Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Wolffi Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 17.03.2009 17:50 Viestin aihe: |
|
|
Kontti saattaa jumittaa jonnekin Välimeren maisemiin, joten varaudu siihen henkisesti.
Mutta pilli on ainakin ok. Mietit vainen kumpana, yksi- vaiko kaksikielisenä laitat. Kaksikielinen ehkä vasta-alkajalle helpompi soittaa, yksikielinen mahdollistaa taas laajemmat variointipuitteet. Mutta toisaalta kaksikielisestä saa yksikielisen, kun nappaa sen lyhemmän kielen pois. Saattaa tarvita tuunausta, joten ensitöikseni en lähtisi moiseen jekkuiluun.
Kaaveet on taas ikuinen kysymys, paljonko niitä tarvii ja tarviiko ollenkaan. Se vähän riippuu mitä pyytää, missä, milloin...
Itse pääasiassa suosin pelkkää roboa + muutama kuvatus, tahtoo olla turhaa hosumista levitellä 20-40 kuvaa veteen ja todeta ettei tänään vedä lintua tässä paikassa. Pikkunäppäräsetti, jossa ropo tuo eloa, on jees ja pilli siihen päälle. Lippuhommeli vois toimia myös ropon sijaan, ainakin sukeltajilla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
j3pp3 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.03.2009 18:25 Viestin aihe: |
|
|
tilasin itse viime syksynä tuon tarjospaketin + bill collectorin. tavarat saapu ajallaan ja pilliinkin olen ollut tyytyväinen ja todellakin 20-40 kuvaa ei ole kiva raahata pelipaikoille yksin. tuo pikkusetti oikein aseteltuna + tuulisorsa/robo sekä pilli oikein soitettuna on varmasti aika murhaava paketti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Benellios Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.04.2009 17:13 Viestin aihe: |
|
|
varmasti yksi parhaista pilleistä muttei halvin hintaahan pilille tulee 125e CDGC CUSTOM SERIES 1x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|