| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Terppana Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2009 15:22 Viestin aihe: |
|
|
| spollari kirjoitti: | | Olitteko selvinpäin vai jäikö rillit kotiin? |
Sen verran kai täytyy sanoa, että ei se humalan määrä tuntunu taaskaan olevan verrannollinen siihen lintujen näkemiseen ja saaliin määrään . Toki aina jotain lintuja näkyy mutta silti todella huonosti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Matso Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2009 01:22 Viestin aihe: |
|
|
| Viikonloppuna Kurussa , eteläisellä lohkolla . Aamut liikkellä ja havainnot : 6 koppeloa ( 2 tiellä ) , 1 metto , vain 1 teerikana . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 16.06.2011 07:18 Viestin aihe: |
|
|
Sain kausiluvan tuonne Ähtäriin (6620). Lupatiedoissa on jotain ihmeellistä höpinää muutamasta suosta, jotka kuuluu alueeseen. Vilkaisin näitä joskus ristiin kartan kanssa, eivät taida olla virallista kartta-aluetta. Mitenkä näiden kanssa menetellään, vai menetelläänkö mitenkään, senkun paukuttaa menemään?
Onko muita tulijoita ko. alueelle syksyllä? Jos kuuluu syksyllä kauhea kiroaminen ja paikkalin pauke, solen minä ja iso mahani siellä, ampumassa ohikulkevia variksia (mun tuurilla riistalintuja ei näy juur koskaan). _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iksu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2011 05:46 Viestin aihe: |
|
|
| Minä voin lähteä kaveriksi, en tiedä olisiko tuosta labbiksesta enemmän hyötyä vai haittaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|