OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Perussuomalaiset on nyt suosituin puolue
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 343, 344, 345  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Reverend Cleophus James
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Elo 2011
Viestejä: 10
Paikkakunta: Dixie

LähetäLähetetty: 17.09.2011 18:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jartsu kirjoitti:
.

Erottiinko sun takii kirkosta.


Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.(Psalmit 31:19)

Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. (II Moos 20:4)

Älä levitä valheellista huhua, äläkä anna apuasi syylliselle rupeamalla vääräksi todistajaksi (II Moos 23:1)

Älköön kärsimyksen polte houkutelko sinua pilkkaamaan, älköönkä lunastusmaksun suuruus viekö sinua harhaan. (Job 36:9)

Niin, ihan kuin et tietäisi mitä N-kortti tarkoittaa.

Ja Daavid tuli Saulin luo ja rupesi palvelemaan häntä; ja hän tuli hänelle hyvin rakkaaksi ja pääsi hänen aseenkantajakseen.
Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä".
Niin usein kuin Jumalan lähettämä henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä (I Samuel 16:21-23)

Tekeekö SUURI mikrofoni sanoman uskotavammaksi kuin Herran pyhä sana?

[/b]
_________________
Praise God!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
outomies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Elo 2011
Viestejä: 304

LähetäLähetetty: 17.09.2011 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taas uusi soinilainen jakaa ilosanomaa.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suolapatsas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Jou 2010
Viestejä: 548
Paikkakunta: Suolakaivos

LähetäLähetetty: 17.09.2011 20:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Reverend Cleophus James kirjoitti:
Jartsu kirjoitti:
.

Erottiinko sun takii kirkosta.


Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.(Psalmit 31:19)

Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. (II Moos 20:4)

Älä levitä valheellista huhua, äläkä anna apuasi syylliselle rupeamalla vääräksi todistajaksi (II Moos 23:1)

Älköön kärsimyksen polte houkutelko sinua pilkkaamaan, älköönkä lunastusmaksun suuruus viekö sinua harhaan. (Job 36:9)

Niin, ihan kuin et tietäisi mitä N-kortti tarkoittaa.

Ja Daavid tuli Saulin luo ja rupesi palvelemaan häntä; ja hän tuli hänelle hyvin rakkaaksi ja pääsi hänen aseenkantajakseen.
Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä".
Niin usein kuin Jumalan lähettämä henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä (I Samuel 16:21-23)

Tekeekö SUURI mikrofoni sanoman uskotavammaksi kuin Herran pyhä sana?

[/b]


Pastori on juuri löytänyt asian ytimen tästä Patsaalta iso +
Cool
_________________
Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tupella
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tou 2007
Viestejä: 5313

LähetäLähetetty: 17.09.2011 21:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilosanomia tässä jo tarvitaankin.
Odotellessa voitaisiin alkaa lyömään pientä vetoa siitä, alkavatko Euroopan pankit palaa ja panssarit myllätä kaduilla ennen kuin tämän talven ensilumi putöaa. On jo hilkulla sen demokratian kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13025

LähetäLähetetty: 17.09.2011 22:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

outomies kirjoitti:
Taas uusi soinilainen jakaa ilosanomaa.....


Korjatkaa jos olen ymmärtäny väärin mutta Eikös Kristillisdemokraatit (KD) ole pyrkineet monopolisoimaan uskontoon liittyvät näkökulmat politiikassa? Soinilaiset ovat käsittääkseni maanläheisempiä ja korkeintaan vanhatestamentillisia mm. rikollisiin suhtautumisessaan. Ei mitään SDP-ymmärrystä vaan "sillmä silmästä kaksi parhaasta" -asenteella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13025

LähetäLähetetty: 17.09.2011 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sellainen tarkentava kysymys että onko mikrofonin jumalankuvakseen ottaneet Suolapatsas & Reverend tuomittu suoraan helvettiin vai pelastaako demla-vetoinen KHO heidät sosiaalidemokraattien taivaaseen P-Koreaan? Minulle käy kyllä kumpikin vaihtoehto heidän kohdallaan.Kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä kumpaan osoitteeseen päätyvät.

