| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
zeke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.07.2025 15:04 Viestin aihe: Kodin hälytysjärjestelmä |
|
|
Onko ehdotuksia minkälainen hälytysjärjestelmä kannattaisi laittaa (poislukien Verisure, Sector Alarm ysm palveluita)?
- äänekäs ilmoitus omalle kännykälle
- IR tunnistin, sisä/ulko
- videotallenusmahdollisuus
- ulkoinen sireeni
- puhekanava (voi huutaa rosvoille)
- 12V tai vara-akulla toimiva |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leafs Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2025 18:51 Viestin aihe: |
|
|
KKK tahi GSRP toimii vallan, vaan niile pitää olla vettä evästä ja piccatustakacatucta tasalleeen. _________________ Blithering idiot |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
wingmaster Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tam 2005 Viestejä: 826 Paikkakunta: perämeren rannikko
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zeke Kanta-asiakas
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jyrkkä D Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.11.2025 04:24 Viestin aihe: |
|
|
| Haluaisin laittaa mökille verkkovirralla toimivia kameroita, jotka ovat wifissä kiinni. Onko ehdotuksia hyvästä/halvasta/helposta systeemistä? En ymmärrä näistä oikein mitään itse. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 24270 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 19.11.2025 04:34 Viestin aihe: |
|
|
| Jyrkkä D kirjoitti: | | Haluaisin laittaa mökille verkkovirralla toimivia kameroita, jotka ovat wifissä kiinni. Onko ehdotuksia hyvästä/halvasta/helposta systeemistä? En ymmärrä näistä oikein mitään itse. |
Itellä Reolinkkejä parillakin mökillä, eli verkkopiuha ja wifi.
Kaveri laittoi joku aika takaisin "Jotain Tapoja". Oli halpoja ku sipuli, mutta ainakin kuvanlaatu näyttää siihen nähen yllättävänkin hyvältä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 11293 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 19.11.2025 04:39 Viestin aihe: |
|
|
| Jyrkkä D kirjoitti: | | Haluaisin laittaa mökille verkkovirralla toimivia kameroita, jotka ovat wifissä kiinni. Onko ehdotuksia hyvästä/halvasta/helposta systeemistä? En ymmärrä näistä oikein mitään itse. |
Mulla on jotain aikoinaan 50 € maksaneita Reolink Lumus kameroita. Virta seinästä ja yhteys wifillä.
Onhan nuo jo vuosia toimineet, eikä mitään juoksevia kuluja. Videoita kohtuu helppo selata kalenterista.
Hälytykset saa push-ilmoituksina vaikka älykelloon, kun liikettä pihassa havaitaan. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jyrkkä D Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2025 03:43 Viestin aihe: |
|
|
| Ei ne paljon enää maksa ja varmasti kuvan laatukin on riittävä. Käytettävyys on kuitenkin yksi juttu, mikä vähän askarruttaa. Kuinka helposti saa liitettyä wifiin, millainen appi on ja mihin kuvat/videot tallennetaan? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|