Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
korpiukko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 09:44 Viestin aihe: onko kokemusta:meindl dovre |
|
|
ostin tuollaiset kengät.onko kenelläkään omkohtaista käyttö kokemusta? kaipailen niin hyviä kuin huonoja puolia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hanzzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 10:35 Viestin aihe: |
|
|
Ekat vaelluskengät mulla. Ei valittamista, tosin pohja meni parin viikon huippuvuorten keikan aikana aika rososeksi. Mutta siinä maastossa ei ihme. Ei koskaan ole rakkoja tullut, joten passaa mun jalkaan. Oon rasvaillu Meindelin rasvalla kohtuu usein. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 05.01.2011 12:21 Viestin aihe: |
|
|
Miksi näitä kokemuksia kysytään lähes aina vasta oston jälkeen _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 12:26 Viestin aihe: |
|
|
Tuota samaa minäkin olen ihmetellyt... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 12:52 Viestin aihe: |
|
|
Epäilys että tulikohan ostettua p@skaa, tai halu keskustella uudesta hankinnastaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 05.01.2011 13:16 Viestin aihe: |
|
|
Wikke kirjoitti: | Epäilys että tulikohan ostettua p@skaa, tai halu keskustella uudesta hankinnastaan |
Epäilen itse, että perisuomalaiseen tapaan halutaan epäsuora vahvistus että "joo, olet ostanut halvalla hyvää", mutta ei suoraan kysytä. Se on kuitenkin myöhästä parkua kun on !&%¤# housussa, sano. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 17:46 Viestin aihe: |
|
|
Sen enempää noteeraamatta kysyjän motiiveja kysymyksen esittämiseen, sanon että puolentoistavuoden kokemus ko. kengistä on varsin positiivinen. Talvikäytössä ehkä turhan kylmät mutta eipä ole jalat vielä paleltuneet. Vettä pitää siinä missä kumisaapas. Tavallista mehiläisvahaa olen käyttänyt hoitoon. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 19:50 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä on hyvät kengät. Toistaiseksi parhaat vaelluskengät, mitä minun käytössä on ollut. Lestin leveys oli minun jalalle paras. Eikä talviliikunnassa ole tullut noissa kylmäkään, kun jalassa on Bridgedalen Linerit ja Trekkerit.
Ehkäpä ikävin puoli on ne yli kahden metrin narut. Niitä on pimeässä tympeä laitella päälle - joskus ajelen aamulennolle autoiluun paremmin sopivilla kengillä ja puen varsikengät vasta pelipaikalla päälle. _________________ http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hannes Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 22:00 Viestin aihe: |
|
|
Samoin erittäin hyviä kokemuksia kaikin puolin, useamman vuoden ajalta. Lapin maastoissa outamailta, jänkiltä, tuntureilta...
Edelleen pelittävät, mutta seuraajiksi ostin ihan eri ideologian kengät, Lundhags Syncro High:it, joista myös erittäin positiiviset yhden syksyn kokemukset. Kuten myös maahantuojan ja tehtaan palvelusta sopivuusongelmissa; ne selätettiin vaivaa säästämättä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|