| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Lippis Vieras
|
Lähetetty: 28.04.2004 11:58 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen sitä mieltä että tuollainen snake on varmaan hyvä pikahuoltoon ja kenttäolosuhteissa tapahtuvaan kevyeen puhdistukseen. Kotosalla voi sitten käyttää oikeita puhdistuspuikkoja ja puhdistuspuikon ohjaimia.
Maltillisesti käytettynä ei tuosta varmaan haittakaan ole kunhan pitää huolen että käärmeeseen ei pääse hiekkaa tms. kovaa materiaalia.
Yhtenä vikana tuossa käärmeessä on se, että käärmeellä ei paljon työnnetä jumittuneita hylsyjä pois patruunapesästä tai mitään vähänkään kovempaa estettä piipusta pois. Eli se ei korvaa puhdistuspuikkoa, korkeintaan vähän avittaa puhdistuksessa.
Itsellä on 30-kaliperinen käärme kotona mutta ei ole tullut vielä kokeiltua kun puikollakin on pärjännyt. Ei tuosta varmaan mitään isompaa haittakaan ole jos puhtaana pitää ja maltilla käyttää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
whector Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.12.2006 16:13 Viestin aihe: |
|
|
kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?
Entäs kaksipiippuinenhaulikko, eli ekaksi vedän päällimmäisen piipun puhtaaksi borella, mutta mites sitten se toinen? Täytyy ostaa piipulle toinen BoreSnake, vai voinko vetää sen "käytetyn" boren vielä toisen kerran sen alimmaisen läpi? Vai täytyykö BoreSnakea jotenkin puhdistaa, ennen kuin siirryn ylemmästä piipusta alempaan?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 03.12.2006 17:55 Viestin aihe: |
|
|
| whector kirjoitti: | kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?
Entäs kaksipiippuinenhaulikko, eli ekaksi vedän päällimmäisen piipun puhtaaksi borella, mutta mites sitten se toinen? Täytyy ostaa piipulle toinen BoreSnake, vai voinko vetää sen "käytetyn" boren vielä toisen kerran sen alimmaisen läpi? Vai täytyykö BoreSnakea jotenkin puhdistaa, ennen kuin siirryn ylemmästä piipusta alempaan?  |
Se käärme ei ole ns. kertatuote. Eli se on nimenomaan tarkoitettu nopeaan putsaukseen ja usean kerran käytettäväksi. Sillä ei lähde pinttyneet liat pois mutta esim. ratatuokion aiheuttamat kakat se kyllä putsaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
whector Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.12.2006 04:40 Viestin aihe: |
|
|
| Apple kirjoitti: | | whector kirjoitti: | kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?
Se käärme ei ole ns. kertatuote. Eli se on nimenomaan tarkoitettu nopeaan putsaukseen ja usean kerran käytettäväksi. Sillä ei lähde pinttyneet liat pois mutta esim. ratatuokion aiheuttamat kakat se kyllä putsaa. |
okei kiitos. Mut mites ton kakspiippusen putsaus: voiko puhdistaa kummatkin piiput putkeen? vai täytyykö välillä puhdistaa käärme? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 04.12.2006 05:12 Viestin aihe: |
|
|
Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 04.12.2006 05:39 Viestin aihe: |
|
|
| Apple kirjoitti: | | Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu. |
Ai jaa. Kyllä minä olen noita käärmeitä pessyt pesupussissa pesukoneessa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
whector Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.12.2006 07:45 Viestin aihe: |
|
|
| Kettu kirjoitti: | | Apple kirjoitti: | | Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu. |
sori kun jankutan, mutta voinko pestä boresnakella alemman piipun, kun olen sen vetänyt jo ylemmän läpi? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apple ***
|
Lähetetty: 04.12.2006 10:30 Viestin aihe: |
|
|
| whector kirjoitti: | | Kettu kirjoitti: | | Apple kirjoitti: | | Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu. |
sori kun jankutan, mutta voinko pestä boresnakella alemman piipun, kun olen sen vetänyt jo ylemmän läpi? |
Kyllä voit. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|