| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2026 03:05 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen käynyt hieman jaakobinpainia veneen myymisen suhteen. Käyttö on ollut niin vähäistä, että miettinyt jo seisooko se pihassa turhanpäiten ja pitäisikö se muuttaa rahaksi ja keskittyä muihin harrasteisiin..  _________________ Passkan vastaanottamisen ja tyhmien/vitttumaisten ihmisten sietokykyni alkaa lähestyä pohjalukemiaan - Purra |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hanzzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2026 07:41 Viestin aihe: |
|
|
| No sitä tässä itsekkin miettinyt että näin vähäisellä käytöllä aika iso investointi. Jos sijoittaisi vaikka moottorin kunnostukseen ja ostaisi paremman liveluotaimen niin välirahaa jää aika paljon muuhunkin turhuuteen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hanzzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.03.2026 01:56 Viestin aihe: |
|
|
Olen käynyt kaikki lasikuituiset leveät ja kevyet (alle 130kg) tasaperäveneet läpi. Spekseiltään särki ja näpsä veneet nousee esille. Saisko noista rakennettua heittokalastus/sorsaveneen? Jos sais samanlaisen ku tuo kimple mutta lasikuidulla niin olis täydellinen (370*160)...
Tuo kimple kulkee 10 tohatsulla reilun 30km/h mikä on pikku veneelle jo kohta liikaakin. Eli vastaavia kulkuominaisuuksia hakisin. Vähän sillä soudellaan ku keulis tulee nokalle. Rannalle pitää saada vedettyä, tämä on kimplen kompastuskivi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|