Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Repetti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2011 23:40 Viestin aihe: Trackerin kartat - kysymys! |
|
|
Olen nyt kuukauden päivät opiskellut Tracker Hunter T3 ohjelman ja G500 pannan käyttöä.
Kokemuksissa on vain kaksi miinusta. Ensinnäkin antennin suojus katkesi ja putosi metsään. Nyt olen sen paikallisessa huollossa korjauttanut (Telemaailma, Joensuu) ja vedättänyt sen ylös toiselta laidalda ja panetuttanut nippusiteellä kiinni pantaan. Toimii jopa paremmin kuin alkuperäinen.
Toinen "ärsyttävä" ominaisuus ovat Trackerin kartat. Itse olen käyttänyt UP: tä ja Easy Gota aiemmin. Niissä kartat ovat 1:10000 ja ne ovat paljon selkeämmät.
Trackerin 1.20 000 kartat tilarajoilla ovat mielestäni melko vaikeaselkoista syheröä.
Kysymys: Voiko Trackeriin saada 1.10 000 mittakaavaisia karttoja mistään ? Edes omalle vakituiselle metsästysalueelle (n. 5000 ha). _________________ Parasta elämässä on itse elämä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iinu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.12.2011 00:24 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Navigatorissa on selkeät maastokartat useissa eri mittakaavoissa |
(c) Trackerin ohjekirja
Luulis notta sitä saa suurennettua niinkun saa ultrapointissakin (Kartta lähennä / Kartta loitonna) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repetti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2011 01:56 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä saa zuumattua, vaikka hankalaa se on kosketusnäyttöpuhelimessa.
Kartat on kuitenkin tallennettu niin huonolla resoluutiolla, että suurennettuna esim. 1:10 000 kartta menee melko lukukelvottomaksi syheröksi.
Vertaappa joskus vaikka Easy Go: n ja Trackerin karttoja.
Muuten Tracker vaikuttaa suht koht hyvältä. _________________ Parasta elämässä on itse elämä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuurna Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.12.2011 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Se on trackerissa tuhannen neliön tonteissa aika syheröä, kun taas up:lla pienempi näyttösissä puhelimissa isommat palstat hankala kattoa rajoja rullailemalla, ku ei sovi näyttöön ku on niin läheltä. Puolesa molemmissa erilaisissa alueissa... Zoomaamalla vaan pääsee trackerissa lähemmäs ja se hajottaa terävyyttä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|