Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2007 20:42 Viestin aihe: TRG:n lipas |
|
|
Mistä voisi kysellä Trg:n irtolippaita "lapuamagnumin". Oli puhetta laurosen kanssa kiinteän lippaan muuttamisesta irrotettavaksi malliksi ja meinasi että nimenomaan trg:n lipas sopisi winmagin lippaaksi.
Siittä sitten tulikin uusi muutos idea tuohon aseeseen. Ratamallin tukki tulossa (sittenkin eikä varmintti mallia kuten alkuunsa olin ajatellut) _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2007 15:24 Viestin aihe: |
|
|
Useimmiten lähin aseliike voi auttaa. Jos ei ole hyllyssä niin voivat toki tilata Sakolta lippaan.
Ennen kuin tilaat lipasta niin kannattaa ehkä jutella Laurosen kanssa. Hän saanee lippaat liikkeenä halvemmalla kuin sinä yksityishenkilönä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2007 18:20 Viestin aihe: |
|
|
Juteltiin juu laurosen kanssa pitkä tovi. Ei itse ollut enään innostunut moisesta asiasta ja mitä tässä nyt messuilla ja netissä tutkiskelin niin tulinpa siihen tulokseen että teemmä itse lippaan tuohon ja hieman tilavamman version, jollei ihan mahdoton operaatio ole.
10 patruunan lipas jos aikaseksi saadaan niin sitte pärjää lippaan täytöllä aika hyvin myös lintuhommissa.
Kun ase on taas "kotona" aletaan asesepän kanssa suunnitteleen lipasta. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|