OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

"Etäkoettavat" loukut
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
wildgame
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 968
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.03.2005 19:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei aivan etäkoettava... Mutta itse käyttänyt aina loukuissa jotain vastaavaa... Loukku laukeaa--> luukusta lähtee naru joka vetäisee esiin esim. punaisen muovipussin tai jotain muuta mukavaa, pikkuhousut jne.. Ja jos valkoiset pikkarit niin "japaninlippu" näkyy pitkälle Laughing Laughing Laughing
_________________
Respect the Game....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HC HUNTER
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Mar 2004
Viestejä: 37

LähetäLähetetty: 28.09.2005 10:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse käyn tällä hetkellä elektroniikka-asentajan tutkintoa toista vuotta ja entiset 3:set tekivät sulautetuilla järjestelmillä systeemin kahvinkeittimeen jolla sai keittimen päälle soittaessa puhelimeen joka oli kytketty keittimeen...kai tuollaisen pystyisi jos vaan osaisi Embarassed
_________________
Suurin hurma ei ole tappamisessa,vaan tappamatta jättämisessä-peace man- ja !&%¤#,tulta munille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kelijauttelija
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Elo 2004
Viestejä: 43

LähetäLähetetty: 10.11.2005 19:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni on minkinloukut siten, että tieltä voi kattomalla todeta onko otus sisällä. Olen laittanut keinulautaloukkuun verkon päällypuolelle, ja keveän irtolaudan päälle suojaksi. Minkin mentyä loukkuun alkaa niin kova pöminä, että lauta putoaa päältä pois ja kokijan on helppo todeta loukun lauenneen. Ja kun on tuo verkko päällypuolella, niin hävityskin on helppoa. Ei tartte tiirata loukun päästä, vaan voi ampua ylhäältä käsin.Muuten, supiloukussa mulla on suuluukku tehty keltasesta maatilavanerista. Sen pystyy kans kokemaan jo kaukaa, kun näkee, että keltanen läppä on pudonnut alas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com