OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koiratutka
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
quattro
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.05.2013 03:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nää on just niin hauskoja vääntöjä. Henk koht itelle ihan sama millä koiraansa paikantelee, omalla kohalla tutkamerkin määritti oman porukan käyttämät. Vajaa kymmenen koiraa ja kaikilla UP joten ei tarvinnut miettiä minkä laittaa. Jos olis ollu rakkerit niin sellanen ois nyt varmaan itelläkin.
Mulle merkkaa paljon myös miten huolto toimii ja siihen olen ollut enemmänkin kuin tyytyväinen. Laitetta huollettu jopa takuuajan ulkopuolellakin veloituksetta ja lainapanta kolahtanut postilaatikkoon parin päivän viiveellä soitosta. Yks panta lisää pitänee ens kauvelle taas hommata.

Nettiseuranta rakkerilla parempi (jälkipelit), ainakin omasta mielestä.

Syksy lähestyy ja pääasia että laitteet pelaa Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkvi
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.05.2013 10:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Mulle merkkaa paljon myös miten huolto toimii ja siihen olen ollut enemmänkin kuin tyytyväinen. Laitetta huollettu jopa takuuajan ulkopuolellakin veloituksetta ja lainapanta kolahtanut postilaatikkoon parin päivän viiveellä soitosta. Yks panta lisää pitänee ens kauvelle taas hommata.

Minulla ei ole tuosta huollon toimivuudesta kokemuksia muuten kuin kausihuollon merkeissä, jotka olen kertaalleen teettänyt vanhoille pannoille Trackerilla. Pantoja kun ei ole tarvinnut vikojen takia huoltaa eikä lainapantoja ihmetellä...
Takaisin alkuun
quattro
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.05.2013 14:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kerran kävi huollossa kun akkukotelosta lohkesi pieni pala niin vaihtoivat takuuseen uudet kuoret ympäriinsä ja toisella kerralla vaihtoivat varuilta GPRS yksikön kun sai paikan vain tekstarilla (mystinen vika minkä teki muutaman kerran.)
4 syksyä kovassa käytössä, ja siinä on korjauskäynnit.
Ite oon ollu tyytyväinen ja mulle riittää, ja tieto että jos leviää kesken kauden niin tietää että saa pannan siksi aikaa lainaan jos tarviaa.
Kato kun ei paremmasta tiedä niin mennään niillä eväillä mitkä on lähtiissä reppuun laitettu Wink

Kiva nähä näitä fanaatikkoja joten loppuun pieni kevennys.
Useamman kaverin tiiän jotka vaihtanut Ultrapointtiin, mutta toisinpäin en yhtään.
Takaisin alkuun
veetee
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.05.2013 14:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jäniksennahkaiset rukkasetkin kestävät naulassa roikkuessaan.... Wink

Toisilla koirilla vermeet joutuu kovemmalle.

Ulkonäkö kärsinyt mutta edelleen porskuttaa...
Takaisin alkuun
jkvi
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.05.2013 15:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Kiva nähä näitä fanaatikkoja joten loppuun pieni kevennys.

Toki meilläkin riippuisi naulakossa UP:n pannat, jos olisi samat lähdökohdat olleet aikoinaan kuin quattrolla, pelaahan ne nekin.

veetee:n kuvaan voisi todeta, että kunnon kuoret voivat näyttää paremmaltakin.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT - 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa