| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
jlo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.07.2014 02:08 Viestin aihe: |
|
|
| Henkka. kirjoitti: | | jlo kirjoitti: | | Itse laitoin tilaukseen swedteamin axtonin. Saas nähä onko mimmonen, vai lähteekö paluupostina. |
Onko nyt tosiaan niin ettemme näe jahtijaktin tuotteita enää ikinä päälläsi? |
Onko nyt niin, että porukkaan ei ole asiaa ilman Sastan pukua optifade kuosissa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yyp Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.07.2014 02:23 Viestin aihe: |
|
|
Kai nuo swedteamin asut aika laadukkaita on, en ole itse ainakaan pahemmin moitteita kuullut. Joka tapauksessa keli itsellä ratkaisee mitä päälle laitan liikkuvaan jahtiin.
Itse olen mieltynyt chevalierin tuotteisiin. Jalassa on kelistä riippuen arizona pro pantit kuivalla ja lämpimällä kelillä, verkkovuorelliset paclite housut sateella ja märällä ja pikkupakkasella ja kylmillä keleillä opifade windstopperit sitten jalkaan.
Kuivalla ja lämpimällä paitasillaan tai fleecellä, sateella paclite takilla ja teknisellä aluspuserolla ja kylmemmillä keleillä kalvollinen gore takki. Kaikki siis chevalieriltä, paitsi paclitetakki on beretan.
Jotenkin tuo chevalierin mallisto vaan istuu hyvin päälle, on laatu kamaa ja kestää pitkään. Swedteamilta varmaan löytyy yhtä hyvää tai jopa parempaa. Jokakelin asua ei kuitenkaan liikkuvaan jahtiin taida olla olemassakaan...? _________________ " Rauhoitettu riistanhoitomaksulla " |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|