Onko muuten vapaa-ajalla tehty subversiivisten voimien provosointi ylityökorvattavaa työtä vai jääkö se virkamiehen eläkkeen määräytymisperusteiden ulkopuolelle?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13025

LähetäLähetetty: 17.09.2011 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tupella kirjoitti:
Ilosanomia tässä jo tarvitaankin.
Odotellessa voitaisiin alkaa lyömään pientä vetoa siitä, alkavatko Euroopan pankit palaa ja panssarit myllätä kaduilla ennen kuin tämän talven ensilumi putöaa. On jo hilkulla sen demokratian kanssa.


Demokratia? EUssa? Ota yhteys hoitavaan lääkäriisi ja pyydä tarkistamaan lääkityksesi ensitilassa. Siinä on jotain pielessä koska et ole sisäistänyt Perustuslain muutosesitystä siten kuin se on tarkoitettu.

Suomen kansan tehtävä on maksaa EUn rötvävaltioiden velat tai Suomi potkitaan EUsta pihalle ja annetaan Venäjän liittää Suomen autonominen tasavalta takaisin itseensä. Mikä oli 1911 voimassa pätee myös 2011.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suolapatsas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Jou 2010
Viestejä: 548
Paikkakunta: Suolakaivos

LähetäLähetetty: 18.09.2011 06:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solifer kirjoitti:
Sellainen tarkentava kysymys että onko mikrofonin jumalankuvakseen ottaneet Suolapatsas & Reverend tuomittu suoraan helvettiin vai pelastaako demla-vetoinen KHO heidät sosiaalidemokraattien taivaaseen P-Koreaan? Minulle käy kyllä kumpikin vaihtoehto heidän kohdallaan.Kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä kumpaan osoitteeseen päätyvät.

Onko muuten vapaa-ajalla tehty subversiivisten voimien provosointi ylityökorvattavaa työtä vai jääkö se virkamiehen eläkkeen määräytymisperusteiden ulkopuolelle?


Patsas on valinnut mikin ikonikseen koska mikrofoni on ase suorastaan sanan säilä ja mitä isompi sen parempi koska isossa on enemmän valtaa ja voimaa ja sen asevaikutus on tehokkaampi. 8D
_________________
Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Reverend Cleophus James
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Elo 2011
Viestejä: 10
Paikkakunta: Dixie

LähetäLähetetty: 18.09.2011 09:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri" (1. Moos 1)

Minä sanon Jumalalle: 'Älä tuomitse minua syylliseksi; ilmaise minulle, miksi vaadit minua tilille (Job 10:2)

Onko sinulla hyötyä siitä, että teet väkivaltaa, että oman käsialasi hylkäät, mutta valaiset jumalattomain neuvoa? Ovatko sinun päiväsi niinkuin ihmisen päivät, ovatko vuotesi niinkuin miehen vuodet, koska etsit vääryyttä minusta ja tutkit minun syntiäni, vaikka tiedät, etten ole syyllinen ja ettei ole ketään, joka sinun käsistäsi auttaa?(Job 10: 5-7)

Sillä Herra on korkea, mutta katsoo alhaiseen, ja hän tuntee ylpeän kaukaa, Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä, niin sinä virvoitat minut. Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan, ja sinun oikea kätesi auttaa minua. Herra vie minun asiani päätökseen. Herra, sinun armosi pysyy iankaikkisesti; älä jätä kesken kättesi työtä (Psalmit 138: 5-8)

Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen (Johannes 17:12)

Silloin hän sanoi heille: "Herra on todistaja teitä vastaan, ja hänen voideltunsa on todistaja tänä päivänä, että te ette ole löytäneet mitään minun kädestäni". He vastasivat: "Hän on todistaja". (1 Samuel 12:5)
_________________
Praise God!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Tupella
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tou 2007
Viestejä: 5313

