| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.08.2006 05:52 Viestin aihe: |
|
|
| Hirvikoiramies kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | | Onko mulla kotisivut? |
Ei selitykset auta.
Älä pelkää, en paljasta nimeäsi hörhöjen takia. |
En pelkää, nimeni ei ole tiedossasi. Mutta Pentti voisi olla yllättynyt hörhöistä. En muuten tunne miestä vaikka biologi onkin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
150579 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.08.2006 04:18 Viestin aihe: |
|
|
| ite ammuin alotus päivänä 8heinätavia! niitä on meillä päin niin paljonkun viihtii ampua. heinätavi parvi 40-60 kpl ollut koko kesän lautalla! en saa tota kameraa toimiin laittasin parit kuvat parvesta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pykälämaakari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 05:05 Viestin aihe: |
|
|
| Ympäristöhallinnon lajien lukumääräarviointeihin ei ylipäätään hirveästi kannata luottaa. Viisi vuotta sitten ympäristöministeriö ilmoitti, että liito-oravanaaraita on 20000-40000. Keväällä ulmestyneen YM:n tutkimuksen mukaan lisääntyviä naaraita olisi yli 140000. Liito-orava on siten monin verroin yleisempi kuin hirvi, joita kuitenkin ammutaan yli 70000 vuodessa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.08.2006 06:07 Viestin aihe: |
|
|
| stellaria kirjoitti: | | Hirvikoiramies kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | | Onko mulla kotisivut? |
Ei selitykset auta.
Älä pelkää, en paljasta nimeäsi hörhöjen takia. |
En pelkää, nimeni ei ole tiedossasi. Mutta Pentti voisi olla yllättynyt hörhöistä. En muuten tunne miestä vaikka biologi onkin. |
Ai katos, meidän kaikkien maskotti meuhkaa täälläkin Mites muuten edes tiedät, että kenestä on kyse vaikket et edes tunne? Aika hyvä arvaus Oikeen seksipistooli ruahhhahhhahhaa. Tietenkin nimesi on tiedossa, kuten on tuon pöhköhukankin. Pöljä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 07:53 Viestin aihe: |
|
|
Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:08 Viestin aihe: |
|
|
| stellaria kirjoitti: | Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
Pelle  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:19 Viestin aihe: |
|
|
| Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
Pelle  |
Sä olet muuten kettu ihan s a a t a n a n typerä kakara Kerro ihmeessä kuka mä olen, saat tehdä sen vaikka heti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:23 Viestin aihe: |
|
|
| stellaria kirjoitti: | | Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
Pelle  |
Sä olet muuten kettu ihan s a a t a n a n typerä kakara Kerro ihmeessä kuka mä olen, saat tehdä sen vaikka heti. |
Mitäs se maskotti kiroilee? No pelle mikä pelle  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:27 Viestin aihe: |
|
|
| Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | | Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
Pelle  |
Kerro nyt kuka mä olen kun sitä mainostat  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:32 Viestin aihe: |
|
|
| stellaria kirjoitti: | | Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | | Kettu kirjoitti: | | stellaria kirjoitti: | Sori vaan kettu mutta en jaksa uskoa noihin sun juttuihin  |
Pelle  |
Kerro nyt kuka mä olen kun sitä mainostat  |
Johan minä sanoin: Olet pelle. Tavataan kirjain kerrallaan p-e-l-l-e. Menikö perille? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:36 Viestin aihe: |
|
|
Ei sulla ole mun nimeä tiedossa Eikä sulla voi olla mun nimeä tiedossa
Vai menikö p a s k a t housuun? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:38 Viestin aihe: |
|
|
| stellaria kirjoitti: | Ei sulla ole mun nimeä tiedossa Eikä sulla voi olla mun nimeä tiedossa
Vai menikö p a s k a t housuun? |
Onhan. Se on pelle. Kiistätkö?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
stellaria Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 08:52 Viestin aihe: |
|
|
Sulla on kettu yhtä hyvin kaikki muutkin jutut hallussa. Kysy äidiltä se mun nimeni, se voi tietää  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jg Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2006 09:22 Viestin aihe: |
|
|
Stellaria onkin oikeasti himometsästäjä ja susien vihaaja, joka trollailee täällä sen takia, että metsästäjät kääntyisivät joukolla luonnonsuojelijoita vastaan. Työ näyttää kantavan hedelmää. _________________ just because you're paranoid doesn't mean they're not really out to get you |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rtd Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.08.2006 09:25 Viestin aihe: |
|
|
| jg kirjoitti: | | Stellaria onkin oikeasti himometsästäjä ja susien vihaaja, joka trollailee täällä sen takia, että metsästäjät kääntyisivät joukolla luonnonsuojelijoita vastaan. Työ näyttää kantavan hedelmää. |
Samaa mieltä, muutenhan moderaattorit olis jo bannannut sen nicin ja IP:n..
Ja nyt hanhien kyttäykseen illaksi kun on ensin saanut hyvät naurut täältä...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|