Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Sämpy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 07:52 Viestin aihe: |
|
|
Kannattaa vaihtaa irroitusainetta jos joutuu ylimääräisiä apuvälineitä käyttämään. Gun Stock Waxia kun käyttää irroitusaineena niin raudat on ainakin mulla irronneet reippaalla nykäisyllä piipusta. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 08:55 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | raudat on ainakin mulla irronneet reippaalla nykäisyllä piipusta. |
...eli hellävarainen, suoraan päästöpintojen suuntaan tapahtuva irroitus on suoraan "syvältä", vai ?
Tuskinpa tuotakaan työkalua voi käyttää ilman irroitusaineita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sämpy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 09:03 Viestin aihe: |
|
|
En minä niin sanonut. Meinasimpahan vain, että jos tarvitsee kovin rankkoja apuvälineitä, kannattaa vaihtaa irroitusaine.
Eikä tietenkään rautoja voi pedata ilman irroitusainetta. Petauspintahan repeää rautoja irroitettaessa ja muutakin damagea voi tulla. Lisäksi rautoihin liimaantuneen massa poisto on aika itaraa. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
balaven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 15:06 Viestin aihe: |
|
|
igorrock kirjoitti: | Tuossapa oiva apuväline niille jotka ovat aikeissa pedata aseensa:
|
Tuollainen melkein pitää tehdä itselle. Onhan nuo lähteneet ilmankin mutta ohutpiippuista ei tarvitsisi kovin punoa. Ainakin A-lukkoiset sakolaiset ovat olleet aika tiukassa, rekyylivastin kun on nykymittapuulla iso. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
cashman Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Jou 2010 Viestejä: 1572 Paikkakunta: Niionniijoki
|
Lähetetty: 17.08.2011 00:02 Viestin aihe: |
|
|
Lainataan vähän topicia.
Onkos tietoa, arvon tietäjäraadilla, millaisilla petausaineilla/liimoilla voi komposiittitukkia petailla/liimata. Mitä sitä nyt olen tutkinut, olen voinut todeta että ainakin Marlinarmsin käyttämät kompostitukit ovat liukasta tavaraa (ja aivan paskoja kaiken lisäksi). Onko siis olemassa niin tiukkaa liimaa, joka tarttuisi komposiittiin. Ei... en ole vielä itse kokeillut mitään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
cashman Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Jou 2010 Viestejä: 1572 Paikkakunta: Niionniijoki
|
Lähetetty: 15.09.2011 16:59 Viestin aihe: |
|
|
Thanx juhamatti... täytyy tutkia tarkemmin.
Jäykistyksen tein jo ihan alutangolla, mutta petaus on toistaiseksi (kokeilumielessä) tehty lonkeropurkki-shimmipaloilla. Se on kyllä tehtävä uusiksi. Sillä kuitenkin selvisi että Marlinia vaivasi värähtelyongelma, eikä niinkään mikään muu. Ainut asia, joka hiukan pelottaa on, että mun tukki on huomattavasti "liukkaamman" (lue: halpaa p.a.s.k.a.a) näköistä kamaa, kun tuos ekas videossa.. _________________ Amoto quaeramus seria ludo! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2011 19:03 Viestin aihe: |
|
|
Tossa linkkiä rugerin 10/22 petaukseen ja käyttää tota acralassilla. _________________ mad scientist:)( |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2011 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Tuota lerppaa etutukkia voisi jäykistää ehkä parhaiten tälläisella alumiinisella H-kiskolla.
Yhdelta Norjalaiselta sivustolta löyty kuva, vaikuttaisi aika hyvältä idealta.
Esim hiilikuitunuoli ei ole yhtä jäykkä tuohon tarkoitukseen kuin tuollainen H-mallinen alupalikka..
Tosin tuokaan palikka ei ihan tuollaisena mene sisään tukkiin, joutuu hiomaan hiukan jos meinaa että piippu vielä mahtuu kouruun.. _________________ mad scientist:)( |
|
Takaisin alkuun |
|
|
euroshopperi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2011 19:26 Viestin aihe: |
|
|
Karmeeta sössimistä näyttää olevan koko petaushomma tuon litkun kanssa videolla. Jos sen noin tekis, niin ei viittis alottaakkaan. Ei ole muista massoista kokemusta, kun DEVCONista, enkä taida muuta edes kokeilla. Devconi sekoitetaan ja nostellaan tikulla paikallensa kekoihin ja levitellen, kun ei ittestään leviä, eikä kiirettä ole. Raudat nostetaan päälle ja annetaan kuivua lipaskuilun ylipurseet lyödään taltalla irti ja vähän sieltä täältä rapsaistaan muut purseet irti. Ei tartte mitään valuallasta tehdä petausta varten. Lämmöt nostin autotallissa 30 asteeseen yön yli. Devconin purkilla petaa useamman aseen, niin hinta jää kyllä kohtuulliseksi. 5-10 asetta taitaa meikäläisen määrillä mennä ja litku vielä säilyy varsin hyvin. _________________ http://fi.wikipedia.org/wiki/J._V._Snellman |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhamatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2011 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Joo, kyllä itekkin ton devconin kannattaja olen.
On kunnon tavaraa. _________________ mad scientist:)( |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|