LähetäLähetetty: 18.09.2011 10:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solikka, meitä lääkärit ei enää hoivaa eikä veriset julmuritkaan, vielä, mutta kenties hyvinkin pian.
Esitit yhden niistä pointeista, jonka takia tämän d-jutun kanssa on hieman hilkulla. Eikä trendi suinkaan ole lupaava.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pekusti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Syy 2008
Viestejä: 1334

LähetäLähetetty: 18.09.2011 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:

Halla-Ahon toimista (kirjoituksista) media ja toiset puolueet nostavat takuulla aina äläkkää, kun on mahdollista

Se kanssa on mielenkiintoista nähdä, että kun media ja muut puolueet haluavat Halla-ahosta salonkikelpoista, niin he eivät huomaa sitä, että jos Halla-aho alkaa käyttäytyä ja kahlitsee sanan säilän, niin muille ei jää muuta mahdollisuutta alkaa puuttumaan Halla-ahon tekemisiin vasta-argumenteillä, mihin he eivät välttämättä ole valmistautueet. On helppoa syyttää rasistiksi ym. ilman, että pysyy itse asiassa.

Itse pidin Halla-ahon ulostuloa täysin järjettömänä, enkä käsittänyt miksi hän kirjoitti niin kuin kirjoitti. Minulle aukesi aika myöhään se pointti mitä hän tarkoitti ja ymmärrän nyt siinä olevan totuuden siemen. Silti se ei poista sitä, että kirjoitus oli todella ajattelematon, viitaten Kreikan historiaan. Alla erinomainen kirjoitus aiheesta.

Kun näitä kriittisiä persu-kirjoituksia, missä varsinkin hesari on kunnostautunut, ilmestyy melkein päivittäin ja niiden tarkoitus on aika läpinäkyvä, niin omalta kohdallani (ja monen muun kohdalla kenen kanssa olen jutellut) ne kääntyvät itseään vastaan. Itse en ole fanaattinen persulainen tai puolueen jäsen. Persuja kyllä äänestin, mutta enemmänkin protestina muille puolueille, mutta tämä jatkuva mustamaalaaminen lehdistön ja muka tieteen nimissä ilman asiasisältöä, sementoi minut entistä enemmän pysymään persujen äänestäjänä myös jatkossa. Valitettavalla tavalla lehdistön puoluesidonnaisuus tulee esiin. Voisi jopa päätellä, että persujen voitto oli myös vapaan ja riippumattoman tiedonvälityksen voitto.

Lehdistön yms. tulisi toimia niin kuin demokratiassa on tapana, eli ottaa demokraattisilla vaaleilla valittu puolue mukaan keskusteluun ja kyseinalaistamaan heidän toimintansa asialinjalla. Nyt sitä ei ole tehty, vaan keskitytty henkilöihin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091714400490_uu.shtml
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Reverend Cleophus James
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Elo 2011
Viestejä: 10
Paikkakunta: Dixie

LähetäLähetetty: 18.09.2011 21:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solifer kirjoitti:
Sellainen tarkentava kysymys että onko mikrofonin jumalankuvakseen ottaneet Suolapatsas & Reverend tuomittu suoraan helvettiin vai pelastaako demla-vetoinen KHO heidät sosiaalidemokraattien taivaaseen P-Koreaan? Minulle käy kyllä kumpikin vaihtoehto heidän kohdallaan.Kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä kumpaan osoitteeseen päätyvät.

Onko muuten vapaa-ajalla tehty subversiivisten voimien provosointi ylityökorvattavaa työtä vai jääkö se virkamiehen eläkkeen määräytymisperusteiden ulkopuolelle?


Komenttisi on rienaava ja ilmeisesti sellaiseksi tarkoitettukin.

