| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
dxman ***
|
Lähetetty: 04.02.2012 05:53 Viestin aihe: |
|
|
| tikkakoski kirjoitti: | Wouxum K6-UV2D/RHA 68 taitaa olla hankala käyttää vanhemman kaartin ?  |
Öhh... Luullakseni nuo saa tilattua myös "invalidi mallina" jossa koneen ominaisuudet on syötetty sisään ja lukittu ja vain päivittäisessä käytössä tarpeelliset ominaisuudet olisi säädettävissä.
Tosin niinhän moni radio otetaan käyttöön. Kerran säädetään ja siinä se on. Ensimmäisessä tapauksessa vaan päässee eroon pirullisista multifunction toiminta napeista. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.02.2012 06:11 Viestin aihe: |
|
|
| beccaccia kirjoitti: | Kerrohan sitten mihin päädyit ?  |
No voisi nyt jo sanoa että kyllä me lafat tilataan mutta mistä se on vielä auki? Tällä hetkellä olisi 12 kpl tilaus listassa  _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
össi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.02.2012 06:43 Viestin aihe: |
|
|
| lafan micra 5 itse olen ainakin ollut tyytyväinen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
beccaccia Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.02.2012 06:47 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Biikleman"][quote="beccaccia"]Kerrohan sitten mihin päädyit ? [/quote]
No voisi nyt jo sanoa että kyllä me lafat tilataan mutta mistä se on vielä auki? Tällä hetkellä olisi 12 kpl tilaus listassa [/quote]
Eräkontti riihimäessä. Se kannattaisi kysyä!. Tai sitten forssan ase ja retkeily. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.02.2012 10:25 Viestin aihe: |
|
|
| beccaccia kirjoitti: | | Biikleman kirjoitti: | | beccaccia kirjoitti: | Kerrohan sitten mihin päädyit ?  |
No voisi nyt jo sanoa että kyllä me lafat tilataan mutta mistä se on vielä auki? Tällä hetkellä olisi 12 kpl tilaus listassa  |
Eräkontti riihimäessä. Se kannattaisi kysyä!. Tai sitten forssan ase ja retkeily. |
Haistoit tilanteen kyllä aika hyvin
sieltä on vielä tarjous pyytämättä siis ekasta _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
beccaccia Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2012 16:42 Viestin aihe: |
|
|
Sieltä olen omanikin ostanut ja hinnatkin on saanut aina kohdille  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eräkalle Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.02.2012 06:03 Viestin aihe: Star hunteriin autolaturi |
|
|
| Onko kellään tietoa mistä sais tilattua star hunteriin autolaturin? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.02.2012 06:06 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen yrittänyt etsiskellä Star Hunteriin kurkkumikrofonia,onko kenellkään tietoa mista kannattaisi kysellä? _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Metsään Miehen Mieli Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.02.2012 15:02 Viestin aihe: |
|
|
Itse laitoin pari vuotta sitten Lafa5:sen. Puhelin on sinänsä ihan hyvä. Vaikein asia on ollut tuo piuhojen kytkentä. Hirvenpyynnissä olen tottunut käyttämään korvanappia ja pientä mikkiä tuossa kauluksessa kiinni. Lafassa nämä härpäkkeet kytketään samaan reikään missä pidetään myös laturia. Ja parin kiinnittämisen ja irrottamisen jälkeen homma ei enää toiminut. No, liikkeessä antoivat uudet piuhat tilalle. Sama homma hetken päästä. Vasta viime syksynä löytyi sellaiset joiden kanssa olen nyt pystynyt pelittämään jo puoli vuotta. Eli muutama euro ylimääräistä on tullut tuhlattua...
Kuuluvuudeltaan ovat melkein ok. Eivät toki pärjää vanhalle Nordlandilleni, eivät lähellekään. Joten älkää missään nimessä heittäkö roskiin vanhaan Nordia, siihen saa lisää tehoja akunvaihdolla. Yksi asia pitää vielä kokeilla tuon Lafan kanssa, nimittäin se lisäpiuha antennin juureen. Monet ovat kehuneet kuuluvuuden paranevan todella paljon. Onko teillä kokemuksia? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 18.02.2012 15:10 Viestin aihe: |
|
|
| On. Toimii. Suosittelen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
AinaOhi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2012 06:47 Viestin aihe: |
|
|
Mulla käytössä pari vuotta on ollu hunterin m68. Itse puhelimessa ei mitään vikaa ja akku kestää hyvin viikonlopun. Laturi kenkkuilee senkin edestä sitten. Tuntuu että kuuluvuus parantui kun laitoin monofonin kiinni. Nyt kuuluu kaikki puheet lukuunottamatta osan porukasta omistamia iankaikkisen vanhoja halkoja. Omaan puhelimeen Lafayette kuuluu kyllä kirkkaimmin laajasta puhelinten kirjosta.  _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jänkäkoira Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.05.2012 07:20 Viestin aihe: |
|
|
Miten tuo vhf:n puheensalaus toimii. Pystyykö omia puheita kuuntelemaan muilla kapuloilla. Onko siinmä joku koodi joka valitaan yhteisesti ja ne ketkä ei sitä tiedä, niin ei voi kuunnella.
Googlettamalla ei suomeksi löytynyt tyhjentävää vastausta.
Näkyi olevan markkinolla joitain skannereita joissa oli salauksen purku toiminto.
PMR puhelinta käyttäneenä huomasin kuinka helppo on skannata muiden käyttämät kanavat ja kuunnella niitä.
Olis kuitenkin mukava, että omat jutut pysyis omina. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dxman ***
|
Lähetetty: 31.05.2012 11:59 Viestin aihe: |
|
|
| Uskoakseni kyseessä ei ole varsinainen puheensalaus, vaan puheen äänenkorkeuksien kääntäminen jolloin puhe ei ole ymmärrettävissä sellaisella kapulalla jossa vastaavaa toimintoa ei ole. Jo muinaisella 80 luvulla kokeiltiin vastaavia irtohärpäkkeitä la-puhelimissa, mutta silloin se taisi olla laitonta. Yhdessä metsästys vhf kapulassani ko. toiminto on, mutta ei ole tullut kokeiltua kun paras puheensalaus on radiohiljaisuus. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jänkäkoira Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.06.2012 19:06 Viestin aihe: |
|
|
| Voikohan tuota Astron teleskooppiantennia käyttää puhelimessa, jos ei muuten kuulu. On n. metrin mittanen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miljoonanick Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2012 Viestejä: 4567 Paikkakunta: Suomen Detroit
|
Lähetetty: 24.06.2012 20:03 Viestin aihe: Re: Star hunteriin autolaturi |
|
|
| eräkalle kirjoitti: | | Onko kellään tietoa mistä sais tilattua star hunteriin autolaturin? |
rxtx-tuote...saa varmastikkin kaiken mitä puhelimeensa tarvitsee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|