Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
flatazat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Henkseleitten paukuttelu kuuluu sinne jurttipupiin ei viralliseen hirvi/karhukokeeseen. Ampuu kokeen tuelta niinkuin pitääkin ja lähtee pois.Yksinkertaista..mutta ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:30 Viestin aihe: |
|
|
tahaton kirjoitti: | Ei se, että osuu ota rinnasta, vaan se että kakarat tulee viralliseen kokeeseen leikkimään.
Mitenkähän nämä pellet käyttäytyy inssiajossa, jos ikinä sinne pääsevät? |
Mulla on ikää päälle neljäkymmentä mutta kai mä sitten kakara olen!
Kun ysikyt luvulla otin ensimmäistä kertaa aseen työkantoon lopetin turhat pelleilyt. Mutta kun kerran ammun karhukokeen pystystä pulttilukkoisella ja suoritan latausliikkeet reippaaseen tahtiin, tekee se minut silmissäsi pelleilevän kakaran?
Inssiajoja olen ajanut äkkiseltään laskien ajanut neljä erilaista ja jokainen kerta on mennyt kerralla läpi. Erilaisia ammunta testejä on tähän ikään tullut jo jokunen tehtyä, ja pakko tunnustaa, on siellä seassa muistaakseni kolme uusintaakin. Ja ei, en mä elvistele. Mua harmittaa tuollainen yleistys. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:33 Viestin aihe: |
|
|
flatazat kirjoitti: | Henkseleitten paukuttelu kuuluu sinne jurttipupiin ei viralliseen hirvi/karhukokeeseen. Ampuu kokeen tuelta niinkuin pitääkin ja lähtee pois.Yksinkertaista..mutta ei. |
Kenelle ihmeessä siellä niitä henkseleitä ollaan paukuttamassa?
Ei siellä kopissa ole ketään yleisönä. Virallisen valvojan tehtävä EI OLE NAURESKELLA TAI KUITTAILLA suorittajille. Oli ne millaisia hyvänsä!
Eli kenelle siellä niitä henkseleitä oikein voi edes paukutella? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
flatazat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:34 Viestin aihe: |
|
|
Koe joka on tarkoitettu että ammutaan tuelta 4lks,niin nämä elvis presliit tulee ja ampuu pystystä. Mitäs muuta se on jossei elvistelyä? Voi jeesuksen jeesus taas kun saa hävetä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:36 Viestin aihe: |
|
|
Jaa, olenko sitten käsittänyt väärin kun olen luullut että sen SAA ampua tuelta? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
flatazat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Kuten sanoin,on tarkoitettu ammuttavaksi tuelta. Johan viturallaan olevalla kiikarilla osuu tähän 20cm rinkiinkin kun oikeaan suuntaan nykäisee..toki tekijämiehet erikseen..ja niitähän myös tällä foorumilla riittää  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:43 Viestin aihe: |
|
|
No itse en tässä metsästyshommassa ole vielä edes kunnollinen aloittelija. Ampuminen sitten vähän tutumpaa.
Mutta tuosta häpeämisestä. Miksi sinua mun puolesta hävettää? Tietääkseni emme edes tunne toisiamme... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
flatazat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:44 Viestin aihe: |
|
|
Lähinnä hävettää tuo elvistely..minäpäs ammunkin pystystä neljä laakia 20cm rinkiin...waude. Itsehän ammun tuelta tämän saman waude! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:54 Viestin aihe: |
|
|
Jaa no jos tuo on mielestäsi elvistelyä niin sittenhän me vaan ollaan eri mieltä asiasta. Omasta mielestäni se ei ollut elvistelyä. Toteamus vaan tapahtuneesta.
Oma tarkoitukseni oli lähinnä kritisoida kokeen valvojan täysin turhaa ja siihen tilanteeseen kuulumatonta kuittailua. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
flatazat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 15:01 Viestin aihe: |
|
|
Toki.Siitä vain jos mieli tekee ampukoon pystystä,kertaalleen olen itsekkin moista kokeillut. Omaan silmään vaan näytti aika pahasti siltä,että ''mutta minä ammun pystystä kokeen läpi''.
Joo,keis klousseddi taas vaihteeksi...  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 15:11 Viestin aihe: |
|
|
En ole sen jälkeen sitä pystystä ampunut enkä taida ampuakkaan ellei jotain järkevää syytä löydy. Joten jep. Suljetaan ja siirrtytään jatkamaan aihetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 15:43 Viestin aihe: |
|
|
 _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 25.07.2011 15:56 Viestin aihe: |
|
|
Se on niin, jos pystyy karhukokeen ampumaan varmasti pystystä, aina kannattaa tehdä se niin.
Siel on senverran yleisöä seuraamas, ne kyl panee sen merkille kuka mitenkin ampuu ja juttu kulkee.
Ei se mitään Elvistelyä ole, pikkanen näyte siittä, miten ammutaan kun homma osataan.
Nettijussi  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Murhapuro Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 16:02 Viestin aihe: |
|
|
eikä mielestäni ole mitään elvistelyä ampua pystystä vaan hieno homma. pitäishän perushyvän ampujan muutenkin laittaa 4 kertaa "kasirinkiin" pystystä mielestäni... _________________ Muistakaa aina ettei Roomaakaan poltettu päivässä! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Finnbatt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 16:34 Viestin aihe: |
|
|
No ainakin siellä missä itse sen ammuin on ihan seinä näköesteenä että kyllä sen näki vain ja ainoastaan se valvoja... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|