Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2007 15:00 Viestin aihe: |
|
|
saa nähdä tulisiko tänä vuonna, ei kyyhkyaloitus vaan kyyhkylahtaus. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mika h Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2007 16:04 Viestin aihe: |
|
|
tunnin lenkki:ei näkö havaintja, yksi kyyhkynen huhuili. hieman huolestununeena olen pellolle katsellut kun kyyhkysiä on tänävuonna vähän. toivottavasti ovat tekemässä kolmatta poikuetta. ja tosiaan kyyhkynen tekee aina kaksi munaa (tietenkin on poikkeustapuksia) mutta pesimäkerrat eivät vaikuta muna määriin[[/u][/url] |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
impe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2007 16:12 Viestin aihe: |
|
|
Omalla paikalla lintuja ehkä vähän liikaakin tähänaikaan nähden. N. 30-40 lintua lähti, toivottavasti eivät kerkee suunnitella muuttoa ennen alotusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
N'gomo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.07.2007 22:08 Viestin aihe: |
|
|
Kävin vähän metsässä kävelemässä ja kyyhkyset huhuilivat kyllä kovasti. Koko huvi vain loppui siihen kun astuin kyyn päälle  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2007 22:10 Viestin aihe: |
|
|
jaa'a eipä taida lahtausta tänä vuonna tulla, paha sanoa. nyt näyttäisi siltä että tämä poikuekerta mitä pyöri pellolla ruokinnalla on lähtenyt muutolle, pelto hiljennyt aikalailla. eri asia jos kerkiää seuraava poikue ennen alotusta... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
KyyhkyKiller Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2007 22:37 Viestin aihe: |
|
|
juse kirjoitti: | jaa'a eipä taida lahtausta tänä vuonna tulla, paha sanoa. nyt näyttäisi siltä että tämä poikuekerta mitä pyöri pellolla ruokinnalla on lähtenyt muutolle, pelto hiljennyt aikalailla. eri asia jos kerkiää seuraava poikue ennen alotusta... |
No minäpä oottelen täällä niitä lihavia eka poikasia jotka on sieltä lähteny liikkeelle
Tänään tuli eka kertaa laitettua hernettä tarjolle kyyhkysille. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
EmesR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2007 10:17 Viestin aihe: |
|
|
Tällä viikolla ois varmaan hyvä pistää tuo minun herne-ruis-mix "mustalle" maalle tuonne peltoon? Kerkeävätkö oppia käymään ennen aloitusta jos pistää vaik torstaina? En ole nähnyt puluja vielä yhtään nyt viimeaikoina kun olen siellä vähän tutkaillut. Alkukesästä siellä pyöri kykejä, mut taitavat silti siellä olla, mutta vaan metässä mustikassa  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tultamunille Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.07.2007 10:55 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Tällä viikolla ois varmaan hyvä pistää tuo minun herne-ruis-mix "mustalle" maalle tuonne peltoon? Kerkeävätkö oppia käymään ennen aloitusta jos pistää vaik torstaina? En ole nähnyt puluja vielä yhtään nyt viimeaikoina kun olen siellä vähän tutkaillut. Alkukesästä siellä pyöri kykejä, mut taitavat silti siellä olla, mutta vaan metässä mustikassa Smile |
kyllä uskon että oppiivat käymään jos vaan pistät tarpeeks maittavan aterian tarjolle  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Baiikkal Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.07.2007 13:24 Viestin aihe: |
|
|
tänä aamuna kävin kyyhky pellolla nii oli sielä pulua jo kun mentiin sinne puoli kuuen aikaan. 20 pulua nähtiin siinä tunnin aikana. alotusta vaan kiihkeesti ootellaan. !&%¤# ku kuret käy siinä pellolla syömässä, pitäs antaa kunnon lähöt niille onko teillä olllu kuret riesana?  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
olba84 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2007 13:27 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän viime vuonna alotuksessa pellolla kurkia oli mutta taisvat kaikota aika äkkiä ensimmäisten laukausten jälkeen... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
AnDDiL Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2007 14:03 Viestin aihe: |
|
|
ite on tullu talven aikana rakenneltua kyyhkysen kuvia uretaanista ja tilattua kaikennäköstä:
uretaani kuvat pitää vielä maalata ennen alotusta enkä varmaan noin paljoo ota kuvia mukaan alotukseen ja tällä viikolla ruvetaan ruokkimaan. _________________ Metsästys ei ole harrastus, vaan elämäntapa!! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sellier Bellot
|
Lähetetty: 24.07.2007 15:24 Viestin aihe: |
|
|
Meidän kyyhky pellon lähistöllä liikkuu toista sataa kurkia. Ovat tainneet syyä osan kyyhkyjen ruuista. Toivottavasti niitä sais kohta ruveta mehtästään.  _________________ Remington 870 express 12/76
Suomenajokoira se olla pitää! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
erämies80 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.07.2007 16:54 Viestin aihe: |
|
|
minun paikalta pohjois-pohjanmaalta lähti toissapäivänä 25 kurkea.
aika erikoista että ovat parvessa jo nyt. oli siellä toki kyyhkyjäkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
EmesR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2007 16:58 Viestin aihe: |
|
|
AnDDiL kirjoitti: | ite on tullu talven aikana rakenneltua kyyhkysen kuvia uretaanista ja tilattua kaikennäköstä:
uretaani kuvat pitää vielä maalata ennen alotusta enkä varmaan noin paljoo ota kuvia mukaan alotukseen ja tällä viikolla ruvetaan ruokkimaan. |
Jep! Olet tehnyt hyvän ostoksen, kun olet ostanut "spartan" lippiksen ja semmosen naamioverkon päähän. Ite omistan juuri samanlaiset  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tiptop Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2007 17:32 Viestin aihe: |
|
|
taitaapi tulla vähä'n huonompi kyyhky vuosi kuin viime muina vuosina...
mitenkähän söisivät mustikkaa lavoilta jos tänää kokeilis? onko kokemuksia? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|