Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Koiramies Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Maa 2004 Viestejä: 537 Paikkakunta: Satakunta/Pirkanmaa
|
Lähetetty: 02.05.2006 08:54 Viestin aihe: |
|
|
Jos ei niitä joukkokuolemia ala kohta kuulua niin alan olla sitä mieltä että koko lintulenssu on viherpiipertäjien keksimä juttu metsästystä vastaan _________________ kuinka monta päivää on syksyyn ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paavo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.05.2006 10:20 Viestin aihe: |
|
|
Minä taas olen uskonut sen kohun olleen bisnes miesten hommia alusta alkaen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koiramies Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Maa 2004 Viestejä: 537 Paikkakunta: Satakunta/Pirkanmaa
|
Lähetetty: 02.05.2006 12:39 Viestin aihe: |
|
|
Juu lääketehtailijoiden keksimä... se on toinen vaihtoehto. _________________ kuinka monta päivää on syksyyn ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peukuttaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.05.2006 03:14 Viestin aihe: |
|
|
Joo, kyllä vielä jossain vaiheessa talvea mietitytti tuo influenssa, mutta nyt on jo varastorasvoja alettu vatkaamaan piipuista pois.
Eiköhän noita sorsia ja muitakin lintuja tule syksyllä taas jahdattua ihan normaaliin malliin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Remington Model 700 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.05.2006 03:39 Viestin aihe: |
|
|
Montas kuukautta sitten Iltalehdessä (tosikovaasialehti) joku Ruottalainen sanoi, että lintuilnfluenssa on jo Suomessa, ette vain tiedä sitä. Kuinkas monta tapausta sen jälkeen on kuulunut? Ei omiin korviin ainakaan yhtään. _________________ En rakasta ihmistä vähemmän,
vaan luotoa enemmän.
- George Cordon |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 07.05.2006 12:14 Viestin aihe: |
|
|
eipä oo mulle ainakaan mitään tautia tullut vaikka olen käpäällyt variksia enkä ole kuolleita lintujakaan löytänyt mistään. humpuukia koko juttu.. tehtiin kärpäsestä härkä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsästäjä.. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.05.2006 15:27 Viestin aihe: |
|
|
en oo minäkää kuolleita sorsakintuja nähny vaikka on tullu käytyy eri lammeilla kahtelee sorsia ja mökillä sorsia löytyy pirukseen mutta en oo yhtää kuollutta löytäny sieltäkää.. _________________ MetSäStäjä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 09.05.2006 22:39 Viestin aihe: |
|
|
kuulin että 200kuollutta uuttu ja sepelkykeä löytyny kuolleena etelärannikolta.. lentsu..? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RaDeK69 Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 1256 Paikkakunta: Jyväskylän lähellä
|
Lähetetty: 10.05.2006 13:59 Viestin aihe: |
|
|
Olivat kuulemma kuolleet koviin yö pakkasiin tjsp. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 10.05.2006 14:03 Viestin aihe: |
|
|
hankipoika kirjoitti: | kuulin että 200kuollutta uuttu ja sepelkykeä löytyny kuolleena etelärannikolta.. lentsu..? |
Höpö höpö. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 10.05.2006 14:49 Viestin aihe: |
|
|
RaDeK69 kirjoitti: | Olivat kuulemma kuolleet koviin yö pakkasiin tjsp. |
hyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Anselmi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.05.2006 00:28 Viestin aihe: |
|
|
Voi halavatun lintulentsu!!Saanu ihmis parat pelkotilaan!! Tyhjän päivästä jauhaa koko lentsusta,ei muuta ku samalla lailla vaan metille niinkui ennenki ja muistakaahan ruokkia niitä sorsia etteivät raukat näläkään kuole.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehta_mies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.05.2006 07:31 Viestin aihe: |
|
|
eilen meinas ruveta jo naurattamaan kun kävin tokmannilla.ulkona on sellanen katos ostoskärryille niin siihen ympärille oli vedetty naru jossa roikku lappu "hyvät asiaakkaat.suhtaudumme erittäin vakavasti lintuinfluenssaan joten emme pidä kärryjä ulkona"
se koko tauti tuu tänne..se ois jo. nyt koko kesän suomen kansa on aivan hysteeristä porukkaa. suunnilleen karkuun juostaan kun luntu nähdään.. _________________ pikkupojista rusakoihin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jahimees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.05.2006 09:41 Viestin aihe: |
|
|
Lienee pieni kevennys paikallaan:
Leijona ja karhu kilpailivat, että kuka kylvää eniten pakokauhua ympärilleen.
Leijona totesi - Minä kun karjaisen viidakossa muutaman kerran, niin koko metsä hiljenee ja heimojen miehetkin katoaa kuin maa olisi ne niellyt.
Karhu pisti paremmaksi - Minä kun löntystelen heinäkuun lopulla jängän laitaan ja murisen, niin hillamummot juoksee soilta pois niin, että vesi pärskyy ja hameet lepattaa korvissa.
Kuinka ollakaan paikalle sattui piskuinen västäräkki pyrstöään keikuttelemaan. Västäräkki kuuli suurpetojen uhon ja totesi niille piiskuttavalla, hennolla äänellään - Minä kun lennä Eurooppaan ja pikkaisen aivastan, niin koko maanosan ihmisillä on !&%¤# housuissa.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 28.06.2006 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Noh, tuomiopäivän profeetat, miksi julistus tulevasta varmasta kuolemasta lintuflunssan merkeissä on viimeaikoina ollut niin kovin hiljaista? Uskaltaako takapihalla kävellä avojaloin kun siellä on niitä räkättirastaita aina aamulla hakemassa matosia? _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|