Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pekkis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.10.2015 07:18 Viestin aihe: Xcover3 |
|
|
Onko väellä kokemusta Xcover 3:sta? Itte suunnittelin semmoista koiratutkakäyttöön. Hupipuhelin on erikseen eli tuo olis ihan pelkästään tutkakäytössä.
Miten on toiminut, akunkesto, jne? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.10.2015 08:47 Viestin aihe: |
|
|
Akku kestää pienellä räpläilyllä yli 2 päivää.. koiraa ei siedä täyttä päivää kyllä tutkata. Muuten omasta mielestä ihan ok luuri. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jari2 Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 1284 Paikkakunta: pohjois-häme
|
Lähetetty: 23.10.2015 08:57 Viestin aihe: |
|
|
Akun kestoon Androideissa auttaa muuten Avast battery saver- ohjelma, mulla yli tuplaantui kesto xcover2:ssa. Katsoo vaan virransäästöohjelman asetuksista että internet on jatkuvasti "on"-asennossa, niin ei katko mobiilidataa. _________________ Tottelevaisuus on metsästysinnon puutetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.10.2015 20:49 Viestin aihe: |
|
|
Oli hetken x3 mutta onneksi putosi ja hajosi näyttö. Noita ensimmäisiä mitä tuli kauppaan, sammuili itekseen taskuun, väliin jumissa että piti akku ottaa irti, välillä näyttö sehlasi itekseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
terva Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.10.2015 10:13 Viestin aihe: Re: Xcover3 |
|
|
pekkis kirjoitti: | Onko väellä kokemusta Xcover 3:sta? Itte suunnittelin semmoista koiratutkakäyttöön. Hupipuhelin on erikseen eli tuo olis ihan pelkästään tutkakäytössä.
Miten on toiminut, akunkesto, jne? |
Olen käyttänyt viikon verran nimenomaan tutkapuhelimena ja olen tyytyväinen. Akun kesto vähintäänkin riittävä, jos omaa paikkaa ei pidä päällä koko päivää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TolkullinenMuheltaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Mar 2009 Viestejä: 969 Paikkakunta: P-pohjanmaan
|
Lähetetty: 27.10.2015 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Ihan ok peruspuhelin jos ei oteta antennin heikkoutta huomioon. Pari viikkoo sitten yritin tutkailla koiria autosta käsi ulkona kun oli huonosti kenttiä minun luurissa. Kuskin paikalla kaveri luki vajaan satasen Sonylla iltasanomia sujuvasti.....niin ja tietty molemmilla sama palvelun tarjoaja.
Useita vastaavia tilanteita tullut vastaan eli Xcover3:sta loppunut kuuluvuus ensimmäisenä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|