| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2007 12:16 Viestin aihe: |
|
|
| kpiispa kirjoitti: | Tuo ajajan pelisilmä vaikuttaa aika pitkälle siihen minkälaisiin paikkoihin milläkin autolla pääsee ja toinen on rengasvalinta.
Se väite että "kalliin" citymaasturin omistajat säälii autojaan ja ei uskalla niitä ajaa hoidetuilta teiltä syrjään on sitten taas niin säälittävä yleitys että jopa vain rupeaa uudelleen hirvittämään. |
Itellä tuo pelisilmä oli aikoinaan lanserin ratin takana sitä, että mitä huonompi paikka sitä enemmän vauhtia ja sitte joko päästin paikasta läpi tai ruvettiin kaivamaan tunkkia ym. apuvälineitä tai suunnittelemaan mistä hakis maasturia lainaan. Nykyisellä autollani ei tuo onnistu (kokeiltu on), kun tuntuu olevan nii palion irtoavaa osaa alustassa ja helmoissa.
Se on totta, että en uudella kitumaasturilla ajas lähellekkään kaikkiin paikkoihin mihin lanseria vietiin, mutta en niihin kyllä ajas uudella täysverisellä maasturillakaan, enkä uudella lanserillakaan. Suurimman haasteen uudelle autolle aiheutanee maalia raapivat oksat, joten siinä ei ole niinkään kyse auton maasto-ominaisuuksista. Pakkoko se sitten on ihan tuliterää autoa laittaa oli se sitten millainen oli, ite käytän sen rahan paljon mieluummin johonkin parempaan harrastukseen. Harvassa ne uuden kitumaasturin ja oikean maasturin omistajat on jotka uskaltavat ulosmitata auton kaikki maasto-ominaisuudet. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 06.03.2007 13:03 Viestin aihe: |
|
|
Jätkät puntaroi melko oikein näitä valintoja... kohta ei jää kuin se yksi ainoa oikea vaihtoehto jäljelle. Siis se, jossa on turkasesti tilaa, vähintään kolme vetävää pyörää, hyvin maavaraa, eikä sitä kyllä jaksa ulkokuoreltaan aina niin sääliäkään...
Itseasiassa keulassa on vielä portaaton korkeudensäätö...  _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jussijänismies Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Elo 2005 Viestejä: 2606 Paikkakunta: Hallan Aroilla...
|
Lähetetty: 06.03.2007 13:34 Viestin aihe: |
|
|
| kpiispa kirjoitti: | Jokainen on näköjään uskossaan atuas.
Käytännössä vaikka löytyisikin sellainen teoreettinen tilanne jossa dx paperilla hakkaa citymaasturin niin jos ajajalla on yhtään pelisilmää niin tilanteen yleensä pystyy kiertämään ja löytyy vastaavasti useita tilannetta jossa citymaasturilla pääsee paremmin kuin dx:llä.
. |
Niin näköjään on autuas Vedä hyvä mies henkeä välillä Minä voin ihan reilusti myöntää että se citymaasturi voipi mennä paremmin kuin tuo minun DX:ä niin ei tarvi ihan noin tosissaan inttää. Mitenpä muuten kierrät sellaisen paikan jossa menee auton mentävä ura etkä voi mistään kiertää kun pusikko ympärillä? Eikö tämä topikki käsittele kuitenkin henkilöautoja?
Edit: Vai että ihan amis minä olen. Tervetuloa kylään niin saadaan sitten sinunkin autoon vähän uskottavuutta ja karvanoppia Ei sitten herneitä sinne hengityselimiin.. _________________ Jussa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kpiispa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2007 14:20 Viestin aihe: |
|
|
| jussijänismies kirjoitti: | [
Niin näköjään on autuas Vedä hyvä mies henkeä välillä Minä voin ihan reilusti myöntää että se citymaasturi voipi mennä paremmin kuin tuo minun DX:ä niin ei tarvi ihan noin tosissaan inttää. Mitenpä muuten kierrät sellaisen paikan jossa menee auton mentävä ura etkä voi mistään kiertää kun pusikko ympärillä? Eikö tämä topikki käsittele kuitenkin henkilöautoja?
Edit: Vai että ihan amis minä olen. Tervetuloa kylään niin saadaan sitten sinunkin autoon vähän uskottavuutta ja karvanoppia Ei sitten herneitä sinne hengityselimiin.. |
Henkeä on vedetty ja ihan hyvin kulkee jopa nenän kautta joten ei vissiin ole niitä herneitäkään. Ei kai täällä nyt niin tosissaan olla, vähän pientä leikkimielistä vänkäystä päivän piritykseksi. Pitäis vissiin enemmän viljellä noita hymiöitä niin ei luultaisi että ihan tosissani olen.
Ja amikseksi en ketää väittänyt kunhan heitin esimerkin turhista yleistyksistä. Kuten aikaisemin kirjoitin on itsellänikin ollut joskus dx ja en oikein osaa amikseksi itseänikään määritellä. Ei sinänsä että heissäkään olisi mitään vikaa.
