Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
..Marko.. Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.04.2011 10:54 Viestin aihe: |
|
|
jaksa tosta tappeleen ruveta.. _________________ WTF!!?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2011 21:28 Viestin aihe: |
|
|
Jani Mäkinen kirjoitti: | marko koirat mitkä pelaa..et ei tarvi sun jälkiä paikkailla...siat juoksee...joillai otetaaaaaaaa. |
Jos kommentit pesällä on ollu kuvattaesa samaa luokkaa, niin tosi "kivaa" mainosta tulossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
"Taavi" Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.04.2011 11:26 Viestin aihe: |
|
|
Paatti kirjoitti: | Jani Mäkinen kirjoitti: | marko koirat mitkä pelaa..et ei tarvi sun jälkiä paikkailla...siat juoksee...joillai otetaaaaaaaa. |
Jos kommentit pesällä on ollu kuvattaesa samaa luokkaa, niin tosi "kivaa" mainosta tulossa. |
Onko tietoo, milloin tuo ohjelma tulee ulos |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Alces Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 686 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 04.04.2011 13:53 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa tuo seuraava jakso käsitellä asiaa. Saas nähdä mitä tuleman pitää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Farrier Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 14:00 Viestin aihe: |
|
|
Jim: Eräkuksa
Perjantai 08.04.2011 klo 18:30-19:00 (30min)
Eräkuksassa tehdään arvokasta riistanhoitotyötä pienpetojahdin muodossa, Forssan seudulla. Tulostakin syntyy. Kalastuselämyksen tarjoaa puolestaan Savonlinnan seudulla Puruvesi-jään alta löytyy saalis joka valmistetaan aitosavolaiseen tapaan. Niko Kivelän pilkkikausi jatkuu Stadin vesillä. Kotimainen ohjelma. 3. tuotantokausi. (24') |
|
Takaisin alkuun |
|
|
össi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 17:32 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan metsästys osion juontaja puku päällä ja kravaatti kaulassa koloilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juunas Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Halvempi kai se olis perus dressmanninnin puku !&%¤#/pilata sielä luolilla mitä ne Beretan kalvopuvut _________________ Ei se ota jos ei annakkaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lonely Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 20:21 Viestin aihe: |
|
|
Ei o pukua päällä visiin kellään tässä jaksossa, olin nimittäin itse mukana myös ...täytyy kyllä myöntää että on se mäkisen patteri kova peli. vähän reilu viikko sitte sika oli hengetön kun se koira otettiin lävestä ylös.Oli sitä vähä pistoolilla kolhastu eka mutta ihan oli voimissaan vielä ennen ku koira sen niputti henkiltä. _________________ Jos ohi tähtää niin ohi menee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Alces Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 20:28 Viestin aihe: |
|
|
Lonely Hunter kirjoitti: | Ei o pukua päällä visiin kellään tässä jaksossa, olin nimittäin itse mukana myös ...täytyy kyllä myöntää että on se mäkisen patteri kova peli. vähän reilu viikko sitte sika oli hengetön kun se koira otettiin lävestä ylös.Oli sitä vähä pistoolilla kolhastu eka mutta ihan oli voimissaan vielä ennen ku koira sen niputti henkiltä. |
Just
Ja varmaan saman ois tehny vaikka ei ois ammuttukkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lonely Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 20:41 Viestin aihe: |
|
|
siihen en ota kantaa eikä kannata sunka ottaa ku et ollu paikalla. paikalla oli myös eräs 3 henkilö. en tiä miten teillä päin on tapana mutta me ollaan otettu aina haavakot talteen maanpäältä sekä maanalta!! _________________ Jos ohi tähtää niin ohi menee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
HuSa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.04.2011 21:37 Viestin aihe: |
|
|
Lonely Hunter kirjoitti: | Ei o pukua päällä visiin kellään tässä jaksossa, olin nimittäin itse mukana myös ...täytyy kyllä myöntää että on se mäkisen patteri kova peli. vähän reilu viikko sitte sika oli hengetön kun se koira otettiin lävestä ylös.Oli sitä vähä pistoolilla kolhastu eka mutta ihan oli voimissaan vielä ennen ku koira sen niputti henkiltä. |
Ymmärsinkö oikein, että veitte kovan nippukoiran tv esiintymiseen? Taitaa olla luolametsästys kohta kiellettyjen huvien kirjoissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Alces Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 22:16 Viestin aihe: |
|
|
Lonely Hunter kirjoitti: | siihen en ota kantaa eikä kannata sunka ottaa ku et ollu paikalla. paikalla oli myös eräs 3 henkilö. en tiä miten teillä päin on tapana mutta me ollaan otettu aina haavakot talteen maanpäältä sekä maanalta!! | Tottakai elukat otetaan talteen on haavoittunut tai ei mutta tuo että koira tappoi mäyrän niin saa jättää ihan omaan arvoonsa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jrussel Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 22:24 Viestin aihe: |
|
|
teki mieli sanoa jottain,mutta on sama ku lessuille puhus _________________ en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2011 23:14 Viestin aihe: |
|
|
pyyhkäses välillä enimpiä vaahtoja pois suunpielistä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jani Mäkinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.04.2011 08:24 Viestin aihe: m |
|
|
näin vaan kävi et sian tappoi.yks jo puhuu luolajahdin lopettamisesta kyl ihan tiedos on mitä telkus voi näyttää jos kohta 20v on tehnyt luolahommaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|