Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
dog Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.05.2006 17:58 Viestin aihe: |
|
|
Paatti kirjoitti: |
Pystykorvaiset (laikat,k-koirat,pystykorvat yms.) arveluttaa hirviherkkyyden (on toki useimmilta pois opetettavissa)ja sen ainaisen räkyttämisen takia. |
en kyllä yhtyisi tuohon sanontaan, itselläni on laika kerrostalossa ja ei aukaise suutaan turhaan.vaikka metsällä haukkuu hyvin,niin ei saa mitkään äänet ulkoa eikä rappukäytävästä koiraani haukkumaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 02.05.2006 20:26 Viestin aihe: |
|
|
Samoin mulla pystäri kerrostalossa.Kouluttamalla ei hauku aiheettomasti.Ja tää on jo toinen pystäri kerrostalossa.Ne oppii helposti käyttäytymään "sivistyneesti". _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
näädänkiertäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.03.2007 20:03 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on kanssa 4v. suomenpystykorva narttu. Ei hauku lehmille laitumella ,kun päivittäin on niiden kanssa tekemisissä, omat kissat saavat olla rauhassa, nukkuukin kissan kanssa vierekkäin, napurin kissoja ei suvaitse. Haukkuherkkyydessä on varmaan eroja yksilöittäin, omani ei kyllä ainakaan "räksytä" yhtään kotioloissa.Metsällä haukkuu tarvittaessa sorsat, hanhet, kanalinnut. Talvisin jahtaamme pääasiassa näätää, mutta kelien salliessa myös supijahti onnistuuja ,supit yleensä löytyvät nopeasti. Pienikokoisena menee myös yllytettynä luolaan ja latojen alle. Paras tapaus oli alkutalvesta, kun jäljittelimme supikoiran autiotalon alle, niin minun saapuessa paikalle koira oli jo alla ja hinasi supikoiraa ulos. Minulla oli myös monta rotua tähtäimessä, kun hankin kaikenviljan koiraa, päädyin suomenpystykorvaan ja tyytyväinen olen ollut hankintaani. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
_baikkali Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.03.2007 23:03 Viestin aihe: "Kaiken viljan koira"? |
|
|
onkohan semmosta koiraa mikä ajaa että noutaa hyvin?? kummin suomenajokoira tosin entinen sellainen kuoli pari kk sitten niin jänistä ajo pirun hyvin linnut nouti ja supit tappo mutta sano että ikänä ei oo ollu niin hyvää koiraa mutta ei oo varmaan moni suomen ajokii tota noutamisen puolta taitanu? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lipton Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Lok 2006 Viestejä: 306 Paikkakunta: Pohjois-Häme/Jämsä
|
Lähetetty: 11.03.2007 00:21 Viestin aihe: Re: "Kaiken viljan koira"? |
|
|
_baikkali kirjoitti: | onkohan semmosta koiraa mikä ajaa että noutaa hyvin?? |
Jos jollain on niin onneksi olkoon, poikkeus vahvistaa säännön. Ota kaksi koiraa niin saatat todennäköisemmin saada noutavan ja ajavan koiran. Toki sittenkään ei ole saletti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Haba Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.03.2007 00:16 Viestin aihe: |
|
|
taasko se pitää alkaa laikaa kehumaan _________________ 100m ME 9,32s |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tärppi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.03.2007 02:15 Viestin aihe: |
|
|
Kerron sitten jatkossa , miten Jämy ja Pystis tykkää haukkua noita hevosia
No.. Enpäs kerrokkaan täällä, vaan tuolla Roopen omalla palstalla _________________ Tärpin ja Roopen sympioosi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|