Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Pullovero |
Tykkään veroista ja maksan tietysti. |
|
6% |
[ 2 ] |
En tämänjälkeen palauta edes omiakaan pulloja/tölkkejä. |
|
6% |
[ 2 ] |
Helle on pehmittänyt verohallinnon totaalisesti. |
|
87% |
[ 27 ] |
|
Ääniä yhteensä : 31 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 23.07.2011 01:38 Viestin aihe: |
|
|
Vilperi kirjoitti: | Sarvis: tuolla asenteella kaupungit ovatkin kuin kaatopaikkoja!!!
Jos jokainen pistäis sen karkkipaperinsa tai hampurilaiskääreensä taskuun seuraavalle roskikselle asti, niin eipä paljoa tulisi valituksia puhtaanapitolaitoksien taholta!
Tuo "roska päivässä" kampanjan olis suonut jatkuvan; en mäkään kaikkien roskia kerää vaikka jonkun verran niitä roskiksiin laitankin kulkiessani.
Se "sivistystaso" on jotenkin nuorisolta unohtunut verrattuna siihen aikaan kun itse nöösipoikana stadissa asuin.
Vielä kun olin tsilarin kakara, niin niitä roskia joutu keräämään sen taloytiön alueelta missä asuttiin!! Kait siitä hommasta jotain sitten oppi!! |
Nyt.. puhuinko itse kieroja vai johdatteliko vilipurtti mun jutut tuosta hakoteille!
Roskat on roskia. Rahanarvoiset hylsyt ja tyhjät pullot eivät ole roskia, vaikka tuossa totesinkin että jos roska siivoaa itsensä.
Roskat on silti täysin eri asia kuin pullot ja hylsyt. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 23.07.2011 01:45 Viestin aihe: |
|
|
Itse johdattelit ja mä sain sopivan aasinsillan!
Silloin kun pulloaikaa vielä enemmälti elettiin, niin voit arvata kuinka veetutti kun koiruus tassunsa sai auki jonkun idiootin rikkoman pullon takia!!
Siinä mielessä hyvä että lasipullot on vähitellen jäämästä pois muodista, vaikka niihinkin vielä törmää ja varsinkin sirpaleisiin. Ne kun ei maadu koskaan. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|