Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
m.mestari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.10.2011 20:13 Viestin aihe: |
|
|
Torgoth kirjoitti: | m.mestari kirjoitti: | Kävi tässä taannoin niin että mun pikkuserkkuni ammuttiin, Linnunmetsästyksen yhteydessä teerestä.... Matkaa oli 42 metriä sumuinen neva ja ampujalla kiikaripyssy.. Kuvitteli näkevänsä Teeren perseen...Olikin sitte kaverin naama, Silmän vierestä sisään...Loppu oli varmasti nopea....
Ei tuomiota, ja ollaan suomessa....
|
Milloin tämä on tapahtunut? |
Joitain vuosia sitten. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 26.10.2011 20:21 Viestin aihe: |
|
|
m.mestari kirjoitti: | Torgoth kirjoitti: | m.mestari kirjoitti: | Kävi tässä taannoin niin että mun pikkuserkkuni ammuttiin, Linnunmetsästyksen yhteydessä teerestä.... Matkaa oli 42 metriä sumuinen neva ja ampujalla kiikaripyssy.. Kuvitteli näkevänsä Teeren perseen...Olikin sitte kaverin naama, Silmän vierestä sisään...Loppu oli varmasti nopea....
Ei tuomiota, ja ollaan suomessa....
|
Milloin tämä on tapahtunut? |
Joitain vuosia sitten.
|
Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
m.mestari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.10.2011 05:47 Viestin aihe: |
|
|
Troght kirjoitti..
Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota.
15 vuotias juuri Metsästyskortin saanut poika oli kyseessä.
Enkä värittänyt juttua, keroin vain lyhyellä lauseella asiasta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 01.11.2011 22:20 Viestin aihe: |
|
|
m.mestari kirjoitti: | Troght kirjoitti..
Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota.
15 vuotias juuri Metsästyskortin saanut poika oli kyseessä.
Enkä värittänyt juttua, keroin vain lyhyellä lauseella asiasta
|
En tarkoittanut sinun sitä värittäneen, oletin sinun tietävän tapauksen oikean laidan, kerran sukulainen oli kyseessä. Tarkoitin sitä, että yleensä tarinat paisuvat ja paisuvat, kun ne suusta suuhun kulkevat, minä olen kuullut tarinaa 16-vuotiaasta tytöstä, jota ammuttiin kiväärillä suon yli teerenä kasvoihin, liekkö sama tapaus sitten ollenkaan. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
lännenhunttari Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Syy 2007 Viestejä: 2446 Paikkakunta: blind bay bc
|
Lähetetty: 19.11.2011 22:44 Viestin aihe: |
|
|
[quote="heiluri"]Ampuu ne .223 remillä ja vaikkapa .243:sellakin,kuolee kummallakin...ja monilla muilla,ei tuolla ole meikäläisiä joulepelleilyjä.
juu kylla kuolee kaverini pudotti 2 peuraa 22-250 -lla ja ihan oikeesti kuolivat..laillinen pyssykaliiperi..ihan piekkarilla et saa kylla peuraa pudottaa
ja taalla on kylla joulepelleilya hiukan esim biisonia et saa 30- kaliiperia pienemmalla-ja 180gr pienemmalla humahuttaa..[tiedan-sama caliiberi,mutta luotivalikoima painavammissa hiukan pienempi]
etta taitaa 308 tehot jaada alle tuon hiukan?[sorry 308 miähet]
otan takaisin sanojani--308 on ok biisonin hunting--tuon mukaan--Federal factory 180gr Partition 308 Win. 100 yards 2278 FPS. Legal for Bison.
kun pitaa olla 2000/100 yards--minimi joule
270- on taas jo ihan yleinen kaliiperi hirvenmetsastyksessakin.ja karhukin tokenee tuolla.ainakin pienemmat..ehka crizzlyn kanssa en lahtisi ottelemaan tuon kaliiperin aseella..ilman taustatukea..
_________________ hunttuussa vietettyjä päiviä ei Jumalan kirjoissa lasketa elonpäiviksi,vaan ne saa ylimääräisinä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|