OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hanhi kojut
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Metsola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2005
Viestejä: 736
Paikkakunta: P-Savo

LähetäLähetetty: 26.09.2006 13:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

riistaukko kirjoitti:
Kiitos Metsolalle henkilökohtaisesta esittelystä Razz

Tänks! Very Happy
_________________
Suosin suomalaista!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
TRANS-AM
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 20 Tam 2006
Viestejä: 53
Paikkakunta: revonlahti

LähetäLähetetty: 26.09.2006 14:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

naamioverkko sävytettynä keltaisella sprayllä on toiminut hyvin hanut lentävät ihan silmille Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
juize
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Tam 2005
Viestejä: 84
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 26.09.2006 16:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä käytössä nuot Final Approach X-Land'r kotukset. tosi mukavat " pötkötellä " pellolla tai rannalla..............ja kuvat saa sisälle ja eiku kotus selkään.

http://www.basspro.com/servlet/catalog.TextId?hvarTextId=40632&hvarDept=400&hvarEvent=&hvarClassCode=8&hvarSubCode=8&hvarTarget=browse
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mehta_mies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2005
Viestejä: 1978
Paikkakunta: Nivala

LähetäLähetetty: 27.09.2006 17:21    Viestin aihe: Re: Hanhi kojut Vastaa lainaamalla viestiä

Tms kirjoitti:
Mutta ny projektina sellanen itse tehty pelto malli,jossa maataan ja "potkaistaan" kömyn katto auki,mallia take em. Naamioverkkoa olen ajatellut siinä käyttää,koska aattelin että siihen saa hyvin pellosta kerätyt pahnatkin naamioinniksi. Eli varsin luonnollinen kumpu pellossa.


ite kanssa suunittelin samanlaista..vois tässä loppy syksyn aikana rakennella..jos siihen laittas pari pientä rengasta taakse niin vaikka vetää perässä pellolle Laughing
_________________
pikkupojista rusakoihin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
-vsa-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2008
Viestejä: 123
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

LähetäLähetetty: 01.08.2011 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulle tuli tänään postissa oma hayhouse. Pisti vain silmään että väri oli kyllä ihan eri kun kuvissa nimeltään Farmland Gold.


Paketissa oli väri vaihtoehtoina myös Farmland Corn Belt, Mossy OAK Shadow Grass ja Advantage MAX-4.
Aikaisemmissa kirjoituksissa mainitaan että on joku kätevä kanto laukkukin? Minun paketissa ei ollut. Ja jos on joku kanto laukku kuinka iso se koottuna kun sen pituus on noin 140cm? Aikaisemmissa myös luki että on mukana tullut myös pohja kangas, sitäkään ei ollut tässä paketissa.
Olisi kiva nähdä kuvia muiden hayhouseista. Ja kaiken huipuksi kun paketti tuli niin kolmesta tuki kepistä oli nämä muoviset kiinnikkeet oli poikki. Että silleen Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-JP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2009
Viestejä: 155
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 01.08.2011 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-vsa- kirjoitti:
Mulle tuli tänään postissa oma hayhouse. Pisti vain silmään että väri oli kyllä ihan eri kun kuvissa nimeltään Farmland Gold.


Paketissa oli väri vaihtoehtoina myös Farmland Corn Belt, Mossy OAK Shadow Grass ja Advantage MAX-4.
Aikaisemmissa kirjoituksissa mainitaan että on joku kätevä kanto laukkukin? Minun paketissa ei ollut. Ja jos on joku kanto laukku kuinka iso se koottuna kun sen pituus on noin 140cm? Aikaisemmissa myös luki että on mukana tullut myös pohja kangas, sitäkään ei ollut tässä paketissa.
Olisi kiva nähdä kuvia muiden hayhouseista. Ja kaiken huipuksi kun paketti tuli niin kolmesta tuki kepistä oli nämä muoviset kiinnikkeet oli poikki. Että silleen Evil or Very Mad


Mulla oli kiinnikkeet kans poikki ku kärkkäiseltä viime syksynä ostin,lupasivat korvata ja reklamoida maahantuojalle Mad vaa eipä tuota oo saanu vietyä,tuollahan tuo varastossa on vieläkin Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ProGuide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2007
Viestejä: 473
Paikkakunta: Sievi

LähetäLähetetty: 02.08.2011 12:58    Viestin aihe: he Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt näitä ois tulossa mantereen takaa 3kpl...
_________________
-- SBE II--
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 02.08.2011 16:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

löppöpetra kirjoitti:
Eilen vein hayhousen nevalle odottamaan jahteja.Lisä naamiointiin katkoin runsaasti heinää jota nevalla kasvaa.Onhan tuo siltikin aika silmiin pistävän näköinen.Saa nähdä mitä hanhet tykkää ku laittaa joukon kuvia viereen.Meneekö täydestä.


Enemmän ne Joukon kuvat pistää silmiin kuin se koju Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-vsa-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2008
Viestejä: 123
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

LähetäLähetetty: 02.08.2011 17:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-JP kirjoitti:
-vsa- kirjoitti:
Mulle tuli tänään postissa oma hayhouse. Pisti vain silmään että väri oli kyllä ihan eri kun kuvissa nimeltään Farmland Gold.


Paketissa oli väri vaihtoehtoina myös Farmland Corn Belt, Mossy OAK Shadow Grass ja Advantage MAX-4.
Aikaisemmissa kirjoituksissa mainitaan että on joku kätevä kanto laukkukin? Minun paketissa ei ollut. Ja jos on joku kanto laukku kuinka iso se koottuna kun sen pituus on noin 140cm? Aikaisemmissa myös luki että on mukana tullut myös pohja kangas, sitäkään ei ollut tässä paketissa.
Olisi kiva nähdä kuvia muiden hayhouseista. Ja kaiken huipuksi kun paketti tuli niin kolmesta tuki kepistä oli nämä muoviset kiinnikkeet oli poikki. Että silleen Evil or Very Mad


Mulla oli kiinnikkeet kans poikki ku kärkkäiseltä viime syksynä ostin,lupasivat korvata ja reklamoida maahantuojalle Mad vaa eipä tuota oo saanu vietyä,tuollahan tuo varastossa on vieläkin Laughing

Oliko sulla myös tämä sama kuvio siinä kojussa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com