OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mihin sorsastamaan?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Mice
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Kes 2004
Viestejä: 27
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: 27.06.2004 16:19    Viestin aihe: Mihin sorsastamaan? Vastaa lainaamalla viestiä

On vähä heikkoa päästä sorsa/kyyhky metälle kun ei pääse mettäseuraa ku ei noita maita tai suhteita löydy. Olen kuullut että merelle vois mennä kuka vaan mettäkortin haltija, mutta eihän asia voi olla noin yks oikonen...vai? Siispä kertokaapa paikkoja mihin pääsis metälle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suuri metsästäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2004
Viestejä: 214
Paikkakunta: Pyhtää

LähetäLähetetty: 27.06.2004 21:20    Viestin aihe: jep Vastaa lainaamalla viestiä

No valtion vesille niin saa ainakin ampua ilman marinoita. auttaisi jos sanoisit missäpäin asut niin osaisi sijoittaa sinut kartalle.

Kotkan lähellä on ulkona saari jonka nimi on kuolionluoto, heti saaren päästä alkaa loistava sorsa ja hanhi vesi ja se on valtion aluetta eli vapaata riistaa. Kauempana on laiva väylä mutta ei ne linnutkaan väylällä ole. Ps:jos menet sinne niin älä vain erehdy saaren etelä päähän sillä se on viellä yksityisen omistuksessa mutta muu saari ei ole. Tuolla minäkin olen monet vesilinnut ampunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mice
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Kes 2004
Viestejä: 27
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: 08.07.2004 11:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suunta ois anjalankoski elikkäs tässä kotkan ja kouvolan välissä. Kiitos vinkistä Smile Täytyypi käydä paikka kattomassa kun tästä veneilemään joutaa....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tokkapuu
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 43

LähetäLähetetty: 08.07.2004 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä kai sorsaan pääsee kaikkien seurojen vesille, selvität vaan seuran puuhanupin numeron ja soitat, niin se kertoo kuka lupia myy,kato pisnes on pisnes, ja jos ei tärppää niin minä otan reissuun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eero
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 4379
Paikkakunta: päijät-häme

LähetäLähetetty: 08.07.2004 21:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kalastus kunnilta kannataa kysyä. niiltä saa sorsastuslupia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 09.07.2004 16:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen ajanut kylässä jonkun talon pihaan ja kysynyt metsästysseuran puheenjohtajaa, tietty leppoisin puhein hyvät päivät ja silleen ja muutenkin jutustellen ja aina on jänis tai sorsalupa tullut.Usein ollut jopa sukua isolle johtajalle, kunhan ei oo pienimpään taloon mennyt ja aina on pullakahvit saanut ja joskus jopa jahtikaverin. Kyllä suomessa on mukavaa porukkaa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com