Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pekko Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.09.2005 21:49 Viestin aihe: kohdistuspenkki? |
|
|
Välillä tulee kiikari vaihdettua, välillä paukkumerkki vaihtuu. Nyt olen siirtymässä Lapuan Megasta Naturalikseen jne. Onko osunut silmään kohtuuhintaista kohdistuspenkkiä. Alla sata rahaa saisi maksaa. Hiekkasäkkejä on kyllä viritelty, mutta jämäkämpää ja tasaisempaa patenttia tarvittaisiin. Ideoita tai vinkkejä mistä saisi hyvän kohdistuspenkin kohtuuhinnalla. Halvalla ei saa hyvää, mutta.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eij Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 22:43 Viestin aihe: bipodi |
|
|
yx vaihtoehto on ostaa kunnon bipodit.esim oulun työstökeskuksen tekemät.
sen lisäksi voi hankkia tukin alle lisäjalan esim. muley pod.sillä pystyy koron säätämään hyvinkin tarkasti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2005 09:59 Viestin aihe: |
|
|
Osta Bipodi. Halvin käyttökelpoinen on varmaankin Caldwell. Itselläni sellainen. Kuvassa ylempi: http://www.eabco.com/images/Caldwell05.jpg
Hinta 50-60 euron välillä.
Sitten vielä tarpeeksi pitkä pöytä, jolle pääset yläruumiilla makaamaan siten, että molemmat kyynärpäät ovat tukevasti pöydällä. Istut tuolilla. Ase on siis tuettu neljästä pisteestä.
Ristikko pysyy heilumatta juuri siinä missä haluat! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
1hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2005 16:13 Viestin aihe: |
|
|
Kasapukkeja ehdottaisin. Itse olen tehnyt sellaiset "virallisen näköiset" Eli säädettävä etupukki nahkaisella hiekkapussilla ja takana hiekkapussi jossa on loveus perälle. Muunlaisia systeemejä en ole kaivannut vuosikymmenien aikana , ase ei hievahdakkaan näistä ammuttuna kun vain pöytä on tukeva ja mielummin betonia _________________ Ampuminen on sitte herkkä laji |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2005 20:11 Viestin aihe: |
|
|
Lidlin muovipussi hiekkaa täyteen ja ase siihen päälle, sitten vaan makaileen aseen perän taakse ja täräytteleen.
Ja halvalla pääsee ja "tuen" voi jättää halutessaan seuraavalle ampujalle! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|