Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JukkaI Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.08.2004 13:19 Viestin aihe: Poliisin tarra pois |
|
|
Millä aineella/keikolla saisi poliisin tarran pois? Tämä on varmasti tuttu ongelma jokaiselle joka on ostanut poliisin huutokaupasta aseen/osia. Itselläni on kyseinen viivakoodi/numerotarra kiinni lakkatukissa eikä se tahdo irrota millään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nihis Vieras
|
Lähetetty: 16.08.2004 14:09 Viestin aihe: |
|
|
Olen Poliisin huutokaupoista ostanut useampiakin aseita, eikä ongelma ole minulle tuttu. Mitään tarroja ei ole Poliisit vielä minulle sattuneisiin aseisiin lisäillyt.
Joskus jostain muualta noita tarroja olen yrittänyt irroitella. Öljyliuotus on yksi kokeilemisen arvoinen keino, koska se ei vaurioita asetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
FinL1A1 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.08.2004 14:17 Viestin aihe: |
|
|
Suosittelen myös tuota öljyn käyttöä. Ainakin CD-levyjen kansista hintalappu/hälytintarra lähtee hyvin, kun laittaa tipan ruokaöljyä päälle ja antaa liota yön yli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vesku Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Maa 2004 Viestejä: 395 Paikkakunta: Eteläinen syrjäseutu
|
Lähetetty: 16.08.2004 14:26 Viestin aihe: Re: Poliisin tarra pois |
|
|
JukkaI kirjoitti: | Millä aineella/keikolla saisi poliisin tarran pois? Tämä on varmasti tuttu ongelma jokaiselle joka on ostanut poliisin huutokaupasta aseen/osia. Itselläni on kyseinen viivakoodi/numerotarra kiinni lakkatukissa eikä se tahdo irrota millään. |
Ei ole kokemusta Poliisin tarroista, mutta kokeile ruokaöljyllä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|