Mutta analyysini: Kysyt ilmeisesti mielipidettä muilta lukijoita. Vastauksen lähtökohtana tulee tietysti olla vastaajan eksistentialistinen ihmiskäsitys ihmisen vapaasta tahdosta eli joutuuko tekojensa takia kuoleman jälkeen helvettiin vai taivaaseen. Kun kysyt näin oletan, että myös sinä olet eksistentialisti. Se, edustatko Kierkegaartilaista uskon ritaria vai Nietzcheläistä yli-ihmistä tai jotain muuta, ei ole keskeistä tai merkityksellistä tässä asiassa.

Keskeistä on se, että asetat itse ennalta antamasi vaihtoehdon, helvetti (ilmeisesti raamatullinen käsitys) ja taivas, joka on Pohjois-Koreassa (ilmeisesti median luoma käsitys ja rohkenen epäillä, ettet itse ole käynyt tutustumassa tilanteeseen). Perinteisenä raamatullisena tulkintana tämä kysymyksen asettelusi lienee järjetöntä, koska se viittaa siihen, että sosialidemokraatit pitäisivät Pohjois-Koreaa helvetin vastakohtana. Tällaista raamatun tulkintaa et ilmeisesti pysty osoittamaan.

Rienaavaa on myös se, että demla-vetoinen KHO olisi se taho, joka olisi toimijana tässä asiassa. Tämänkään tueksi et todennäköisesti löydä yhtään todistetta. Lisäksi KHO:n toimivaltaan ei kuulu, ainakaan valtiosäännön mukaan, kuolleen ihmisen iänkalkkisen sijoituspaikan määrääminen.

Rienaavinta kysymyksessäsi on se, että kerrot kuolemani ja loppusijoituspaikkani kiinnostavan sinua lähinnä akateemisessa mielessä. Miten minun kuolemani ja se, joudunko helvettiin vai taivaaseen Pohjois-Koreaan liittyy akateemiseen kiinnostukseesi? Tämäkin osa kysymyksestäsi on hyvin merkillinen, ellei absurdi, koska varmaan ymmärrät, että et koskaan tule saamaan siihen varmaa vastausta. Varmaa vain on se, että minä kuolen, sinä kuolet ja kaikki näitä rivejä lukevat kerran kuolevat. Se mitä sen jälkeen tapahtuu, se jää meille jokaiselle arvoitukseksi. Ja se on uskon asia, ei akateemisen kiinnostuksen kohde. Me kun emme tiedä päivää emmekä hetkeä. Kuten Matteuksen evankeliumin 24 luvun 4 jakeessa todetaan: Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Kysymyksesi sisältää piilomerkityksen, vaikka sen noin "hauskasti" muotoilitkin ja kaikki sen lukevat ilmeisesti asian huomaavat. Toivot että minä kuolen. Viittaan edellä olevaan väistämättömään, mutta kysyn; miksi toivot kuolemaani? Siksikö, että ajattelen eri tavalla kuin sinä? Siksikö, että olen mielestäni väärässä? Siksikö, että mielestäsi pilkkaan sinun? Vai siksikö, kuten viestisi lopussa annat ymmärtää, että epäilet minun olevan virkamies? Miksi joka kerta, kun edustamasi ajattelutavan kirjoittajilta loppuvat sanat, lyödään V-kortti pöytään? Riittäkö tässä asiassa minun kuolemani vai pitääkö muidenkin toisinajattelijoidenkin kuolla?

Toisen kuoleman julkinen toivominen on tabu. Kuoleman toivominen julkisesti on vakava henkinen hyökkäys toista vastaan. Miksi siis, Solifer, miksi toivot julkisesti kuolemaani? Muuttaako se sinun elämääsi? Helpottaisiko kuolemani oloasi? Mikä painaa mieltä?

Ja vakavasti, onko mielestäsi suhtautumisessasi toisinajatteijoihin ehkä havaittavissa paranoidisia piirteitä?


