Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
casi_pallo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.03.2006 22:12 Viestin aihe: Re: WoW:in kolit |
|
|
shockchief kirjoitti: | tänä mä meni metsästämä paldinit ja onyxiaeja mun drudiin kansa... no mä meni sine mut ei saanut yhtän kaatoa.. mikä ase mun pitä käytä etä mä voisi pärjätä paremiin+?\ |
Mitä Hel****** ? Jollain on näköjään hauskaa, kaiken maailman hyypiöitä täällä kirjoitteleekin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ent.ap Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2006 19:48 Viestin aihe: ent.ap |
|
|
Täytyypi myöntää että nuitten kuvien perusteella, ei kovinhelppoa ole nähä mitä pitäis tehä.
Se mikä pisti silmään, on vaaleammat kohat joissakin paikoissa(ennen perälevyä ja latauskammen kohilla).
No tummuutta olet saanu tuollakin konstilla, mutta miten olisi vernissa käsittelyä vielä ja hiomista(hienolla paprulla 800-1000)?Useaan kertaan?
Tuo käsittelyn uusiminen moneen kertaan, antaa tukin syykuvioille semmosta kolmiulotteista näköä/viimeistellyn makua.
Lopuksi voisi vernissan mukana laittaa mehiläisvahaa...
Niin semmonen periaate:kelpaa muillekkin.... parenpi kuin uutena ...kukaan ei tehe näinhyvää jälkeä...MAAILMANPARAS
Elikkä: huonoa ei tehä. _________________ Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
casi_pallo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.03.2006 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Ensimmäisen öljyämisen jälkeen hioin pintaa hienolla paperilla (1000) ja sen jälkeen öljysin uudestaan. Öljynnän jälkeen hioin vielä vähän paperilla vettä käyttäen. Sitten vahasin tukin mehiläisvahalla. Perälevyn eteen jäi vaaleampi raita (ei oikein näy kuvasta) muttei kuitenkaan niin paha että silmään pistäisi.
Kiitos kaikkien asiallisista vastauksista ja hyvistä neuvoista
Omasta mielestä näyttää hyvältä, on ainakin paljon paremman näköinen kuin uutena |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|