Niin Rastinsahilla onkin täydellinen metsästysauto puhumattakaan niistä metsästysmaista. Toista se on meillä köyhillä kun ei ole tuollaisiin varaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rastinsahi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2007 15:43 Viestin aihe: |
|
|
Hjeheheh! Vielä kun olis kymmenenkään vuotta nuorempi tuo kottero, niin sitten voisi jo olla suurinpiirtein samoissa arvoissa sen teikäläisen pirssin kanssa.
Ainiin. Kasa hymiöitä  _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
akseli Kanta-asiakas
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kpiispa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2007 05:25 Viestin aihe: |
|
|
| Rastinsahi kirjoitti: | Hjeheheh! Vielä kun olis kymmenenkään vuotta nuorempi tuo kottero, niin sitten voisi jo olla suurinpiirtein samoissa arvoissa sen teikäläisen pirssin kanssa.
Ainiin. Kasa hymiöitä  |
Ei se hinta vaan miten se toimii.
Ja entä ne metsästysmaat. Jos yritän vuokrata näiltä korkeuksilta puoli miljoonaa hehtaaria metsästysmaita käyttöön niin jopa alkaa huomaamaan sen köyhyyden. Olen ihan rehellisesti kateellinen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.03.2007 10:09 Viestin aihe: |
|
|
Njoo, vaihdoin minäkin tuohon DX:ään jouset ja uudet kaasuvaimentajat heti kun tuon hommasin, että ei välttämättä jokaisesta DX:stä samaa maavaraa löydy. Ja kasa hymiöitä Heh _________________ Jussa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tikkasako Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.03.2007 13:30 Viestin aihe: |
|
|
| Repesorsa kirjoitti: | | maalari kirjoitti: | | Olihan se Golfista 4wd malli... |
Paitsi, ettei sellainen ollut mikään oikea neliveto. | Golf Country,siinä näppärä 4-veto ja sopivan hintaisia alkaa jo löytymään?Maavaraa enemmän kuin esim,Subarussa? Eipä se Subaru oo yhtään enempi 4-veto,ei ole tasauspyörästön lukkoja vanhemmissa malleissa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 07.03.2007 13:42 Viestin aihe: |
|
|
| tikkasako kirjoitti: | | Repesorsa kirjoitti: | | maalari kirjoitti: | | Olihan se Golfista 4wd malli... |
Paitsi, ettei sellainen ollut mikään oikea neliveto. | Golf Country,siinä näppärä 4-veto ja sopivan hintaisia alkaa jo löytymään?Maavaraa enemmän kuin esim,Subarussa? Eipä se Subaru oo yhtään enempi 4-veto,ei ole tasauspyörästön lukkoja vanhemmissa malleissa? |
Kyllä sulta nyt taitaa puuttua aika pahasti näkemystä noista nelivetotyypeistä. Jatkuva vastaan kytkeytyvä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.03.2007 13:55 Viestin aihe: |
|
|
| Repesorsa kirjoitti: | | tikkasako kirjoitti: | | Repesorsa kirjoitti: | | maalari kirjoitti: | | Olihan se Golfista 4wd malli... |
Kyllä sulta nyt taitaa puuttua aika pahasti näkemystä noista nelivetotyypeistä. Jatkuva vastaan kytkeytyvä. | No selitäppäs ihmeessä,mikä oleellinen ero niissä on? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.03.2007 14:25 Viestin aihe: |
|
|
Menikö sormi suuhun?En kyllä ihmettele?
Kyllä sulta nyt taitaa puuttua aika pahasti näkemystä noista nelivetotyypeistä. Jatkuva vastaan kytkeytyvä.[/quote]No selitäppäs ihmeessä,mikä oleellinen ero niissä on?[/quote] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rastinsahi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2007 14:29 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | mikä oleellinen ero niissä on? |
Hitaus. _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Viimeinen muokkaaja, Rastinsahi pvm 07.03.2007 14:30, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.03.2007 14:30 Viestin aihe: |
|
|
| Repesorsa kirjoitti: |
Kyllä sulta nyt taitaa puuttua aika pahasti näkemystä noista nelivetotyypeistä. Jatkuva vastaan kytkeytyvä. |
OT:
Pistää hiukan silmään tämä "sinä olet väärässä, minä oikeassa" uho täällä erälle netin foorumilla. Tulee useammallakin foorumilla pyörittyä ja missään en näin "jyrkkää" kommentointia toisten näkemyksistä ole nähnyt. Ei sitten hernehditä  _________________ Jussa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.03.2007 14:35 Viestin aihe: |
|
|
Joo,yleensä nämä ns;kovaa meteliä pitävät todelliset asiantuntijat,eivät nyt kuitenkaan tiedä juuri mitään?Mutta kiva kuulla selitys,jatkuva ja kytkeytyvä?
OT:
Pistää hiukan silmään tämä "sinä olet väärässä, minä oikeassa" uho täällä erälle netin foorumilla. Tulee useammallakin foorumilla pyörittyä ja missään en näin "jyrkkää" kommentointia toisten näkemyksistä ole nähnyt. Ei sitten hernehditä [/quote] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|