Ja kaikesta huolimatta, mikki on komea! Se on fetissien fetissi!
_________________
Praise God!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13025

LähetäLähetetty: 18.09.2011 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Reverend Cleophus James kirjoitti:
Solifer kirjoitti:
Sellainen tarkentava kysymys että onko mikrofonin jumalankuvakseen ottaneet Suolapatsas & Reverend tuomittu suoraan helvettiin vai pelastaako demla-vetoinen KHO heidät sosiaalidemokraattien taivaaseen P-Koreaan? Minulle käy kyllä kumpikin vaihtoehto heidän kohdallaan.Kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä kumpaan osoitteeseen päätyvät.


Kysymyksesi sisältää piilomerkityksen, vaikka sen noin "hauskasti" muotoilitkin ja kaikki sen lukevat ilmeisesti asian huomaavat. Toivot että minä kuolen. Viittaan edellä olevaan väistämättömään, mutta kysyn; miksi toivot kuolemaani?


Mikrofonifetisti vastasikin jo omassa tekstissään kuolevansa koska se on väistämätöntä. Minäkin tiesin että tähän saakka noin yleensä ihmiset ovat jossain vaiheessa elämäänsä kuolleet. En toivo sitä vaan totean saman faktan jonka totesit itsekin. Jos pastori suivaannut siitä että mielestäni P-Korea edustaa demareiden taivasta niin en ymmärrä miten uskonmiestä tällaiset maalliset asiat edes liikuttaa. Ja demareidenhan mielestä P-Korea ja DDR ovat parasta mitä on saa olemassa ja haluavat meille Suomeen samaa. Ovat aina halunneet ja haluavat edelleen.

Heille ei riitä että Kreikassa menee huonosti, he haluavat että Suomessa menisi vielä huonommin. Jos menisi hyvin, niin kukaan palkansaaja ei heitä äänestäisi. Siksi heidän intressissään on kurjistaa kansaa ja syyttää siitä kaikkia muita.

Pastorin kannattaisi keskittyä enemmän mikrofoneihin ja jumalaan kuin tällaisiin maallisiin asioihin kuten missä sijaitsee demarien taivas. Pastorinhan pitäisi olla puolueeton kaikkia poliittisiä näkemyksiä kohtaan ml. oikeisto, vasemmisto jne. Jos ei siihen pysty niin ei ole pastori vaan jonkinlainen feikkipastori ja poliittinen agitaattori.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suolapatsas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Jou 2010
Viestejä: 548
Paikkakunta: Suolakaivos

LähetäLähetetty: 19.09.2011 07:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiinan Kansantasavalta on johtotähtemme, tosin sielläkin kyllä kuollaan kuten muuallakin. Kiina tukee esim Pohjois Koreaa jonka tie on vielä kesken. Kiina on myös todennäköisimmin maailman suurin mikrofonivalmistaja joten varsin pienellä investoinnilla siellä jokainen saa äänensä kuuluville suurella mikrofonilla. Mikrofoni saattaa olla fetissi mutta mitä onkaan mikrofonin julkinen esittely Toivon mukaan se Kiinassa on mahdollista Cool
_________________
Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Reverend Cleophus James
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Elo 2011
Viestejä: 10
Paikkakunta: Dixie

LähetäLähetetty: 20.09.2011 00:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solifer kirjoitti:
Reverend Cleophus James kirjoitti:
Solifer kirjoitti:
Sellainen tarkentava kysymys että onko mikrofonin jumalankuvakseen ottaneet Suolapatsas & Reverend tuomittu suoraan helvettiin vai pelastaako demla-vetoinen KHO heidät sosiaalidemokraattien taivaaseen P-Koreaan? Minulle käy kyllä kumpikin vaihtoehto heidän kohdallaan.Kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä kumpaan osoitteeseen päätyvät.


Kysymyksesi sisältää piilomerkityksen, vaikka sen noin "hauskasti" muotoilitkin ja kaikki sen lukevat ilmeisesti asian huomaavat. Toivot että minä kuolen. Viittaan edellä olevaan väistämättömään, mutta kysyn; miksi toivot kuolemaani?


