tuollaiselle k...p....e todella vaikeaa. Turha edes pyydellä anteeksi. |
Parempi? Johtuiko tämä taas siitä että se koira älähti mihin kalikka kalahti?
Törkeä... mm, ehkäpä. Oikeinkirjoituksesi poikkeaa edukseen siitä mitä täällä viimeaikoina on nähty, "kusipää"-termiä lukuunottamatta. Aika monelta se voidaan lukea kohteliaisuudeksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2004 07:20 Viestin aihe: |
|
|
Ainoa syy, miksi tämä koira älähtää, on tuo sinun laittamasi kuva tänne. Pidän sitä todella mauttomana tekona. En ole itse koskaan pilkannut kehitysvammaisia, ja en hyväksy sitä toisiltakaan. Itse olen onnellinen, kun minulla on normaali, ja tervelapsi. Laitetaan tuo sinun kuvajuttu ajattelemattomuuden piikkiin. Kaksimieliset jutut ovat mauttomia, ja niihin olen kyllä sortunut näillä sivuilla useasti. Mutta mihinkä se koira karvoistaan pääsee . _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lars Leevi Vieras
|
Lähetetty: 14.09.2004 05:19 Viestin aihe: |
|
|
| Hankimpa minäkin paljon keskustelua herättäneen airtex puvun näin sateisen hirvenmetsästyksen lähestyessä. Onhan se kiva pysyä kuivana, kun on sateisena lauantaina metsällä, sunnuntaisin me Jumalan lapset emme metsästä, emmekä tee muutakaan työtä. Kävin sitten sienimetsällä tuossa lauantaina, ja aivan yhtäkkiä tunsin voimakkaana Herramme Jeesuksen läsnäolon, sekä selvästi Pyhän Hengen johdatuksen. Niinpä seurasin johdatuksen mukaisesti, ja kohta sainkin nähdä todella suurisarvisen hirven! Siunausta vain Erätukun uutterille Jumalanlapsille, ja nähdään taas ensi kesänä suviseuroissa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lepex Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.09.2004 06:02 Viestin aihe: |
|
|
Alan kyllä olemaan sitä mieltä että metsästys.netin foorumi tarvisi kaikilta kirjoittajiltaan rekisteröitymisen.
Vieraat kun tuntuvat kirjoittelevan 95% !&%¤#.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Melkovieras Vieras
|
Lähetetty: 14.09.2004 06:25 Viestin aihe: |
|
|
| lepex kirjoitti: | Alan kyllä olemaan sitä mieltä että metsästys.netin foorumi tarvisi kaikilta kirjoittajiltaan rekisteröitymisen.
Vieraat kun tuntuvat kirjoittelevan 95% !&%¤#.. |
Olen eri mieltä. Rekisteröityminen tappaa kirjoittamisen täysin. Katsoppa tuota Asiapuhetta osastoa, ei kovinkaan vilkasta keskustelua.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|