Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
J.K Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Tou 2006 Viestejä: 272 Paikkakunta: KP
|
Lähetetty: 15.10.2011 17:36 Viestin aihe: Land Rover Freelander |
|
|
Tuli inttoa metsässä, on Freelanderissa alennuslaatikkoa? _________________ Kertalaakiyhdistys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10303 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 15.10.2011 18:34 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo löydetty ainakaan kaverin 1. mallin Freelanderista. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
J.K Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Tou 2006 Viestejä: 272 Paikkakunta: KP
|
Lähetetty: 15.10.2011 18:47 Viestin aihe: |
|
|
Ristiriitaista tietoa oli tuosta, itse kyllä epäilin ettei olisi.
Eli ei ainakaan 1.mallissa.
Kiitti. _________________ Kertalaakiyhdistys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6956
|
Lähetetty: 15.10.2011 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Eipä ollut omassa freelanderissa. Eikä pitäisi olla muissakaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A-Boltti Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Tou 2011 Viestejä: 544 Paikkakunta: Suomineidon käsivarsi
|
Lähetetty: 15.10.2011 22:43 Viestin aihe: |
|
|
Eipä tunnu olevan, mutta eipä ole paljon muutakaan. Paitsi pieniä ja v*ttumaisia vikoja ... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6956
|
Lähetetty: 15.10.2011 23:12 Viestin aihe: |
|
|
Muuten oli ihan toimiva kampe, mutta kone hajosi 140 tuhannen kilsan kohdalla. En tiiä onko diisseli versiot lujempia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A-Boltti Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Tou 2011 Viestejä: 544 Paikkakunta: Suomineidon käsivarsi
|
Lähetetty: 15.10.2011 23:20 Viestin aihe: |
|
|
iivariiso kirjoitti: | Muuten oli ihan toimiva kampe, mutta kone hajosi 140 tuhannen kilsan kohdalla. En tiiä onko diisseli versiot lujempia. |
Kuulemma oli 1,8 bensakoneiden tyyppivika tuo, että jokin siellä kosahtaa ja lujaa. On tullut tehtaalle aika kalliiksi...
Omassa yksilössäni on kone vaihdettu 105000 kilometrin hujakoilla. Nyt siinä ei sitten olekaan kuin noita "pikkuvikoja". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Forest Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Jou 2009 Viestejä: 172 Paikkakunta: Ylöjärvi
|
Lähetetty: 16.10.2011 18:39 Viestin aihe: |
|
|
Jos et ole jo ostanut niin älä osta ellet nyt ihan vuoden pari vanhaa havittele. Aikoinaan edes merkkiliike ei varsinkaan noita bensakoneellisia vaihdossa oikein ottanut vastaan. Tai otti,mutta hyvitykset oli reaaliarvosta puolet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
J.K Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Tou 2006 Viestejä: 272 Paikkakunta: KP
|
Lähetetty: 16.10.2011 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Pitäs siirtyä yhden auton taktiikkaan nykyisen farkku+vitara systeemistä.
Eli katsastelen sellaista maasturia jolla viitsis ajella myös pidempää matkaa, kuitenkin myös lumella ja hietikolla pitäisi päästä, ei kuitenkaan mikään off road vehje ole tarpeen.
Speksit siitä mitä haen.
- Diesel
- Paino max 2000kg
- Kaksi koiraa pitäs mahtua takapoksiin
- Alennusvaihde, lumella kuitenkin tarpeen
- Ajettava tielläkin
- Kulutuskin saisi olla kohtuulinen
Saahan näistä haaveilla _________________ Kertalaakiyhdistys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Lok 2006 Viestejä: 3171 Paikkakunta: SS
|
Lähetetty: 16.10.2011 22:09 Viestin aihe: |
|
|
Double Cap Hilux/Navara/Ranger pakuna ja lavalle vielä kova kuomu. _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
J.K Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Tou 2006 Viestejä: 272 Paikkakunta: KP
|
Lähetetty: 16.10.2011 22:27 Viestin aihe: |
|
|
Jyräys kirjoitti: | Double Cap Hilux/Navara/Ranger pakuna ja lavalle vielä kova kuomu. |
Niin jäi se vielä pois että ihmisiä pitäs mahtua enemmän kuin kaksi. _________________ Kertalaakiyhdistys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pjtk Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Maa 2004 Viestejä: 199 Paikkakunta: pirkanmaa
|
Lähetetty: 16.10.2011 22:33 Viestin aihe: |
|
|
A-Boltti kirjoitti: | iivariiso kirjoitti: | Muuten oli ihan toimiva kampe, mutta kone hajosi 140 tuhannen kilsan kohdalla. En tiiä onko diisseli versiot lujempia. |
Kuulemma oli 1,8 bensakoneiden tyyppivika tuo, että jokin siellä kosahtaa ja lujaa. On tullut tehtaalle aika kalliiksi...
Omassa yksilössäni on kone vaihdettu 105000 kilometrin hujakoilla. Nyt siinä ei sitten olekaan kuin noita "pikkuvikoja". |
Tuo ykkös sukupolven 1.8 bensa Friikun kone on BMWn tekele. Muoviset kannen ohjuritapit ei kestäneet ja siittä konerikot. Jos koneessa ei totaalituhoa, niin sit tappeja on vaihdettu teräksisiin. Eläköön markkinatalous ja kannnattavuus laskelmat.
Kiisseli koneet on parempia bensakoneet. Uudemmissa Friikuissa ei ole enään tuota samaa bimmerin 1.8 konetta.
Friikuissa ei ole alennusvaihteistoa. Ainostaan viskolukollinen jakolaatikko joka myös ajan kanssa tuppaa vikaantuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Lok 2006 Viestejä: 3171 Paikkakunta: SS
|
Lähetetty: 16.10.2011 22:38 Viestin aihe: |
|
|
J.K kirjoitti: | Jyräys kirjoitti: | Double Cap Hilux/Navara/Ranger pakuna ja lavalle vielä kova kuomu. |
Niin jäi se vielä pois että ihmisiä pitäs mahtua enemmän kuin kaksi. |
Land Cruiser, Discovery II tai III, Pajero, yms.
Lompakkon mukaan sitten vuosimallit _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|