OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kalvopuvut 2000-luvun suurinta kusetusta.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kalvopuvut 2000-luvun suurinta kusetusta?
Kyllä.
20%
 20%  [ 33 ]
Ei.
41%
 41%  [ 67 ]
En osaa sanoa.
5%
 5%  [ 9 ]
En voi vasta, koska en omista/ole omistanut yhtään kalvopukua.
5%
 5%  [ 9 ]
Poissa. Aiheesta ei voi mielestäni äänestää ja minulla on siihen perustelut.
0%
 0%  [ 1 ]
Jäävi vastaamaan. (kauppias)
0%
 0%  [ 0 ]
Kyllä ja olen lisäksi lopen kyllästynyt lukemaan kalvopuku-keskusteluja.
11%
 11%  [ 19 ]
Ei ja minulla on ylivertaista faktaa (mikä ei käy vielä ilmi tuhansista keskuteluista aiheen ympäriltä).
1%
 1%  [ 3 ]
Olen JahtiJakt.
12%
 12%  [ 20 ]
Ääniä yhteensä : 161

Kirjoittaja Viesti
VeturiVille66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2005
Viestejä: 4774
Paikkakunta: Nääsmaa

LähetäLähetetty: 15.10.2012 20:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iivariiso kirjoitti:
Minulla on viime vuodet ollu jahtipukuna tavallinen fleese ja goretex housut. Kunnon kerrasto alla ja vaatetta on lisätty sitä mukaa kun keli on kylmenny. Liikkuvassa jahdissa olen tullut siihen tulokseen että ennemmin kastun päältäpäin kuin sisältä. Repussa voi kulkea mukana sadetakki. Jos muistaa ottaa mukaan.


Joo-o.
Samankaltaisia vastauksia on tullut jo monia ja myöskin itse ajattelen vähän samalla tavalla.
Otsikko ja vastaus vaihtoehdot on tietysti vain mun päästä ja tarkoituksella provosoivaa kamaa tai hieman huumori/sarkasmi pitoisia.
Kyllä vastauksia on hieman vähemmän kuin ei. Eli osa on ostanut kerralla omiin tarkoituksiinsa sopivan ja ei-halvan kalvopuvun?( core?). Taitaa näissä kalvo-puvuissa mennä myöskin hinta/laatusuhde käsikädessä? Vai meneekö?
Itseä harmittaa kun myydään aina koko helevatan pukua. Ja ne halvat puvut joidenka pintakangas imee vettä, niin ne pitäs lailla kieltää. Jahtijakt ja monen sadan euron lisävarustepaketit oli ja on kans perseestä. Suomalainen on just niin tyhmä. Kun saa "halavalla" ja "kato mitä mää sain ilmatteeks". Itse en onneks sortunut kiusaukseen, mutta moni tuttu kyllä. Ja sitten alko se vuotavien vehkeiden palautusrumpa, tai sen hienon led-lampun palautusrumpa joka tuli kaupanpäälle, mutta ei toimi. Kuten ei se seuraavakaan... Cool

Ihmisiä vaan on niin helppo aivopestä; "sä tarviit tänn..." -Sami Hedberg-

Sese vaan on kumma, että näinkin suurella talousalueella kuin Pirkanmaa on valikoima erävaatteissa ihan vitusta. Et millään pääse sovittamaan/hypistelemään kunnon vehkeitä(siis vaatteita). Wolfin housuja(camo) olisin sovittanut mielelläni( ei ole). Eri asia sitten olisiko joku kauppias suostunut myymään pelkät housut jos olisin tykästynyt tai tilaamaan pelkät camo-wolffit jos olis löytynyt sopivaa kokoa pelkät perus Woffit( ruskea? vihreä?). Häijäässä joskus kesällä oli vielä woffin peruspukua muttei näimmä enään sielläkään. Noo se oli ja meni ja vihelsi mennessään.
Eli haluan kans kovaa käyttöä kestävat ja mukavat core-tai ihan mitävaan-housut, mutta en takkia. Näyttää siltä, että kokeilen noita deerhuntterin rusky avohaalareita. Jos tykkään, niin sitten deerhunterin vermont haalaria kehiin myös.

T:W ja älä osta sitä halpaa kalvopukua vaikka se olis kuinka halpa. Kalvopukumania vaanii kulman takana. Niitä on miljoonia. Pysy lujana.
_________________
Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wildmind
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 1545
Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka

