Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
metsästäjä poika Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2009 23:36 Viestin aihe: vuosilupalainen hirvimettälle |
|
|
Olen nyt yhdessä metsästysseurassa vuosilupalaisena, mutta ongelma on se, että en saa metsästää hirvieläimiä koska olen vaan vuosijäsen. Nyt alko vituttamaan sen verran se kun en pääse hirvimettälle että ajattelin jos jossain muussa seurassa pääsisi se vuosilupalainenkin hirviä ja peuroja ampumaan. Tampereella asustelen ja olisi hyvä jos jossain tässä lähistöllä pääsis vuosilupalaiseksi ja MYÖS HIRVI METTÄLLE. Viisaammat vois kertoa omien seurojen käytäntöä ja niitä seuroja Tampereen lähettyvillä jotka ottaa nuorta väkeä vuosilupalaiseksi ja hirviä jahtaamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 03.01.2009 14:03 Viestin aihe: |
|
|
Miksi et ano varsinaista jäsenyyttä? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 03.01.2009 15:16 Viestin aihe: |
|
|
koska meillä ei ole mitään mettää tai mökkiä. Ne pitää olla jotta pääsee varsinaiseksi jäseneksi tai no ei pidä mutta jotain pitää olla millä on ns. kytkettynä siihen kylään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kortto2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2009 15:27 Viestin aihe: |
|
|
Hommaa akka |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sir one Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2009 18:05 Viestin aihe: |
|
|
Tai kysy joko joku myisi 1 m2 mettää...
Tai vaihda seuraa ja kauas... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 04.01.2009 17:51 Viestin aihe: |
|
|
!&%¤#"! niitä akkoja mihkään tarvita. Heti otan akan kun en itse jaksa siivota ja laittaa ruokaa ittelleni |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.01.2009 18:53 Viestin aihe: |
|
|
Kovastipppa taittaa olla maattomalla hirvet lujassa sielä eteläsä, muuta johoki vähän ylemmäs pikkukuntaan.
metsästäjä poika kirjoitti: | !&%¤#"! niitä akkoja mihkään tarvita. Heti otan akan kun en itse jaksa siivota ja laittaa ruokaa ittelleni |
Tiijäppä noista nykyajan akoista jaksaako nekään, mutta onpahan niille muutaki käyttöä. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 04.01.2009 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä mää muuttasinkin johkin ylemmäs On vaan semmonen pikkunen ongelma, että opiskelen Tampereella eikä mulla on pahemmin viä ikääkään ole muutakun 15 vuotta, että katsotaanpas viiden vuoden päästä uudestaan sitä muuttamista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 07.01.2009 17:03 Viestin aihe: |
|
|
metsästäjä poika kirjoitti: | !&%¤#"! niitä akkoja mihkään tarvita. Heti otan akan kun en itse jaksa siivota ja laittaa ruokaa ittelleni |
Vai onko tilanne näin: Mitä minä naisella tervekätinen mies? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.01.2009 22:55 Viestin aihe: |
|
|
niin just mitä mää niillä akoilla tervekätinen mies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lounela Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Mar 2008 Viestejä: 223 Paikkakunta: eteläpohojammaa
|
Lähetetty: 07.01.2009 23:05 Viestin aihe: |
|
|
aika monella seuralla on sellanen periaate että hirvimettälle ei pääse vuosilupalainen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.01.2009 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Ei se aina etelässäkään mene niin vaikeasti.Itse en omista maat ja riitti seuraan pääsyyn kun asu paikkakunnalla.Monessa paikassa voi kyllä tuo 15 v ikä laittaa stopin hirvihommiin.Odota opiskelujen päättymistä ja kun löydät sen asuinpaikkasi,niin alat katselemaan miten pääsisit paikalliseen seuraan.Jos ei tuon ikäisenä pääse hirviä kaatamaan,niin ei kannata huolestua.Sinun ikäisenä olen metsästyksen aloittanut ja nyt 42 vuotiaana ei vielä yhtään hirvikaatoa.Ensi vuosi pitää vielä olla ajomiehenä ja sitten pääsisi ampujaksi.Täytyy kyllä myöntää,että aiemmin olen metsästänyt pienriistaa ilman tavoitetta hirvestä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 18.01.2009 22:59 Viestin aihe: |
|
|
Kysäsin sähköpostilla, että pääsenkö Tesoman erämiehiin ja olisin päässyt, mutta en sitten mennytkään kun mettästysmaat muuttivat paikkaansa Sieviin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valaisija Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.01.2009 16:00 Viestin aihe: |
|
|
Puuhapete kirjoitti: | metsästäjä poika kirjoitti: | !&%¤#"! niitä akkoja mihkään tarvita. Heti otan akan kun en itse jaksa siivota ja laittaa ruokaa ittelleni |
Vai onko tilanne näin: Mitä minä naisella tervekätinen mies? |
Nyt teitä on jo kaksi. Perustakaa tervekätistenmiesten metsästysseura _________________ Muista Matti Vanhasen asevastaisuus! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valaisija Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.01.2009 16:03 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä monet seurat Pirkanmaalla ottavat myös maattomia jäseniksi, usein kyllä vaaditaan jotain kytkyä alueelle, mutta varmasti löydät seurasi, kun aktiivisesti haet. _________________ Muista Matti Vanhasen asevastaisuus! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|