| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
PAP Vakituinen kirjoittaja
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
aittas Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.07.2012 13:44 Viestin aihe: |
|
|
INSMAT ROCK V5 3 G Android Rugged Phone, ollu käytössä pari viikkoo.
Ei ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa, tuplasimmin takia hyvä työpuhelin lanka ja känny samassa luurissa.
Akku kestää viikon molemmat kortit päällä ja puhelujakin on kohtuullisesti.
T. harri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemingway Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.07.2012 03:33 Viestin aihe: |
|
|
| aittas kirjoitti: | INSMAT ROCK V5 3 G Android Rugged Phone, ollu käytössä pari viikkoo.
Ei ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa, tuplasimmin takia hyvä työpuhelin lanka ja känny samassa luurissa.
Akku kestää viikon molemmat kortit päällä ja puhelujakin on kohtuullisesti.
T. harri |
Ainakin vakuuttava ulkonäkö. Miten ominaisuudet verrattuna noihin aiemmin mainittuihin? Mistäs noita saa, mihin hintaan? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemingway Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.07.2012 03:48 Viestin aihe: |
|
|
| Tekniikan maailmassa 9/12 näytti olleen juttu näistä kaikista kolmesta puhelimesta (Samsung Galaxy Xcover, Motorola Defy+, Insmat Rock V5 G3). Täytyy yrittää hankkia se... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jophi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.07.2012 07:13 Viestin aihe: |
|
|
"koiramiehiä" on monenlaisia ja heilläkin eri tyylejä metsästää. Joillakin joku puhelin on hyvä omassa käytössä, toisen käyttöön samat ominaisuudet ei riitä. Jollekin riittää että katselee autossa tai tulilla missä kaverin koira liikkuu, toinen saattaa olla mies ja koira periaatteella jossain lapin selkosilla jolloin puhelimelta vaaditaan ehkä enemmän.
Itse olen saanut puhelimen valintaan lisää vaihtoehtoja kun akun kestoon olen hankkinut juurikin tuollaisen "varavirta-lähteen" jolla voi puhelimen ladata metsässä. Toinen hankinta on aquapac jolloin puhelimen ei tarvitse olla roiskesuojattu. Käsittääkseni tuon kanssa voi mennä vaikka uimaan. Niitäkin on erilaisisia, itsellä n.8cmx19cm pussi kaulanauhalla jolloin puhelin kulkee mukana vaikka sattuisi ojan yli hypätessä tipahtamaan etutaskusta. "Varalaturi" sopii puhelimen kanssa samaan pussiin jolloin puhelin on käytettävissä myös latauksen aikana. Puhua voi ja kosketusnäyttö pelaa myös puhelimen ollessa aquapacissä. Muiden valmistajien vastaavissa on ollut huono suljenta systeemi tai sopivan kokoista pussia ei ole löytynyt.
Tämä siis silloin kun puhutaan koiramiehen käyttöön tulevasta puhelimesta, en minäkään kehtaa tuota aquapacciä käyttää kuin metsästyskäytössä mukana. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemingway Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.08.2012 08:02 Viestin aihe: |
|
|
Mulla tuo pussi ei ole vaihtoehto. Murphyn lain mukaan tulee aina jotain yllättävää, jolloin puhelin ei minun tuurilla ole kuitenkaan pussissa.
Hankin kyseisen TM:n, ja täytyy sanoa ettei juttu paljoa valaissut, onneksi en ole tilaaja... Kolme puhelinta, niiden yleisarvosanat 8,1 - 8,0 -7,9. Että tee siitä sitten valintaa.
Taidan kallistua Samsungiin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jophi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.08.2012 11:26 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen kotona katsellut ensin mallit netistä joissa on haluamani ominaisuudet ja että ko mallit löytyy tutkanvalmistajan sivuilta. Sitten olen mennyt sellaiseen kauppaan jossa puhelimista on testimallit kokeiltavana hyllyssä. Usein siinä vaiheessa se kotona"valittu" malli on vielä vaihtunut kun on huomannut että esim.näppäimistö tai puhelin fyysisiltä mitoiltaan ei ole ollut itselle sopiva.
Kyllähän se kieltämättä vähän työlästä on sopiva löytää kun aika marginaalinen ostajaryhmä (me metsästäjät) ollaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemingway Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2012 09:37 Viestin aihe: |
|
|
| Saako Samsung Xcover 271- puhelimeen jonkun koiranseurantaohjelman? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
terva Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2012 10:59 Viestin aihe: |
|
|
| Hemingway kirjoitti: | | Saako Samsung Xcover 271- puhelimeen jonkun koiranseurantaohjelman? |
Ainakin ultrapointin mutta ilkeä tuollaisesta postimerkin kokoisesta näytöstä on mitään tutkailla. Itellä on 271 varapuhelimena. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2012 12:08 Viestin aihe: |
|
|
Onneksi on vielä Nokia e52 puhelin omassa käytössä.Ja 4 kpl samoja koneita komerossa jemmassa jos sattuu särkymään.  _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
terva Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2012 13:50 Viestin aihe: |
|
|
| löppöpetra kirjoitti: | Onneksi on vielä Nokia e52 puhelin omassa käytössä.Ja 4 kpl samoja koneita komerossa jemmassa jos sattuu särkymään.  |
otan osaa.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2012 14:14 Viestin aihe: |
|
|
| terva kirjoitti: | | Hemingway kirjoitti: | | Saako Samsung Xcover 271- puhelimeen jonkun koiranseurantaohjelman? |
Ainakin ultrapointin mutta ilkeä tuollaisesta postimerkin kokoisesta näytöstä on mitään tutkailla. Itellä on 271 varapuhelimena. | Hommaa silmälasit!  _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemingway Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 09:22 Viestin aihe: |
|
|
No nyt on ollut Samsung Galaxy Xcover pari viikkoa. Näyttää siltä että vaihtoon menee, eihän tuon käytöstä tule hevon p..kaa.
Onko markkinoilla enää yhtään varteenotettavaa perinteistä, näppäimellistä puhelinta? Miten Nokia C5, vaikka onkin Nokia? Muita? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|