LähetäLähetetty: 16.10.2012 16:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olenkohan kapitalisti Cool Mulla on Kälviän Nahka-aitan kalvopuvun housuja käytössä 3 kpl... (yksi takkikin löytyy)... Kaupanimeltä kalvo on joku hiton Porella.. hirvikoiramiehenä arvostan suht kahisematonta kangasta ja sitä, että kalvo kestää vettä.. voi mennä leveestäkin Jordanista yli kun vetää lahkeet kumisaappan varren päälle ja menee yli kohti haukkua.. Sepaluksen vetoketju on raja.. Se saakeli vuotaa.. kalvo hengittää mun tarpeisiin riittävästi... Kalvohousuista yhdet on verkkovuorella, toiset norm kangasvuorella ja kolmannet on fliicepäälliset haukullehiippailuhousut pakkaskeleille.. Pusakkana on useimmiten windstopperi fleece... Nuo vanhimmatkin housut pelaa vielä suht hyvin, mutta jostain polven yläpuolelta löytyy joku oksanpisto reikä kalvosta... Nämä on ollu hinta-laatu suhteelta vallan asiallisia.. Ekat kalvohousut oli Fjällrävenin.. Muuten hyvät, mutta kahisivat turhan palijo
_________________
Usu peritus hariolo veracior
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
snapper
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Hei 2009
Viestejä: 681

LähetäLähetetty: 16.10.2012 16:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nimrod kirjoitti:
Puku on puku, mutta pukua ei ole pakko ängätä päälle aina kerralla. Jos ei sada, mutta on märkä metsä, on yleensä hyvä vaihtoehto käyttää Gore-Tex -housuja ja niiden kaverina hyvin hengittävää yläosaa. Tämä on itse asissa usein tyypillisin asu mitä esimerkiksi hirvihommissa tulee käytettyä silloin kun jahti sisältää liikkumista.


Itse käytän lähes aina Gore-Tex housuja ja takki vaihtuu kelin mukaan. Onhan se selvä että tuo gore ei oikein tahdo hengittää vaikka sitä kuinka mainostettaisiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6933

LähetäLähetetty: 16.10.2012 20:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wildmind kirjoitti:
Olenkohan kapitalisti Cool Mulla on Kälviän Nahka-aitan kalvopuvun housuja käytössä 3 kpl... (yksi takkikin löytyy)... Kaupanimeltä kalvo on joku hiton Porella.. hirvikoiramiehenä arvostan suht kahisematonta kangasta ja sitä, että kalvo kestää vettä.. voi mennä leveestäkin Jordanista yli kun vetää lahkeet kumisaappan varren päälle ja menee yli kohti haukkua.. Sepaluksen vetoketju on raja.. Se saakeli vuotaa.. kalvo hengittää mun tarpeisiin riittävästi... Kalvohousuista yhdet on verkkovuorella, toiset norm kangasvuorella ja kolmannet on fliicepäälliset haukullehiippailuhousut pakkaskeleille.. Pusakkana on useimmiten windstopperi fleece... Nuo vanhimmatkin housut pelaa vielä suht hyvin, mutta jostain polven yläpuolelta löytyy joku oksanpisto reikä kalvosta... Nämä on ollu hinta-laatu suhteelta vallan asiallisia.. Ekat kalvohousut oli Fjällrävenin.. Muuten hyvät, mutta kahisivat turhan palijo
Onko näille Nahka- aitan tuotteille jälleenmyyjää vai saako niitä ainoastaan aitasta. Meillä joutuu nuita Jordaneita ylittelemään aika usein ja suot sen verran märkiä ollu parina edellisenä syksynä että ei haittaisi jos olisi vähän parempaa veden pitävyyttä pösyissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wildmind
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 1545
Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka

LähetäLähetetty: 17.10.2012 07:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iivariiso kirjoitti:
wildmind kirjoitti:
Olenkohan kapitalisti Cool Mulla on Kälviän Nahka-aitan kalvopuvun housuja käytössä 3 kpl... (yksi takkikin löytyy)... Kaupanimeltä kalvo on joku hiton Porella.. hirvikoiramiehenä arvostan suht kahisematonta kangasta ja sitä, että kalvo kestää vettä.. voi mennä leveestäkin Jordanista yli kun vetää lahkeet kumisaappan varren päälle ja menee yli kohti haukkua.. Sepaluksen vetoketju on raja.. Se saakeli vuotaa.. kalvo hengittää mun tarpeisiin riittävästi... Kalvohousuista yhdet on verkkovuorella, toiset norm kangasvuorella ja kolmannet on fliicepäälliset haukullehiippailuhousut pakkaskeleille.. Pusakkana on useimmiten windstopperi fleece... Nuo vanhimmatkin housut pelaa vielä suht hyvin, mutta jostain polven yläpuolelta löytyy joku oksanpisto reikä kalvosta... Nämä on ollu hinta-laatu suhteelta vallan asiallisia.. Ekat kalvohousut oli Fjällrävenin.. Muuten hyvät, mutta kahisivat turhan palijo
Onko näille Nahka- aitan tuotteille jälleenmyyjää vai saako niitä ainoastaan aitasta. Meillä joutuu nuita Jordaneita ylittelemään aika usein ja suot sen verran märkiä ollu parina edellisenä syksynä että ei haittaisi jos olisi vähän parempaa veden pitävyyttä pösyissä.


En osaa sanoa.. Olivat jo lopettamassa touhuja tämän halpatuonnin paineesa... Kuulin äskettäin, että toimintaa vielä olis.. Googlaa yhteystiedot ja soita.. tuote on hyvä ja hinta-laatu kohdillaan..
_________________
Usu peritus hariolo veracior
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com