Mikrofonifetisti vastasikin jo omassa tekstissään kuolevansa koska se on väistämätöntä. Minäkin tiesin että tähän saakka noin yleensä ihmiset ovat jossain vaiheessa elämäänsä kuolleet. En toivo sitä vaan totean saman faktan jonka totesit itsekin. Jos pastori suivaannut siitä että mielestäni P-Korea edustaa demareiden taivasta niin en ymmärrä miten uskonmiestä tällaiset maalliset asiat edes liikuttaa. Ja demareidenhan mielestä P-Korea ja DDR ovat parasta mitä on saa olemassa ja haluavat meille Suomeen samaa. Ovat aina halunneet ja haluavat edelleen.

Heille ei riitä että Kreikassa menee huonosti, he haluavat että Suomessa menisi vielä huonommin. Jos menisi hyvin, niin kukaan palkansaaja ei heitä äänestäisi. Siksi heidän intressissään on kurjistaa kansaa ja syyttää siitä kaikkia muita.

Pastorin kannattaisi keskittyä enemmän mikrofoneihin ja jumalaan kuin tällaisiin maallisiin asioihin kuten missä sijaitsee demarien taivas. Pastorinhan pitäisi olla puolueeton kaikkia poliittisiä näkemyksiä kohtaan ml. oikeisto, vasemmisto jne. Jos ei siihen pysty niin ei ole pastori vaan jonkinlainen feikkipastori ja poliittinen agitaattori.


Niin. Ei ehkä kannattaisi vastata tunnekuohun vallassa. Tekstisihän muistuttaa aivan Aku Ankan raivokohtausta. Wink Selvyyden vuoksi, et loukannut minua koska nettiolentoa ei voi loukata. Ihmettelin vain ja mielestäni perustellusti miksi fiktiivisenä nettiolentona käyttäydyt huonosti toista fiktiivistä nettiolentoa kohtaan. En jaksa uskoa, että halusit loukata "ei loukattavaa" nettiolentoa vaan minua sen nettiolennon takana.

Pyrit ilmeisesti tekemään minusta olkinuken, johon voit projisoida ikävät ja ahdistavat tunteesi. Kaikin mokomin, pastorithan ovat sitäkin varten.

Kysyin mielipidettäsi mahdollisestaa paranoidisesta suhtautumisesta. Ja en tehnyt sitä loukatakseni - koska nettiolentoa ei voi loukata - vaan osoittakseni havaintoni ja kiinnittääkseni huomiosi asiaan. Nettiolentoinakin kun me tahtomattamme elämme samalla myös fiktiivisen hahmomme ulkopuolella olevaa todellista elämää. En jaksa uskoa, että kukaan tänne palstalle kymmenen vuotta kirjoittanut pystyy rakentamaan fiktiivisen nettihahmon, joka on täysin poikkeava omasta todellisesta persoonasta. Mutta neuvo, jota voit noudattaa, jos haluat: lue edellinen tekstisi kun nyt olet rauhoittunut ja mieti, onko siinä paranoidiaa vai ei. Sinun ei tietenkään oleteta vastaavan, mutta lue, se kannattaa.

Käytöksesi on minusta huolestuttavaa. Et siedä mitään vastaväitteitä. Raivostut heti kun joku esittää perusteltuja mutta omistasi poikkeavia mielipiteitä. Kiistät toisten tulkinnat. Et halua, että kukaan muu tulkitsee sinua, ajatuksiasi, uskomuksiasi tai sanomisiasi.

Kuten huomaat, täällä on kovin hiljaista ja se on minusta merkki siitä, että muut lukijat ovat vaivautuneita keskustelusta. Uskolliset Tupu, Hupu ja Lupukaan eivät sano mitään, kuten yleensä sanovat.

Onko siis kyseessä vaivautunut hiljaisuus?

Mutta Pax Vobiscum! Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen! (Psalmi 55)

Ja kaikesta huolimatta, mikki on komea! Siitä ei pääse mihinkään! Ja kaikilla meillä on omat fetissimme!
_________________
Praise God!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 343, 344, 345  Seuraava
Sivu 5 Yht. 345

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com