| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2012 15:29 Viestin aihe: |
|
|
Itse kallistuin taannoin 77k:n ostamaan. Sattui sopivasti vielä huippukuntoinen yksilö. Luotipiipun käynti on tehdaspatillakin omaa luokkaansa, jos ajattelee aseen laukaisua ja yleensäkin sitä, että kyseessä on rihlakko. Hakkaa jopa kiväärin käynnin! Ja kerrotustihan paremmin poskelle käyvää asetta saat hakea, Tikan tukin muotoilu tekee sen, että nostaessa se nousee nätisti "hollille". Joku pelotteli sillä, että pikajalka ei kävisi/osumat vaeltaisi sen takia. Itse en ainakaan vanhalla kunnon Tikan pikajalalla varustettuna ole tuota ongelmaa vielä kohdannut, päinvastoin! Haulipiipulla vainen meikäläinen tuppaa ampumaan äkkiä hieman alle, johtuen noiden omien haulikoiden mukanaan tuomasta piintyneestä "tähtäystavasta"...
Ase-Amin Tikkaa kannattaa käydä katsomassa, itse taannoin käpistelin ja ammuinkin Amilla muutamaa luikulla, mutta kunto ei ollut kaksinen, piippu kraattereilla jne...Jos mahdollista, niin ostovaiheessa kannattaa ampua kierrepiipun käyntiä vähän malliksi, että näyttää lajinsa. Pyssypuodista löytyi sitten itselle soiva ja siisti peli! _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eräjätkä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.12.2012 15:23 Viestin aihe: moro |
|
|
Nyt tuli valametti Nätti ase ja asekuumekin hiukan tasaantunut Lepposampia kelejä odotellaan kovasti, että pääsee kokeilee.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|