Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
veetee Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Hemppo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2011 14:22 Viestin aihe: |
|
|
Taidan laittaa tuolta rxtx:stä tilauksen tulemaan. Pitäisi ainakin sopia ja on vähän halvempi kun erätukun.
Täytyy vähän selailla jos sattuu jotain heräte ostoksia tulemaan.  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mk2 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2011 16:02 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo. Ei kannata, jos tarkoitus on saada edelleen kantavuutta yhteyksiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JaHu Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2008 Viestejä: 576 Paikkakunta: Kaakkois-Suomi
|
Lähetetty: 28.09.2011 03:13 Viestin aihe: |
|
|
No niin.. Tähän asti olen Lafaa kehunut, mutta nyt tulee sitten risuja. Lataan puhelimen akun normaalisti seinälaturilla. Puhelin ilmoittaa että akku on täynnä. Kun sitten metsässä laitan virrat päälle, ja painan tangettia, puhelin sammuu eikä mene enää päällee. Tehnyt tämän jo muutaman kerran.
Ensiapuna ilmeisesti toimii se, että käytän pikaisesti laturissa, eli noin 10 sekuntia, virrat päälle ja sitten pelaa normaalisti. Vika ilmenee täysin satunnaisesti, ja välillä kesken päivän. Eli olisikohan vika akussa vai itse puhelimessa?
Muilla saman kaltaisia havaintoja? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Hemppo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2011 11:47 Viestin aihe: |
|
|
Lähetä jonnekin korjattavaksi.
Tuttu sanoi ainakin että tuo rx-tx tuote korjailisi radiopuhelimia. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Murhapuro Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2011 02:45 Viestin aihe: |
|
|
Kokeiles JaHu ladata akku ilman puhelinta. auttoi minulla. _________________ Muistakaa aina ettei Roomaakaan poltettu päivässä! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
dinit Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.10.2011 07:27 Viestin aihe: |
|
|
Kuutena päivänä oli Mirco 5 käytössä lataamatta välillä. Osa päivistä ei ollut "täysiä hirvenjahtuupäiviä", mutta puhelin unohtui yhdeksi yöksi päälle.
Kuudennen päivän puolessa välin puhelin sammui. Pitännee hommata vara-akku (tai ladata välillä). |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2011 07:42 Viestin aihe: |
|
|
Ongelmia meinas olla minun lafa4 sessa.
Sammui yhtäkkiä ja ei käyntiin millään..luulin akun loppuneen vaikka oli yön laturissa ollut..
No 2h päästä olikin virrat tullut päälle ihan omia aikojaan ja toimi sen jälkeen oikein.
Eikä minulla kestä tuossa akku koko päivää jos on täydellä teholla.
Taitaa olla aika vaihtaa puhelinta  _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2011 07:50 Viestin aihe: |
|
|
Liittyisikö johonkin ohjelmistovikaan tuo äkillinen sammuminen, vaihtoon tai korjaukseen? Muistilisin lukeneeni ohjelmistovioista Lafan uusien mallien kohdalla viime vuonna. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2011 07:54 Viestin aihe: |
|
|
Harmahtava kirjoitti: | Ongelmia meinas olla minun lafa4 sessa.
Sammui yhtäkkiä ja ei käyntiin millään..luulin akun loppuneen vaikka oli yön laturissa ollut..
No 2h päästä olikin virrat tullut päälle ihan omia aikojaan ja toimi sen jälkeen oikein.
Taitaa olla aika vaihtaa puhelinta  |
Kui paljo sää höpötät päivän aikana?
Mulla ja kavereilla riittää koko hirvestysviikonlopun sama lataus. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
takeem Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2011 10:26 Viestin aihe: |
|
|
Älkää ladatko niitä akkuja yön yli!!! Tämä koskee mitä tahansa akkua. Pahimmassa tapauksessa se hajoittaa akun. Eli akku pois latauksesta heti kun se on täynnä, näin saadaan akun kesto huippuunsa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
dxman ***
|
Lähetetty: 05.10.2011 10:59 Viestin aihe: |
|
|
Riippuu siitä millä akulla laite on tullut ostettua. Lafa nelosta oli moinella akkumallilla tarjolla ja se halvin oli tietysti pikkuakulla. Siihen on saatavissa 11.1 voltin akku, mutta enpä ole varma sattuuko sama laturi sitten.
Lainaus: | Älkää ladatko niitä akkuja yön yli!!! Tämä koskee mitä tahansa akkua. Pahimmassa tapauksessa se hajoittaa akun. Eli akku pois latauksesta heti kun se on täynnä, näin saadaan akun kesto huippuunsa. |
Tietääkseni laturi lopettaa latauksen kun akku on täynnä eli ei se "kiehuta" akkuja. Jossain duunipaikoissa radiot lyödään laturiin joka ikinen päivä... Tosin akkuja ei paljon vaihdella vaikka tarve olisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 05.10.2011 11:10 Viestin aihe: |
|
|
Micro viitosen näytössä lukee "RDY" (valmis) kun akku on täynnä. Miksipä se enää tuon jälkeen akkuja kiehuttelisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Suomäki Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2011 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Yleensä laturi siirtyy akun tullessa täyteen ns. ylläpitotilaan, elikkä pudottaa latausjännitteen alas, mutta syöttää pientä ylläpitojännitettä jolloin akku pysyy koko ajan 100 % varauksessa. Saattaa lyhentää akun elinikää jos pidetään viikkotolkulla ylläpitotilassa. Ns. yliyönlataus ei lyhennä akun ikää yhtään. _________________ Silendo Libertatem Servo |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|