| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Kiul Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2006 03:59 Viestin aihe: Re: ----------- |
|
|
| Teemu Mustasaari kirjoitti: | | minkä hintaiseksi tulee jos ostaa sen säädettävän alustan ja siihen sen zet pointin? meneekö yli viidensadan? |
Nykyisellä taalan kurssilla voisi karkeasti sanoa, että 1 USD = 1 EUR, kun lasketaan tulli ja alv jenkkihinnan päälle. Lisäksi sitten toimituskulut. Saat siis alustan hinnan selville vaikka Cabelasin tms. sivuilta.
Z-poit maksanee n.+- 450 EUR Suomessa, kysele alan liikkeistä. Tällä matikalla paketin hinta liikkuu siellä 600:n eken huitteilla.
Toinen vaihtoehto on Aimpoint, jonka voisi saada hieman edukkaammin. Minulla on CompC malli, joka on myös OK. Tosin painavampi kuin Z-point, mutta itse pidän Aimpointin suuremmasta halkaisijasta ja 'pyöreästä' muodosta enemmän.
Punapiste on jonkin verran 'erikoistapaus' jousitähtäimien joukossa ja vaatii aikalailla perehtymistä. Minusta kannattaisi ennen sen hankkimista koittaa miten yhdellä piikillä/pisteellä ampuminen muuten sopii itselle ja sitten tehdä uusi tilannearvio. Hyvään punapisteeseen sijoitetulla rahalla kun saa 3-5 todella hyvää 'tavallista' metsästystähtäintä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Germaani Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.08.2006 06:40 Viestin aihe: |
|
|
Moi!
En tiedä pelkän alustani tarkempaa hintaa, mutta luotan speedyn hinta-infoon. Koko tähtäin maksoin liki 350 taalaa Cabelasilla ja nuo Eotechit on myös jenkkien armeijan käyttämiä laitteitä. Laadukkaan oloisia.
Tuohon Z-pointin hintaan en osaa kommentoida, mutta jos olet tosissasi kiinnostunut Eotechistä ja jalustasta niin heitä tarjous yksityisviestisnä! Kuten sanoin ammun itse taas jyvillä, kun tulee ammuttua radalla pidempiäkin matkoja. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|